Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme dupa schimbul franelor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • probleme dupa schimbul franelor

    Salut toata lumea de pe forum,sunt nou pe forum si nou posesor de mercedes c220 cdi din 2002 cutie manuala.Zilele trecute am schimbat placutele de frana , sabotii la frana de serviciu ,si discurile pe rotile din spate .Toate bune pana aici,apoi cand am pornit au incaput problemele;apare in bord ABS,EPS,BAS vizit workshop de asemenea nu se mai tureaza uneori peste 3000 rpm iar daca navighez pe computerul din bord imi arata ,,no malfunction,,. Va rog sa imi spuneti si mie ce as putea sa sa fac in aceasta situatie? multumesc

  • #2
    salut din nou...nu are nimeni nici o idee despre ce e vorba?

    Comment


    • #3
      Eu ti-as recomanda sa mergi la un tester.S-ar putea sa fie vorba de un senzor,sau ceva de genul,tinand cont de faptul ca si discurile au fost schimbate pe spate.
      W202 elegance / 1.8 benzina,1993

      Comment


      • #4
        Multumesc zsolti1981 asta este problema...daca trebuie sa merg la tester dupa ce se schimba franele? senzorii trebuie resetati dupa asta?... nu se poate reseta din computerul de bord? Cealalta problema cand pornesc ,la rece ,motorul trage si se tureaza normal,dupa o vreme,dupa ce se incalzeste motorul nu mai depaseste 3000 rpm...cu asta oare ce ar trebui sa fac? multumesc

        Comment


        • #5
          Mergi la tester si pune niste coduri de eroare .Din bord nu poti rezolva mai nimic .
          Diagnoza auto computerizata multimarca si dedicata Mercedes inclusiv camioane in Piatra Neamt . 0721837428

          Comment


          • #6
            ok o sa merg la tester cu bordul,....ce ma fac cu faptul ca nu trece de 3000rpm dupa ce se incalzeste?

            Comment


            • #7
              Tot testerul da eroarea si la bord si la plafonarea de 3000 de ture.

              Comment


              • #8
                ok o sa merg la tester multumesc

                Comment


                • #9
                  Pentru erorile ABS ESP si BAS vireaza stanga-dreapta pana la capat de cursa si poate ai noroc sa dispara, desi ma indoiesc. Mai verifica senzorii la rotile la care s-a umblat poate mecanicul a deranjat ceva sau a uitat sa puna vre-o mufa. Pentru plafonarea la 3000rpm poate fi debitmetrul, galeria de evacuare, turbo, EGR. Incearca sa scoti mufa debitmetrului de aer si vezi daca se mai plafoneaza. Daca tot ai probleme trebuie sa o pui pe tester deoarece e mai greu de dat cu presupusul. Verifica deasemeni si filtrul de aer si vezi daca nu e prea incarcat cu praf.
                  Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                  Comment


                  • #10
                    thanks haddes...azi o sa verific si o sa curat totul de la turbo pana la admisie,am obtinut si niste indicatii <,cum se face corect>de la un site cu plata...cu mecanici on line din anglia

                    Comment


                    • #11
                      va salut pe toti...sunt happy...am rezolvat 3000 rpm sper sa tina mult si bine...am curatat galeria de admisie ,erg-ul ,am spalat senzorul de la debitmetru cu solutie de curatat contacte electrice curatat cat am putut mai bine coductatele de la erg de la turbo la intercooler si am schimbat filtrul de aer ,pt curatat am folosit spray de curatat motorul...cand am terminat am fost negru ca dracu...sper sa merite... multumesc pt sfaturi

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by simi View Post
                        cand am terminat am fost negru ca dracu...
                        Ma bufneste rasul, ca am recomandat intr-un post la curatarea EGR-ului folosirea manusilor de bucatarie tocmai din cauza asta. Eu am umblat vre-o 2 zile cu mazga aia sub unghii ca nu mai vroia sa iasa cu nici un detergent sau periuta. Parca aveam manichiura frantuzeasca dar cu negru... Ma bucur mult ca ai rezolvat-o.
                        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                        Comment


                        • #13
                          [QUOTE=haddess;157352]Pentru erorile ABS ESP si BAS vireaza stanga-dreapta pana la capat de cursa si poate ai noroc sa dispara, desi ma indoiesc.
                          Ce treaba are pompa servo cu sistemele ESP ABS si BAS? Problema cu martori din bord e de la mufele de senzori ... trebuie curatate tot timpul dupa schimbarea discurilor de frana sau cu altele noi. A patit`o un prieten si tot la fel se gandea si el " sa intoarca volanu" ) a fost o gluma. bafta
                          Mercedes Benz C180 `96 CP 122

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Uniqu View Post
                            Ce treaba are pompa servo cu sistemele ESP ABS si BAS? Problema cu martori din bord e de la mufele de senzori ... trebuie curatate tot timpul dupa schimbarea discurilor de frana sau cu altele noi. A patit`o un prieten si tot la fel se gandea si el " sa intoarca volanu" ) a fost o gluma. bafta
                            Daca te uiti cu atentie am si spus la faza cu intorsul volanului "desi ma indoiesc", dar merita incercata pentru ca nu il costa nimic si o poate face in maxim 10 secunde. La fel ca si tine am recomandat mai departe verificarea senzorilor, deci nu tre` sa-ti sara mustarul.
                            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                            Comment


                            • #15
                              [QUOTE=Uniqu;158423]
                              Originally posted by haddess View Post
                              Pentru erorile ABS ESP si BAS vireaza stanga-dreapta pana la capat de cursa si poate ai noroc sa dispara, desi ma indoiesc.
                              Ce treaba are pompa servo cu sistemele ESP ABS si BAS? Problema cu martori din bord e de la mufele de senzori ... trebuie curatate tot timpul dupa schimbarea discurilor de frana sau cu altele noi. A patit`o un prieten si tot la fel se gandea si el " sa intoarca volanu" ) a fost o gluma. bafta

                              Nu e gluma , prin aceasta rotire completa a rotilor , stanga-dreapta , se face ca un reset pentru calculatorul ce controleaza franele.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF