Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme edc w202 220d AJUTOR !!!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Mie nu urca turatia ma mult de 3000 de ture.
    Treaba asta cu acceleratl si datul in nas am mai auzit, si au dat vina pe senzorul de acceleratie, dar tot de la pompa a venit buba.
    Cand e dus senzorul de pedala oscileaza relantiul.
    Oricum cand ai posibilitate financiara punel pe tester.
    Succes.
    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

    Comment


    • #17
      Originally posted by Jacob View Post
      Mie nu urca turatia ma mult de 3000 de ture.
      Treaba asta cu acceleratl si datul in nas am mai auzit, si au dat vina pe senzorul de acceleratie, dar tot de la pompa a venit buba.
      Cand e dus senzorul de pedala oscileaza relantiul.
      Oricum cand ai posibilitate financiara punel pe tester.
      Succes.
      Jacob, aici te contrazic, cu tot respectul, simptoma cu acceleratul si datul in nas am avut-o eu, am dus-o la 2 testere ca sa fiu sigur si ambele au dat acelasi raspuns: SENZORUL DE ACCELERATIE, si relanti-ul statea normal, nu oscila. Dupa ce am schimbat senzorul de acceleratie se accelereaza cum o calc eu nu cum vrea ea, numai bine!

      Comment


      • #18
        Este posibil sa fie senzorul de pedala, si ar fi bine sa fie senzorul, ca e mai ieftin.
        Oricum sper ca o sa aflam raspunsul final.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #19
          Originally posted by Jacob View Post
          Este posibil sa fie senzorul de pedala, si ar fi bine sa fie senzorul, ca e mai ieftin.
          Oricum sper ca o sa aflam raspunsul final.
          Sa vedem ce spune user-ul Anemo, el e in masura sa ne lamureasca cand va rezolva problema mergand la un tester, altfel nu prea vad cum, in nici un caz "babeste".

          Comment


          • #20
            Cand pot posta si eu intrebari?sau raspunsuri?

            Comment


            • #21
              Originally posted by ediskan89 View Post
              Cand pot posta si eu intrebari?sau raspunsuri?
              Tocmai ai postat o intrebare, se poate, da-i bataie.

              Comment


              • #22
                am o intrebare,cat iti consuma al tau C250?e fara turbo nuh??

                Comment


                • #23
                  Originally posted by ediskan89 View Post
                  am o intrebare,cat iti consuma al tau C250?e fara turbo nuh??
                  Sal, sincer sa-ti spun nu i-am facut consumul, nu e de speriat sa stii, tot zic sa il fac dar nu reusesc, si am fulul mai tot timpul dar omit dupa ce fac 100 km sa umplu iar rezervorul, si eu sunt curios, sper cat de curand sa reusesc si te anunt. In cartea tehnica da un consum rezonabil, dar masina are si ea o varsta acum si nu poate sa dea acelasi randament ca "in zilele bune". Da, e C 250 diesel, aspirat, nu turbo. Nici motorul de 2500 turbo nu consuma mult, are un amic de-al meu, insa e mai "nervos" ca doar e "turbat".

                  Comment


                  • #24
                    Da,ok,mersi,ca eu am gasit un E 250 turbodiesel si acoolo zice ca are undeva la 8 mediu,ca si eu am un C200D si daca stau sa ii fac consumu,e undeva la 10 mediu,mai ales ca acum e frig afara,e bine ca nu prea simt consumul asta,nu ma afecteaza,cum sunt altii isi iau masina sa o tina in fata blocului!!!)

                    Inceteaza cu limbajul mIRC.
                    Last edited by mircea600sel; 01-29-2011, 08:18 AM.

                    Comment


                    • #25
                      Sal!am si eu C180 din 95!eu am probeme cu curentul!!!se descaraca masina pana dimineatza'!!mereu!!am schimbat acumulatorul dar si cu cel nou se descaraca dupa o saptamana!!si nu stiu mie imi merge stergatorul fara contact,este normal???dimineatza cand pun contactu si din greseala mai am curent si porneste imi ramane aprins SRS pana nu se incaraca masina un pic!!!

                      Comment


                      • #26
                        Scuze pentru limbajul mirc.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by WillamC180 View Post
                          Sal!am si eu C180 din 95!eu am probeme cu curentul!!!se descaraca masina pana dimineatza'!!mereu!!am schimbat acumulatorul dar si cu cel nou se descaraca dupa o saptamana!!si nu stiu mie imi merge stergatorul fara contact,este normal???dimineatza cand pun contactu si din greseala mai am curent si porneste imi ramane aprins SRS pana nu se incaraca masina un pic!!!
                          Asa e normal, sa ramana aprins putin SRS-ul la pornire, si la mine e la fel, ceillalti colegi pot sa confirme sau nu, asteptam pareri.

                          Comment


                          • #28
                            salutare va rog ajutati-ma si pe mine deca puteti cu inf si eu am aceiasi problema cu edc-ul simtome: cand are chef se tureaza singura dar daca apas frana isi revine ,nu se tureaza peste 3000 ture si cand trage bine cand nu iar atunci cand apas frana sa-si revina din turatii trebuie sa o las sa revina la relanti si pe urma o pot accelera altfel daca o accelerez nu se intampla nimic , in rest sta f bine la relanti porneste f bine nu se opreste totul e ok deci ce credeti ca este senzorul de acceleratie sau pompa de injectie ?? luni ma duc sa o pun pe tester si vad si acolo ce da.... multumesc anticipat!!!

                            Comment


                            • #29
                              Am si eu o problema asemanatoare cu EDC-ul. Am luat de 2 zile un C 220 D din 97', si domnu ce mi-a vandut-o mi-a zis ca dimineata, cand e frig afara, sa ii pun contactu, sa il iau, sa il mai pun o data si sa pornesc direct, fara sa o tin pe bujie. Cand e motoru cald, tot asa sa ii dau din prima, ca la benzina. Dupa ce am luato si ma indreptam spre casa, am oprit-o la o parcare, si cand am pornit mi s-a aprins EDC-ul. Simptomele mele sunt ca nu se accelereaza mai deloc, si are variatii la relanti. Trebuie sa o opresc si sa o pornesc din nou cum mi-a zis omu, si nu se mai aprinde martoru in bord. Nu mi se aprinde pe drum sau chestii din astea, merge foarte bine, cand nu e aprins in bord. Si cand o pornesc asa direct , nu o ia din prima, invarte putin, vreo 2-3 sec si dupa porneste. Daca tin pe bujie, imi apare EDC-ul. Sa fie tot pompa si la mine sau senzorul de la acceleratie? Precizez ca maine ma duc la cineva sa o pun pe tester sa vad exact ce are, si o sa vin cu rezultatele. Multumesc anticipat!

                              Comment


                              • #30
                                Inca ceva. Am vorbit cu omu dupa problema cu EDC-ul si el zicea ca ar fi din cauza la o bujie si sa nu imi fac probleme. Eu nu ma pricep si de aia am apelat la voi, sa aflu mai multe detalii. Se poate sa fie de la o bujie?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF