Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme edc w202 220d AJUTOR !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 2 (0 members and 2 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme edc w202 220d AJUTOR !!!

    Salutare am achizitionat de curand un merc c220d w202 95cp 1994 si a 2 zi au inceput problemele: nu a pornit am zis ca e de la baterie ..am skimbat-o si la fel ....porneste sta aproximativ 3 sec pornita se tureaza singura la 2500 ture dupa care se aprinde edc si se opreste. am repetat figura de 3 4 ori dupa care am tzinut-o accelerata din acceleratia aceea manuala de la motor din partea soferului nu stiu exact cum se numeste . si dupa cateva minute nu s-a mai oprit ..problema e ca trebuie sa fac de fiecare data cand o pornesc acelasi lucru daca o tzin accelerata din pedala se opreste.Dupa ce se incalzeste motorul porneste impecabil la sfert.
    Asta fiind o problema..a 2 problema ar fi ca dupa cateva zile se aprinde si in mers edc si se tureaza singura ..incetineste singura ating foarte ushor pedala si se tureaza pana la plafon..
    A 3-ea problema.. in ziua cand am cumparat-o ..gresala mea ..am plecat cu ea in italia fara sa fac nici o verificare la masina...in timpul mersului ...fiind turata la 3000 tot timpu curge motorina de undeva din spatele motorului iese pe 2 gaurele din motor partea de sus si se prelinge pe evacuare ...iesind fum parka ar fi luat foc ceva la motor
    Si a 4 problema ..nu e chiar atat de grava dar deranjana rau .. scartaie parka ar fi caruta si in special in viraje si la viteze mici 20 30km p ora ..la viteze mai mari probabil ca nu le mai aud eu
    Eu akum sunt in Italia si am apelat prima data la voi in speranta ca a mai patit cineva asta si makar ma duc cu poezia invatata la service ..ca sunt niste preturi ...sper sa nu coste reparatie mai mult decat am dat pe masina (
    Va multumesc !

  • #2
    Te salut, dupa descrisele de mai sus problema ar fii pompa de injectie.
    Dar te sfatuiesc sa te duci la un tester.
    Succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #3
      Te rugam dupa ce afli care este problema sa ne spui si noua unde este.

      Comment


      • #4
        Pune pe cineva sa o porneasca, iar tu verifica furtunele de combustibil si vezi daca ai bule de aer pe ele. Daca sunt bule inseamna ca ai neetanseitati pe la furtune si in pauze mai lungi trage aer si da eroare EDC. Exista bineinteles si posibilitatea sa fie ce spune colegul Jacob, ceea ce complica financiar lucrurile.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #5
          Originally posted by anemo View Post
          Salutare am achizitionat de curand un merc c220d w202 95cp 1994 si a 2 zi au inceput problemele: nu a pornit am zis ca e de la baterie ..am skimbat-o si la fel ....porneste sta aproximativ 3 sec pornita se tureaza singura la 2500 ture dupa care se aprinde edc si se opreste. am repetat figura de 3 4 ori dupa care am tzinut-o accelerata din acceleratia aceea manuala de la motor din partea soferului nu stiu exact cum se numeste . si dupa cateva minute nu s-a mai oprit ..problema e ca trebuie sa fac de fiecare data cand o pornesc acelasi lucru daca o tzin accelerata din pedala se opreste.Dupa ce se incalzeste motorul porneste impecabil la sfert.
          Asta fiind o problema..a 2 problema ar fi ca dupa cateva zile se aprinde si in mers edc si se tureaza singura ..incetineste singura ating foarte ushor pedala si se tureaza pana la plafon..
          A 3-ea problema.. in ziua cand am cumparat-o ..gresala mea ..am plecat cu ea in italia fara sa fac nici o verificare la masina...in timpul mersului ...fiind turata la 3000 tot timpu curge motorina de undeva din spatele motorului iese pe 2 gaurele din motor partea de sus si se prelinge pe evacuare ...iesind fum parka ar fi luat foc ceva la motor
          Si a 4 problema ..nu e chiar atat de grava dar deranjana rau .. scartaie parka ar fi caruta si in special in viraje si la viteze mici 20 30km p ora ..la viteze mai mari probabil ca nu le mai aud eu
          Eu akum sunt in Italia si am apelat prima data la voi in speranta ca a mai patit cineva asta si makar ma duc cu poezia invatata la service ..ca sunt niste preturi ...sper sa nu coste reparatie mai mult decat am dat pe masina (
          Va multumesc !
          Sal, am cateva raspunsuri la problemele tale pt ca le-am simtit pe pielea mea si stiu prin ce treci. Am un MB C250 diesel, l-am cumparat cu EDC-ul aprins, se manisfesta la fel ca la tine, se accelera dupa cum vroia ea cand mai tare cand deloc, dadea in nas. Am mers la doua testere si ambele mi-au dat acelasi verdict: senzorul de acceleratie pe care l-am gasit foarte greu sh pt ca la mine e un model mai rar, la tine se gasesc destul de des. In ceea ce priveste motorina cursa pe evacuare e simplu, verifica furtunasele de retur dintre injectoare, sigur la cel putin un injector ai un furtunas care nu mai etanseaza pe injector, ti-a umplut locasul ala cu motorina si acum curge pana in spatele motorului si apoi pe galerie si scoate fum, cel mai bine ar fi sa schimbi furtunasele dintre injectoare cu unele noi, vezi ca se gaseste la metru.Spor la treaba!

          Comment


          • #6
            Originally posted by marian_samo View Post
            Sal, am cateva raspunsuri la problemele tale pt ca le-am simtit pe pielea mea si stiu prin ce treci. Am un MB C250 diesel, l-am cumparat cu EDC-ul aprins, se manisfesta la fel ca la tine, se accelera dupa cum vroia ea cand mai tare cand deloc, dadea in nas. Am mers la doua testere si ambele mi-au dat acelasi verdict: senzorul de acceleratie pe care l-am gasit foarte greu sh pt ca la mine e un model mai rar, la tine se gasesc destul de des. In ceea ce priveste motorina cursa pe evacuare e simplu, verifica furtunasele de retur dintre injectoare, sigur la cel putin un injector ai un furtunas care nu mai etanseaza pe injector, ti-a umplut locasul ala cu motorina si acum curge pana in spatele motorului si apoi pe galerie si scoate fum, cel mai bine ar fi sa schimbi furtunasele dintre injectoare cu unele noi, vezi ca se gaseste la metru.Spor la treaba!


            salut ms pt raspunsuri ..mai am o intrebare pt tine ..cand porneai masina era edc aprins sau se aprindea dupa ...pt ca la mine cand o pornesc nu este aprins dar nu sta motorul pornit se opreste si ramane aprins ... repet figura si in final merge adika porneste..dar dupa 20 de min se aprinde edc si o ia razna daca o opresc si o pornesc iar dupa ce motorul este cald merge bine..dar iar dupa 15 20 min se aprinde iar ....asa se intampla cand este edc-ul de vina? sau sta aprins de cand porneste masina .....ma gandesc sa nu fie vreo eroare din calculator...

            Comment


            • #7
              Originally posted by anemo View Post
              salut ms pt raspunsuri ..mai am o intrebare pt tine ..cand porneai masina era edc aprins sau se aprindea dupa ...pt ca la mine cand o pornesc nu este aprins dar nu sta motorul pornit se opreste si ramane aprins ... repet figura si in final merge adika porneste..dar dupa 20 de min se aprinde edc si o ia razna daca o opresc si o pornesc iar dupa ce motorul este cald merge bine..dar iar dupa 15 20 min se aprinde iar ....asa se intampla cand este edc-ul de vina? sau sta aprins de cand porneste masina .....ma gandesc sa nu fie vreo eroare din calculator...
              Sal, la mine nu se aprindea intotdeauna la pornire, dar oricum niciodata nu mi se oprea motorul indiferent daca era aprins sau nu EDC-ul. Se accelera foarte tare cu toate ca eu apasam foarte putin pe acceleratie si cand vroiam sa o calc mai tare atunci se "gatuia" si parca ramanea fara motorina, dadea in nas ca sa zic asa. La tine se aprinde la 20 min EDC-ul,esti un caz "fericit", la mine tot timpul facea pe nebuna exact cum ti-am explicat mai sus, nu ma puteam baga intr-o depasire pt ca ma asteptam sa imi dea in nas in momentul depasirii, trebuia sa am libera soseaua si apoi intram in depasire, a fost un chin. Mai cauta pe forum probleme legate de EDC, la un coleg de aici i se manifesta aproximativ la fel ca la tine, in sensul ca se oprea la putin timp de la pornire si tin minte ca era vorba de o piesa de pe pompa de injectie, shut off valve se numeste, cel mai sigur mergi la un tester bun si iti spune sigur ce ai. Spor in rezolvarea problemei. Daca mai ai nelamuriri si te pot ajuta cu ceva, cu placere.

              Comment


              • #8
                Salut,
                edc-ul la mine s-a aprins cand am ramas fara motorina: porneam, se accelera singura si murea.... Cred ca nu este pompa de injectie, ci altceva ce comanda alimentarea cu motorina(senzori, furtune infundate)Ar trebui mers la un mecanic ''liber'' si sa o ia babeste...

                Comment


                • #9
                  Asa asa luat pe babeste mai ales la mecanici care isi cu pluta, o sa plateasca omul de ii vine acru si tot nu o sa afle problema.
                  Nu inteleg de ce este asa de greu sa te duci la un tester cu masina? mai ales ca nu coasta nu stiu ce bani.
                  Si inca ceva in timp ce sta aprins tot timpul EDC-ul in bord, este o eroare permanenta. Asta la tester se afla in 5 minute care e cauza.
                  MA rog fiecare face cum vrea, poate omul are timp de intrebari si nu prea il intereseaza problema.
                  Mai cunosc din astea.
                  Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                  Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                  Comment


                  • #10
                    La sonda lambda s-a gandit cineva? Poate a luat-o aia razna si da citiri eronate in anumite intervale de temperatura si raporteaza asta ca eroare EDC. EDC-ul inseamna ca e ceva in neregula cu amestecul de carburant, dar poate fi o alarma generata si de o sonda defecta. E doar o idee, nu stiu daca la modelul tau ai acea sonda, si nu sunt sigur de asemenea daca acea sonda impiedica pornirea motorului cand ai eroare pe ea.
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #11
                      Motoarele astea nu au sonda lambda, cunosc pederost motorul, si stiu fiecare componenta unde e si ce rol are.
                      Pompa de injectie are treaba cu EDC-ul.
                      Spun asta din propria experienta, si la mine cand am avut probleme cu pompa, tot timpul imi statea aprins EDC-ul.
                      Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                      Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by haddess View Post
                        La sonda lambda s-a gandit cineva? Poate a luat-o aia razna si da citiri eronate in anumite intervale de temperatura si raporteaza asta ca eroare EDC. EDC-ul inseamna ca e ceva in neregula cu amestecul de carburant, dar poate fi o alarma generata si de o sonda defecta. E doar o idee, nu stiu daca la modelul tau ai acea sonda, si nu sunt sigur de asemenea daca acea sonda impiedica pornirea motorului cand ai eroare pe ea.
                        Fiind diesel ma indoiesc ca ar avea sonda lambda.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by grigorean View Post
                          Fiind diesel ma indoiesc ca ar avea sonda lambda.
                          Din cate am inteles, la unele modele de masini mai noi (nu neaparat Mertz) s-au pus sonde lambda. Citisem ceva pe la forumul Skoda. Ma gandeam ca si al lui are.
                          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                          Comment


                          • #14
                            ms mult de raspunsuri baietzi

                            nu e vorba ca am chef de intrebari dar dupa cum am spus sunt in italia am fost la mecanic ..si mi-a cerut 200 de euro sa faca un test(probabil ca m-au vazut strain) ..deokamdata nu am dispus de baniii astea sa ii dau dar o sa ma duc zilele astea si o sa il fac pt ca este necesar o sa postez dupa ce fac testu inca o data ms de raspunsuri

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Jacob View Post
                              Motoarele astea nu au sonda lambda, cunosc pederost motorul, si stiu fiecare componenta unde e si ce rol are.
                              Pompa de injectie are treaba cu EDC-ul.
                              Spun asta din propria experienta, si la mine cand am avut probleme cu pompa, tot timpul imi statea aprins EDC-ul.
                              cand ai avut probleme cu pompa de injectie se accelera masina singura adika calcai putin si se ducea la 4000 de ture..sau momente in care calcai la blana se oprea imediat nu motorul ..asa in mers..o punea in nas sa ma exprim asa ...?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF