Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Nu trece de 3000 de turatii

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Pai de ce nu mi-ai zis si mie cand am venit la tine mercedes cdi de chestia asta cu fumul...

    Comment


    • #17
      Probabil ca nu ati deschis discutia. M-am intilnit cu multi. Despre ce era vorba? Putem discuta pe privat sau la tel dupa orele 20.
      Originally posted by stefan11 View Post
      Pai de ce nu mi-ai zis si mie cand am venit la tine mercedes cdi de chestia asta cu fumul...

      Comment


      • #18
        fum negru si isbitura in cutia de viteze

        Buna:
        Ma numesc Sebastian
        Am o mare problema cu mercedesu C220 CDI din anu-l 2001 cutie de viteza automata
        Imi scoate fum negru in relantiu sau cind este in viteza si cu frina pusa si dureaza aprocsimativ 30-50 secunde dupa care dispare fumul
        De ex.daca este in viteza pregatit pentru plecarea de pe loc si calc 3-4 ori frina de picior si ramin cu picioru-l pe frina dupa citeva fractiuni de secunda simpt motoru cum ise schimba mersul vine de turati fffff jos aproape sa se opreasca si isi revine dupa aceia la normal sau de multe ori dimineata pornesc virez sa ies din garaj si imi moare motorul si imi consuma si mult
        Am schimbat :injectoarele,caudalimetru,senzoru de presiune de turbo,senzoru de caldura de turbo,electovalvula electronica si de la turbo si de la EGR am curatat EGR si colectoru de atmisie,am reparat clapetele din colector am puso de 4 ori pe tester si ii iasa masa de aier un mecanic mia spus ca este gata motorul altu imi spune ca nu stie oare ma poate ajuta cineva sami spuna ce sai fac ?
        CUTIA DE VITEZA imi da isbituri cind o pun in punctu D darrr dupa ce este calda si de ex o tin in N si vreau sa plec depe loc o bag in D si imi da isbitura dar daca calc 3-4 ori pedala de frina nu mai imi da isbitura sau o bag in R si dupa aceia in D nu da isbitura inrest masina merge super o pun in 220 km/h fara nici o problema pina la 120km/h este putin puturoasa dar de aici numa ii arat talpa piciorului si se pune in 150-180 km/ de aceia eu stau si gindesc motoru nu poate fi ?
        Intradevar motoru scoate gaze dar nu multe ori ce motor scoate gaze nu?
        EU VA MULTUMESC si astept un raspuns
        UN SALUT

        Comment


        • #19
          Daca ne intilnim se rezolva. Ai grije cutia Automata sa nu ramina far ulei/ daca nu o fi prea tirziu.
          Originally posted by sebi31ro View Post
          Buna:
          Ma numesc Sebastian
          Am o mare problema cu mercedesu C220 CDI din anu-l 2001 cutie de viteza automata
          Imi scoate fum negru in relantiu sau cind este in viteza si cu frina pusa si dureaza aprocsimativ 30-50 secunde dupa care dispare fumul
          De ex.daca este in viteza pregatit pentru plecarea de pe loc si calc 3-4 ori frina de picior si ramin cu picioru-l pe frina dupa citeva fractiuni de secunda simpt motoru cum ise schimba mersul vine de turati fffff jos aproape sa se opreasca si isi revine dupa aceia la normal sau de multe ori dimineata pornesc virez sa ies din garaj si imi moare motorul si imi consuma si mult
          Am schimbat :injectoarele,caudalimetru,senzoru de presiune de turbo,senzoru de caldura de turbo,electovalvula electronica si de la turbo si de la EGR am curatat EGR si colectoru de atmisie,am reparat clapetele din colector am puso de 4 ori pe tester si ii iasa masa de aier un mecanic mia spus ca este gata motorul altu imi spune ca nu stie oare ma poate ajuta cineva sami spuna ce sai fac ?
          CUTIA DE VITEZA imi da isbituri cind o pun in punctu D darrr dupa ce este calda si de ex o tin in N si vreau sa plec depe loc o bag in D si imi da isbitura dar daca calc 3-4 ori pedala de frina nu mai imi da isbitura sau o bag in R si dupa aceia in D nu da isbitura inrest masina merge super o pun in 220 km/h fara nici o problema pina la 120km/h este putin puturoasa dar de aici numa ii arat talpa piciorului si se pune in 150-180 km/ de aceia eu stau si gindesc motoru nu poate fi ?
          Intradevar motoru scoate gaze dar nu multe ori ce motor scoate gaze nu?
          EU VA MULTUMESC si astept un raspuns
          UN SALUT

          Comment


          • #20
            Cati km are masina?Uleiul din cutie cand a fost schimbat ultima data?care e nivelul uleiului in cutie?

            Comment


            • #21
              cu uleiul din cutie am aprocsimativ 10000km si filtru este schimbat original de la mercedes ma costat 8 litri de ulei aprocsimativ 130 euro
              Si cu fumu miau spus cei de la mercedes ca este masa de aier

              Comment


              • #22
                buna Mercedes si Grigorean
                fara ulei nu a fost cutia de cind o am eu nustiu inainte
                de km ce va pot spune am cumparat 8 litri + filtru si este schimbat numai uleiu si cu filtru cum imi aduc aminte ma dus la 130 euro ulei original mercedes si acum am cu masina de cind isa schimbat uleiul la cutie cam 10000 km aprocsimativ problema este ca no face tot timpul numai cind sta 2-3 minute de ex in pozitia N
                de ex. sta in N 2-3 min si o readuc in punctul P si dupa aceia o bag in D nu imi face sau calc de 3-4 ori pedala de frina si o introduc din N in D nu imi face doar daca calc pedala de frina o data sau stau mult cu piciorul pe frina
                la mercedes am intrebat ce are cutia au pus testu pe ia si imi spune ca nu poate sa comunice cu cutia de viteze cal. lor atunci miau ex ca poate sa fie de la centralita cutiei sau am ulei pe instalatie mam dus la un atelier si intradevar era ulei la centralita au spus ca a urcat uleiu pe instalatia electrica au curatat centralita+ cablurile si intradevar am zis ca am scapat de necaz a durat ex 2 luni dupa care a inceput dinou acum am desfacut eu mocheta din partea dreapta si mam uitat este uscat nu are nici pe fire ulei am citit pe forum ca poate sa fie mufa de la cablurile de la cutie si ca costa 4 euro am cumparato si mia ex. baiatu de la mercedes cum se schimba am schimbato si a disparut problema 3 zile dupa care a aparut la loc

                Comment


                • #23
                  Originally posted by mihnote View Post
                  De ieri vad ca s-a stins si martorul din bord, cel cu motorul iar masina merge bine, ca inainte de probelma asta.
                  Voi demonta totusi EGR-ul sa vad ce gasesc acolo si sa il curat.
                  Presupun ca nu sunt primul care demonteaza EGR-ul pt curatare. A mai facut cineva treaba asta? Am vazut ca are doar 2 suruburi de prindere (w203 200Cdi) Iese greu, ar trebui sa fiu atent la ceva anume cand il demontez?
                  Multumesc

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by mihnote View Post
                    Presupun ca nu sunt primul care demonteaza EGR-ul pt curatare. A mai facut cineva treaba asta? Am vazut ca are doar 2 suruburi de prindere (w203 200Cdi) Iese greu, ar trebui sa fiu atent la ceva anume cand il demontez?
                    Multumesc
                    Vezi ca sunt doar doua care se vad deasupra, dar mai sunt cateva dedesubtul valvei, care tin EGR-UL prins de suportul de sub el. Dupa ce le desfaci pe toate, vre-o 4 sau 5 la numar tre sa tragi voiniceste de el ca sa iasa. La mine a iesit cu tot cu teava care duce catre evacuare dar foarte greu. Trebuie sa tragi si sa il rasucesti in acelasi timp deoarece teava are o garnitura de tip O-ring care face sa fie montat si demontat destul de greu. Si ai grija dupa curatare sa il usuci bine bine, apoi cand il montezi vezi sa nu ciupesti aceste O-ringuri. In principiu daca ai grija sa nu bagi apa la membrana (pe gaura unde intra furtunul de vacuum) si daca il usuci bine nu ai ce sa strici. Dupa curatare fa o proba tragand cu gura pe acel shtutz de vacuum. Daca poti sa tragi aer e de rau ca ai membrana sparta, desi nu cred ca e cazul. Spor(t) la treaba si o sa vezi niste schimbari in bine dupa ce il pui la loc.
                    P.S: Te sfatuiesc din toata inima sa folosesti niste manusi de bucatarie cand il cureti, ca la mine n-a mai iesit smoala aia de sub unghii vre-o saptamana nici cu benzina nici cu periuta nici cu mama sapunului.
                    Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                    Comment


                    • #25
                      multumesc haddess pentru sfaturi. io sincer nu le-am vazut decat pe cele 2 de deasupra. maine cand o sa am lumina (si 35grade ) o sa ma apuc de treaba.
                      o seara buna si merci inca o data

                      Comment


                      • #26
                        Please help! Am aceeasi problema cu un Mercedes C-Klasse, CDI, 2004. Mecanicul a depistat cauza, dispozitivul electronic PRC, cel care da comanda la Turbo. Problema e ca acesta nu se vinde separat, poate stiti vreun parc de dezmembrari auto...

                        Comment


                        • #27
                          Salut ma numesc Luci,

                          Si am o problema similara cu cei care au postat pe acest thread, am un C200 CDI w203 2148 122cp din 2003, am facut marea prostie ca un roman care nu gandeste si anume: termostatul nu mai functiona si fiindca aveam de facut un drum mai lung am pus un carton in fata radiatorului dupa 150 km am constatat ca nu mai am putere si nu mai treceam de 3000 turatii, am dus-o la un tester si mi-a dat urmatoarele erori:

                          P2511 Control reciclare gaze esapament dereglare/defect in functionare
                          P2355 Reciclare gaze EGR - Masa aer prea mica

                          Cel de la service mi-a spus ca este dus EGR-ul, partea mecanica a fost caratata si tot degeaba, au zis ca este defecta partea de comanda electronica a EGR-ului si trebuie schimbat integral.

                          Azi am mai observat ca numai am putere nici chiar la 2000 de turatii si scote mult fum negru cand accelerez, sper sa nu se duca si catalizatorul

                          Intrebarea este se poate repara partea de electronica a EGR-ului? In caz ca trebuie schimbat, merita cumparat unul second-hand? costul unuia nou fiind 12 mil.

                          Va multumesc pentru timpul acordat si orice informatie este bine venita
                          Last edited by luci34; 01-19-2011, 17:25 PM. Reason: completare

                          Comment


                          • #28
                            Salut am si eu un mercedes w210,E200 din 2001 are momente cand nu trece de 3000 de ture si e puturoasa, scoate si fum negru.Poate sa ma ajute cineva.MS

                            Comment


                            • #29
                              Originally posted by stefan11 View Post
                              Am si eu o problema la un c200 w203 2002 diesel.Nu mai trage cum tragea inainte si nu trece de 3000 de turatii,debitbetru e abia schimbat(adus din germania de la mercedes).Am fost la tester si mi-a dat:electrovenitl pentru reglare debit de aer,cod de eroare 1189 circuit scurt circuitat.Dimineatza cand o pornesc se opreste singura...Ma poate ajuta cineva?Va multumesc!
                              Salut

                              am si eu acceasi problema..
                              insa la tester am gasit eroare de la M55..
                              apoi am vazut ca este sarita "tija" care ghideaza alea de aer..

                              cred ca sunt 2 solutii.. schimbat sau astupat (anulat) motorasul.. M55 ce parere aveti?

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF