Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

probleme dupa schimbul franelor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    .

    [QUOTE=grigorean;158525]
    Originally posted by Uniqu View Post


    Nu e gluma , prin aceasta rotire completa a rotilor , stanga-dreapta , se face ca un reset pentru calculatorul ce controleaza franele.
    Iti dau dreptate.Cine nu crede il sfatuiesc sa scoata borna la baterie si apoi mai vorbim.
    Aceasta solutie fiind una din rezolvari.Dar cum electronica e la ea acasa si solutiile sunt la fel de multe ca si cauzele.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #17
      Problema cu resetarea acestor erori a mai fost discutata si testata de mai multi colegi. Deci pus contactul si pornit motor, stanga maxim cateva secunde, dreapta maxim cateva secunde, oprit motor, scos cheia din contact, pusa la loc si gata. Eu personal am folosit acesti pasi si am rezolvat la schimbarea placutelor fata mai demult. Succes!

      Comment


      • #18
        Uniqu...te-ai referit la ,,mufele de senzori,, acestea sunt locasurile in care sunt introdusi senzorii ,sau la care te referi si trebuie curatate,unde le pot localiza,nu vreau sa stric ceva...multumesc

        Comment


        • #19
          Originally posted by haddess View Post
          Daca te uiti cu atentie am si spus la faza cu intorsul volanului "desi ma indoiesc", dar merita incercata pentru ca nu il costa nimic si o poate face in maxim 10 secunde. La fel ca si tine am recomandat mai departe verificarea senzorilor, deci nu tre` sa-ti sara mustarul.
          Hei am glumit ... era doar o gluma ... nu sunt genu care sa se enerveze
          Mercedes Benz C180 `96 CP 122

          Comment


          • #20
            Originally posted by simi View Post
            Uniqu...te-ai referit la ,,mufele de senzori,, acestea sunt locasurile in care sunt introdusi senzorii ,sau la care te referi si trebuie curatate,unde le pot localiza,nu vreau sa stric ceva...multumesc
            Si locurile unde sunt MUFATI senzori si locul de prindere ... incearca nu ai nimic de pierdut. Mai poti verifica si sigurantele ... si vezi ca mai ai un rand de sigurante si in portbagaj, verificale pe toate, si daca tot te pui sa le verifici inainte sa le bagi inapoi "zgaraiele" pe picioruse cu surubelnita sau ceva ascutit. Bafta
            Mercedes Benz C180 `96 CP 122

            Comment


            • #21
              Originally posted by haddess View Post
              Pentru erorile ABS ESP si BAS vireaza stanga-dreapta pana la capat de cursa si poate ai noroc sa dispara, desi ma indoiesc. Mai verifica senzorii la rotile la care s-a umblat poate mecanicul a deranjat ceva sau a uitat sa puna vre-o mufa. Pentru plafonarea la 3000rpm poate fi debitmetrul, galeria de evacuare, turbo, EGR. Incearca sa scoti mufa debitmetrului de aer si vezi daca se mai plafoneaza. Daca tot ai probleme trebuie sa o pui pe tester deoarece e mai greu de dat cu presupusul. Verifica deasemeni si filtrul de aer si vezi daca nu e prea incarcat cu praf.
              Corect! Nici ca se putea mai detaliat si totusi concis. Asa as fi vrut si eu mura-n gura acu' 2-3 ani

              Comment

              Working...
              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF