Salutare!
De cateva zile am achizitionat o bijuterie de W202 C180 - '94 - benzina - manual.
Sunt foarte incantat de ea, n-am ce sa-i reprosez, cu exceptia unei mici probleme:
Cand pornesc motorul rece, la prima apasare pe acceleratie, motorul se tureaza si ramane acolo, in zona 3000-4000 Rpm. Deoarece problema dispare cand motorul ajunge la 90 de grade, imi dau seama ca este din cauza shok-ului (nu sunt convins ca asta e termenul corect, asa am auzit... )
Eu inteleg sa fie un pic mai turat motorul la inceput, dar nici chiar asa. Plus ca e foarte incomod/periculos de condus cu "buba" asta.
Am uitat sa mentionez ca in momentul in care se blocheaza turatiile pe la 3-4 mii, ii dau brusc pe pedala de acceleratie putin peste acele 3-4 mii si se "deblocheaza". Dar problema revine in cateva secunde (de obicei, cand apas ambreiajul ca sa schimb viteza).
Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
Multumesc.
De cateva zile am achizitionat o bijuterie de W202 C180 - '94 - benzina - manual.
Sunt foarte incantat de ea, n-am ce sa-i reprosez, cu exceptia unei mici probleme:
Cand pornesc motorul rece, la prima apasare pe acceleratie, motorul se tureaza si ramane acolo, in zona 3000-4000 Rpm. Deoarece problema dispare cand motorul ajunge la 90 de grade, imi dau seama ca este din cauza shok-ului (nu sunt convins ca asta e termenul corect, asa am auzit... )
Eu inteleg sa fie un pic mai turat motorul la inceput, dar nici chiar asa. Plus ca e foarte incomod/periculos de condus cu "buba" asta.
Am uitat sa mentionez ca in momentul in care se blocheaza turatiile pe la 3-4 mii, ii dau brusc pe pedala de acceleratie putin peste acele 3-4 mii si se "deblocheaza". Dar problema revine in cateva secunde (de obicei, cand apas ambreiajul ca sa schimb viteza).
Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
Multumesc.
Comment