Am si eu o problema la un c200 w203 2002 diesel.Nu mai trage cum tragea inainte si nu trece de 3000 de turatii,debitbetru e abia schimbat(adus din germania de la mercedes).Am fost la tester si mi-a dat:electrovenitl pentru reglare debit de aer,cod de eroare 1189 circuit scurt circuitat.Dimineatza cand o pornesc se opreste singura...Ma poate ajuta cineva?Va multumesc!
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Nu trece de 3000 de turatii
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
Nu stiu la care electroventil se refera. Sunt doua din cate stiu eu:
- cel care comanda geometria variabila la turbina (il gasesti sub rezervorul de vacum in partea stanga a motorului - cum te uiti din fata)
- cel care comanda egr-ul, e de obicei langa rezervorul de apa.
Daca e unul din astea doua nu prea ai ce sa-i faci, decat sa-l schimbi. Pretul este de aproximativ 50 euro second sau 92 euro in reprezenta (pretul Casa Auto Timisoara, astazi am intrebat).
Iti scoate si fum negru? Sau doar se plafoneaza?...
-
Eu am avut probleme prima oara cu cel de la turbina. Am curata EGR-ul (aveam impresia ca era de la el), am mers juma de ora cu el in 4000 de ture. Dupa aceea nu imi mai scotea gram de fum, dar se plafona (din cauza ca nu mergea geometria variabila).
Am schimbat electrovalva de la turbina cu una noua, iar acum imi face figuri asta de la EGR. Imi scoate mult fum negru, cam de fiecare data cand o accelerez mai tare.
Daca tu zici ca nu iti scoate asa mult fum, e posibil sa fie cea de la turbina. Asta se poate verifica vizual, cu ajutorul unui prieten. Pui pe cineva sa porneasca masina, si tu stai si te uiti la tija de la turbina. Imediat dupa pornire ar trebui ca tija sa coboare. Daca nu coboara, atunci ea e de vina....
Comment
-
-
@stefan: Nu cred că are nimic dacă mergi cu ea aşa. Eu de exemplu am făcut vreo 5000 km cu ea fără să ştiu că nu mergea electrovalva respectivă. Astăzi am schimbat şi electrovalva de la EGR (402 lei Casa Auto). Cine ştie de când nu mai funcţiona şi asta.
ÃŽn principiu, nu cred că afecteză în timp cu nimic, doar modul de funcţionare. O să mergi cu ea mai mult limitată.
Tija aia de la turbo trebuie să coboare imediat după cum porneşti motorul. Dacă nu coboară atunci ori e electrovalva dusă ori nu mai ai vacuum (foarte puţin probabil).
Cel mai simplu de verificat ar fi să cauţi un prieten care poate să-ţi împrumute valva respectivă pentru câteva minute. Să vezi dacă îţi merge cu o valvă bună. Eu aşa am făcut cu ambele (cea de la turbo am testat-o cu o electrovalvă pe care o avea mecanicul, iar pe cea de la EGR cu electrovalva lui mircea600sel - mersi încă o dată cu ocazia asta).
Schimbatul valvei nu ar trebui să dureze mai mult de un minut. Scoti 2 furtunaşe şi o mufă. La cea de la turbo accesul e ceva mai greu, dar se poate scoate şi ea cu puţină atenţie fără şurubelniţă sau chei.
Mult succes!...
Comment
-
o noua probema
Am plecat pana la urma cu masina la mare asa...cand am ajuns am simtit un miros de motorina in masina,am deschis capota si era plin de motorina scutul.Din ce am vazut u curgea de la pompa de inalta care e schimbata de 6 luni maxim,am dat aproape 30 de milione de la bosch.Sper sa nu ma lase pe drum.
Comment
-
In legatura cu scurgerea de motorina am inteles ca e foarte probabil sa fie niste O-ringuri pe la furtunele care intra in pompa. Se gasesc ca si kit la reprezentanta si nu sunt scumpe. Deschide capota, porneste-o si pune pe cineva sa o accelereze si vezi pe unde da motorina.Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.
Comment
-
Intampin oarecum aceeasi simptome la un w203 din 2004, motor 90kw- 122cp. De o saptamana aproape si pana ieri, nu mai trecea de 3000rpm (in mers si pe loc).
In plus, scotea mult fum, chiar la accelerare usoara, si nu avea deloc putere.
Pe bord sta aprins martorul de motor.
Am pus-o pe tester si a iesit singura eroare EGR-ul.
Un mecanic bun care pana acum nu a gresit-o niciodata imi zice ca e bobina de la turbina.
Astazi am plecat cu ea si vad ca merge normal, se tureaza cu usurinta si peste 3000, accelereaza fara probleme.
1.Din simptomele descrise, care credeti ca este cel mai probabil sa fie cauza?
2.E posibil sa nu apara pe tester erarea la bobina aia de pe turbina?
3.Cum pot verifica daca merge turbina (implicit si bobina respectiva)?
4. Se poate sa aiba momente cand merge bine si apoi sa se plafoneze si tot asa sa se repete?
Comment
-
Si a mea isi mai revenea iar se strica...pana s-a dus de tot,iar cu scurgerea de motorina e din pompa nu e de la furtunase,m-am uitat ieri,acum e in service sa imi schimbe pompa care e abia schimbata de 6 luni,norocul meu ca e inca in garantie...O sa va mai tin la curent dupa ce schimb pompa...
Comment
-
La euro 3 pentru W203 si W 210 CDI daca vreti mai putin fum si sa scapati de 3000 de ture, ne auzim.
Originally posted by mihnote View PostDe ieri vad ca s-a stins si martorul din bord, cel cu motorul iar masina merge bine, ca inainte de probelma asta.
Voi demonta totusi EGR-ul sa vad ce gasesc acolo si sa il curat.
Comment
Comment