Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu trece de 3000 de turatii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu trece de 3000 de turatii

    Am si eu o problema la un c200 w203 2002 diesel.Nu mai trage cum tragea inainte si nu trece de 3000 de turatii,debitbetru e abia schimbat(adus din germania de la mercedes).Am fost la tester si mi-a dat:electrovenitl pentru reglare debit de aer,cod de eroare 1189 circuit scurt circuitat.Dimineatza cand o pornesc se opreste singura...Ma poate ajuta cineva?Va multumesc!

  • #2
    Nu stiu la care electroventil se refera. Sunt doua din cate stiu eu:
    1. cel care comanda geometria variabila la turbina (il gasesti sub rezervorul de vacum in partea stanga a motorului - cum te uiti din fata)
    2. cel care comanda egr-ul, e de obicei langa rezervorul de apa.


    Daca e unul din astea doua nu prea ai ce sa-i faci, decat sa-l schimbi. Pretul este de aproximativ 50 euro second sau 92 euro in reprezenta (pretul Casa Auto Timisoara, astazi am intrebat).

    Iti scoate si fum negru? Sau doar se plafoneaza?
    ...

    Comment


    • #3
      Fum negru scoate doar la pornire cand o turez sa nu se opreasca....mersi pentru sfaturi.

      Comment


      • #4
        Eu am avut probleme prima oara cu cel de la turbina. Am curata EGR-ul (aveam impresia ca era de la el), am mers juma de ora cu el in 4000 de ture. Dupa aceea nu imi mai scotea gram de fum, dar se plafona (din cauza ca nu mergea geometria variabila).

        Am schimbat electrovalva de la turbina cu una noua, iar acum imi face figuri asta de la EGR. Imi scoate mult fum negru, cam de fiecare data cand o accelerez mai tare.

        Daca tu zici ca nu iti scoate asa mult fum, e posibil sa fie cea de la turbina. Asta se poate verifica vizual, cu ajutorul unui prieten. Pui pe cineva sa porneasca masina, si tu stai si te uiti la tija de la turbina. Imediat dupa pornire ar trebui ca tija sa coboare. Daca nu coboara, atunci ea e de vina.
        ...

        Comment


        • #5
          O sa ma uit,mersi pentru ajutor.O zi buna!

          Comment


          • #6
            Interesant

            Eu a avut acc problema, dar a fost debitmetrul de aer. Un alt prieten a mai schimabt clapeta de la galeria de admisie pentru ine-ne la curent cand afli ceva. Succers!
            C220 CDI, W203, Automata

            Comment


            • #7
              M-am uitat azi la electroventilul de la turbo si am vazut ca nu se mai deschide cand accelerez,oare asta sa fie?

              O sa il schimb marti daca e asta...are ceva daca merg cu ea asa?tTrebuie sa plec la mare maine!
              Last edited by Luxian; 07-21-2010, 18:00 PM.

              Comment


              • #8
                Acea valva de la turbo trebuie sa se miste cand pornesti motorul.Practic , vezi parghia de la valva cum se misca la pornirea motorului.Cu masina pe loc , nu ai cum sa vezi alta miscare la valva.

                Comment


                • #9
                  @stefan: Nu cred că are nimic dacă mergi cu ea aşa. Eu de exemplu am făcut vreo 5000 km cu ea fără să ştiu că nu mergea electrovalva respectivă. Astăzi am schimbat şi electrovalva de la EGR (402 lei Casa Auto). Cine ştie de când nu mai funcţiona şi asta.

                  În principiu, nu cred că afecteză în timp cu nimic, doar modul de funcţionare. O să mergi cu ea mai mult limitată.

                  Tija aia de la turbo trebuie să coboare imediat după cum porneşti motorul. Dacă nu coboară atunci ori e electrovalva dusă ori nu mai ai vacuum (foarte puţin probabil).

                  Cel mai simplu de verificat ar fi să cauţi un prieten care poate să-ţi împrumute valva respectivă pentru câteva minute. Să vezi dacă îţi merge cu o valvă bună. Eu aşa am făcut cu ambele (cea de la turbo am testat-o cu o electrovalvă pe care o avea mecanicul, iar pe cea de la EGR cu electrovalva lui mircea600sel - mersi încă o dată cu ocazia asta).

                  Schimbatul valvei nu ar trebui să dureze mai mult de un minut. Scoti 2 furtunaşe şi o mufă. La cea de la turbo accesul e ceva mai greu, dar se poate scoate şi ea cu puţină atenţie fără şurubelniţă sau chei.

                  Mult succes!
                  ...

                  Comment


                  • #10
                    o noua probema

                    Am plecat pana la urma cu masina la mare asa...cand am ajuns am simtit un miros de motorina in masina,am deschis capota si era plin de motorina scutul.Din ce am vazut u curgea de la pompa de inalta care e schimbata de 6 luni maxim,am dat aproape 30 de milione de la bosch.Sper sa nu ma lase pe drum.

                    Comment


                    • #11
                      In legatura cu scurgerea de motorina am inteles ca e foarte probabil sa fie niste O-ringuri pe la furtunele care intra in pompa. Se gasesc ca si kit la reprezentanta si nu sunt scumpe. Deschide capota, porneste-o si pune pe cineva sa o accelereze si vezi pe unde da motorina.
                      Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                      Comment


                      • #12
                        Intampin oarecum aceeasi simptome la un w203 din 2004, motor 90kw- 122cp. De o saptamana aproape si pana ieri, nu mai trecea de 3000rpm (in mers si pe loc).
                        In plus, scotea mult fum, chiar la accelerare usoara, si nu avea deloc putere.
                        Pe bord sta aprins martorul de motor.
                        Am pus-o pe tester si a iesit singura eroare EGR-ul.
                        Un mecanic bun care pana acum nu a gresit-o niciodata imi zice ca e bobina de la turbina.
                        Astazi am plecat cu ea si vad ca merge normal, se tureaza cu usurinta si peste 3000, accelereaza fara probleme.

                        1.Din simptomele descrise, care credeti ca este cel mai probabil sa fie cauza?
                        2.E posibil sa nu apara pe tester erarea la bobina aia de pe turbina?
                        3.Cum pot verifica daca merge turbina (implicit si bobina respectiva)?
                        4. Se poate sa aiba momente cand merge bine si apoi sa se plafoneze si tot asa sa se repete?

                        Comment


                        • #13
                          Si a mea isi mai revenea iar se strica...pana s-a dus de tot,iar cu scurgerea de motorina e din pompa nu e de la furtunase,m-am uitat ieri,acum e in service sa imi schimbe pompa care e abia schimbata de 6 luni,norocul meu ca e inca in garantie...O sa va mai tin la curent dupa ce schimb pompa...

                          Comment


                          • #14
                            De ieri vad ca s-a stins si martorul din bord, cel cu motorul iar masina merge bine, ca inainte de probelma asta.
                            Voi demonta totusi EGR-ul sa vad ce gasesc acolo si sa il curat.

                            Comment


                            • #15
                              La euro 3 pentru W203 si W 210 CDI daca vreti mai putin fum si sa scapati de 3000 de ture, ne auzim.
                              Originally posted by mihnote View Post
                              De ieri vad ca s-a stins si martorul din bord, cel cu motorul iar masina merge bine, ca inainte de probelma asta.
                              Voi demonta totusi EGR-ul sa vad ce gasesc acolo si sa il curat.

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF