Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

probleme dupa schimbul franelor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme dupa schimbul franelor

    Salut toata lumea de pe forum,sunt nou pe forum si nou posesor de mercedes c220 cdi din 2002 cutie manuala.Zilele trecute am schimbat placutele de frana , sabotii la frana de serviciu ,si discurile pe rotile din spate .Toate bune pana aici,apoi cand am pornit au incaput problemele;apare in bord ABS,EPS,BAS vizit workshop de asemenea nu se mai tureaza uneori peste 3000 rpm iar daca navighez pe computerul din bord imi arata ,,no malfunction,,. Va rog sa imi spuneti si mie ce as putea sa sa fac in aceasta situatie? multumesc

  • #2
    salut din nou...nu are nimeni nici o idee despre ce e vorba?

    Comment


    • #3
      Eu ti-as recomanda sa mergi la un tester.S-ar putea sa fie vorba de un senzor,sau ceva de genul,tinand cont de faptul ca si discurile au fost schimbate pe spate.
      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

      Comment


      • #4
        Multumesc zsolti1981 asta este problema...daca trebuie sa merg la tester dupa ce se schimba franele? senzorii trebuie resetati dupa asta?... nu se poate reseta din computerul de bord? Cealalta problema cand pornesc ,la rece ,motorul trage si se tureaza normal,dupa o vreme,dupa ce se incalzeste motorul nu mai depaseste 3000 rpm...cu asta oare ce ar trebui sa fac? multumesc

        Comment


        • #5
          Mergi la tester si pune niste coduri de eroare .Din bord nu poti rezolva mai nimic .
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #6
            ok o sa merg la tester cu bordul,....ce ma fac cu faptul ca nu trece de 3000rpm dupa ce se incalzeste?

            Comment


            • #7
              Tot testerul da eroarea si la bord si la plafonarea de 3000 de ture.

              Comment


              • #8
                ok o sa merg la tester multumesc

                Comment


                • #9
                  Pentru erorile ABS ESP si BAS vireaza stanga-dreapta pana la capat de cursa si poate ai noroc sa dispara, desi ma indoiesc. Mai verifica senzorii la rotile la care s-a umblat poate mecanicul a deranjat ceva sau a uitat sa puna vre-o mufa. Pentru plafonarea la 3000rpm poate fi debitmetrul, galeria de evacuare, turbo, EGR. Incearca sa scoti mufa debitmetrului de aer si vezi daca se mai plafoneaza. Daca tot ai probleme trebuie sa o pui pe tester deoarece e mai greu de dat cu presupusul. Verifica deasemeni si filtrul de aer si vezi daca nu e prea incarcat cu praf.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #10
                    thanks haddes...azi o sa verific si o sa curat totul de la turbo pana la admisie,am obtinut si niste indicatii <,cum se face corect>de la un site cu plata...cu mecanici on line din anglia

                    Comment


                    • #11
                      va salut pe toti...sunt happy...am rezolvat 3000 rpm sper sa tina mult si bine...am curatat galeria de admisie ,erg-ul ,am spalat senzorul de la debitmetru cu solutie de curatat contacte electrice curatat cat am putut mai bine coductatele de la erg de la turbo la intercooler si am schimbat filtrul de aer ,pt curatat am folosit spray de curatat motorul...cand am terminat am fost negru ca dracu...sper sa merite... multumesc pt sfaturi

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by simi View Post
                        cand am terminat am fost negru ca dracu...
                        Ma bufneste rasul, ca am recomandat intr-un post la curatarea EGR-ului folosirea manusilor de bucatarie tocmai din cauza asta. Eu am umblat vre-o 2 zile cu mazga aia sub unghii ca nu mai vroia sa iasa cu nici un detergent sau periuta. Parca aveam manichiura frantuzeasca dar cu negru... Ma bucur mult ca ai rezolvat-o.
                        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=haddess;157352]Pentru erorile ABS ESP si BAS vireaza stanga-dreapta pana la capat de cursa si poate ai noroc sa dispara, desi ma indoiesc.
                          Ce treaba are pompa servo cu sistemele ESP ABS si BAS? Problema cu martori din bord e de la mufele de senzori ... trebuie curatate tot timpul dupa schimbarea discurilor de frana sau cu altele noi. A patit`o un prieten si tot la fel se gandea si el " sa intoarca volanu" ) a fost o gluma. bafta
                          Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Uniqu View Post
                            Ce treaba are pompa servo cu sistemele ESP ABS si BAS? Problema cu martori din bord e de la mufele de senzori ... trebuie curatate tot timpul dupa schimbarea discurilor de frana sau cu altele noi. A patit`o un prieten si tot la fel se gandea si el " sa intoarca volanu" ) a fost o gluma. bafta
                            Daca te uiti cu atentie am si spus la faza cu intorsul volanului "desi ma indoiesc", dar merita incercata pentru ca nu il costa nimic si o poate face in maxim 10 secunde. La fel ca si tine am recomandat mai departe verificarea senzorilor, deci nu tre` sa-ti sara mustarul.
                            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                            Comment


                            • #15
                              [QUOTE=Uniqu;158423]
                              Originally posted by haddess View Post
                              Pentru erorile ABS ESP si BAS vireaza stanga-dreapta pana la capat de cursa si poate ai noroc sa dispara, desi ma indoiesc.
                              Ce treaba are pompa servo cu sistemele ESP ABS si BAS? Problema cu martori din bord e de la mufele de senzori ... trebuie curatate tot timpul dupa schimbarea discurilor de frana sau cu altele noi. A patit`o un prieten si tot la fel se gandea si el " sa intoarca volanu" ) a fost o gluma. bafta

                              Nu e gluma , prin aceasta rotire completa a rotilor , stanga-dreapta , se face ca un reset pentru calculatorul ce controleaza franele.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF