Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Shokul automat "exagereaza"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Shokul automat "exagereaza"

    Salutare!

    De cateva zile am achizitionat o bijuterie de W202 C180 - '94 - benzina - manual.
    Sunt foarte incantat de ea, n-am ce sa-i reprosez, cu exceptia unei mici probleme:
    Cand pornesc motorul rece, la prima apasare pe acceleratie, motorul se tureaza si ramane acolo, in zona 3000-4000 Rpm. Deoarece problema dispare cand motorul ajunge la 90 de grade, imi dau seama ca este din cauza shok-ului (nu sunt convins ca asta e termenul corect, asa am auzit... )

    Eu inteleg sa fie un pic mai turat motorul la inceput, dar nici chiar asa. Plus ca e foarte incomod/periculos de condus cu "buba" asta.
    Am uitat sa mentionez ca in momentul in care se blocheaza turatiile pe la 3-4 mii, ii dau brusc pe pedala de acceleratie putin peste acele 3-4 mii si se "deblocheaza". Dar problema revine in cateva secunde (de obicei, cand apas ambreiajul ca sa schimb viteza).

    Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
    Multumesc.

  • #2
    Desfa putin cablul de acceleratie, din acel "surub" de plastic care intinde cablul

    Verfica clapeta aia micuta care actioneaza senzorul (intrerupatorul) care se afla sub acel angrenaj al acceleratiei.
    -cand masina sta la relantii acel intrerupator trebuie sa fie inchis, adica clapa apasata pe el.

    Pun cateva poze din zona aia, scuze nu am altele, sau la calitate mai buna
    Attached Files
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Salut!
      Am deschis azi dimineata capota, in timp ce era motorul pornit. Am incercat sa scot respectivul "surub" din plastic... si mi-au urcat turatiile pe la 4000 ! (ceva cre ca n-am facut bine)

      Dupa care l-am strans inapoi, mai mult decat era initial si s-a "calmat". Nici nu mai stiu, poate deja se incalzise motorul.

      Am observat ca a aparut ceva distanta intre cele 2 linii paralele pe care mi le-ai desenat in poza - distanta care initial nu era, e normal? Acel "clearence" de cativa milimetri nu creaza cumva "luft" la pedala de acceleratie?

      Inca ceva, judecand dupa poza nr.3, am impresia ca la mine a fost schimbat arcul ala.. ca nu prea arata ca in poza, la mine e mai intins/tensionat si parca e si mai subtire.

      Mai fac astazi o pornire la rece, sa ma lamuresc mai clar dac-am rezolvat ceva sau nu. Multumesc pentru interventie.

      Originally posted by marele_alb View Post
      Desfa putin cablul de acceleratie, din acel "surub" de plastic care intinde cablul

      Mai am o nedumerire, respectivul "surub" se desface normal? Adica impotriva acelor de ceas?
      Eu am rotit IN DIRECTIA acelor de ceas si poate l-am "relaxat" crezand de fapt ca l-am tensionat mai tare.

      P.S. Scuza-mi intrebarile (de clasa a doua) Am asistat candva la procesul de "micsorare a luftului pedalei" la 123-ul lui fratele meu, dar se pare ca am uitat complet lectia aia.
      Last edited by mircea600sel; 06-24-2010, 23:37 PM.

      Comment


      • #4
        Surubul se desface normal.Rotirea "surubului" in directia acelor de ceas relaxeaza cablul de acceleratie.Cel mai simplu sa afli cauza defectiunii este sa insurubezi acel surub complet,sa fie pedala relaxata.Daca si asa ti se tureaza motorul atunci trebuie verificat corpul clapeta,sa nu fie infundat cu ceva si sa nu inchida bine,eventual pozitia acestuia in mod inchis,sa apese contactul acela.
        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

        Comment


        • #5
          Gata!

          Am pornit-o la rece. I-am rotit "surubu" pana aproape la capat.
          Nu se mai tureaza aiurea. (arcul ala tot tre sa-l schimb, sunt convins ca nu-i de-acolo)

          Deci s-a rezolvat.
          Va multumesc frumos.
          Se poate inchide.

          Comment


          • #6
            Arcul din poza aia nu este cel original, este unul naspa.
            -mi se rupsese ala original, si am adaptat unul de Dacia.

            -cel original este mai subtire si mai "lejer" adica se intinde usor.
            Acuma am arcul original, luat din reprezentanta, 8 lei.

            Totul este sa gasesti compromisul intre pozitia pedalei, sa nu aiba cursa goala, sau sa o aiba cat mai mica, si revenirea la relantii dupa accelerare,a motorolui.

            Eu am deja o cursa moarta, a pedalei de acceleratie, destul de mare, de aprox 2 cm, care nu o mai pot regla nici cum, cred ca s-au uzat prea tare acele angrenaje de la acceleratie, dat fiind ca motorul a depasit 330.000 km.

            Bafta !
            Attached Files
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #7
              Salut.
              La mine arcul este exact "subtire si lejer"... dar tot nu-i ca-n poza de mai jos (presupun ca ala e luat de la reprezentanta). Si cursa la pedala e foarte mica acum.

              Lucky me, eu am doar 180 de mii. Si-s chiar reali, am cumparat-o cu tot cu facturile de la service-urile din Franta unde s-a aflat masina pana acum un an.

              In fine, s-a rezolvat...
              Multzam mult pentru implicare.

              P.S. offtopic: dupa certificarea de la RAR, mai intai imi fac asigurarea si dupa aia merg sa-mi schimb numerele de Bucuresti, sau invers? (dupa cum am mai spus, masina am luat-o de cateva zile, e inmatriculata RO)
              Mi-e putin jena sa deschid un topic separat cu asa o intrebare iar asemenea informatii nu am gasit pe net, cat am cautat, probabil ca sunt prea evidente! )

              Comment


              • #8
                Daca ai asigurare RCA valabila acuma , pe seria de sasiu a masinii, nu este necesara o alta asigurare, pana cand expira actuala.
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Gata.

                  Multzam mult.

                  Se poate inchide.

                  Comment


                  • #10
                    In cazul schimbarii detinatorului,este necesara o alta asigurare RCA la reinmatriculare.
                    Este evident,pentru ca noul detinator trebuie sa aibe toate hartiile pe numele lui.Diferenta de RCA neutilizata de catre fostul detinator se poate recupera de la asigurator pe baza certificatului de radiere.

                    Comment

                    Working...
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF