Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Shokul automat "exagereaza"

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Shokul automat "exagereaza"

    Salutare!

    De cateva zile am achizitionat o bijuterie de W202 C180 - '94 - benzina - manual.
    Sunt foarte incantat de ea, n-am ce sa-i reprosez, cu exceptia unei mici probleme:
    Cand pornesc motorul rece, la prima apasare pe acceleratie, motorul se tureaza si ramane acolo, in zona 3000-4000 Rpm. Deoarece problema dispare cand motorul ajunge la 90 de grade, imi dau seama ca este din cauza shok-ului (nu sunt convins ca asta e termenul corect, asa am auzit... )

    Eu inteleg sa fie un pic mai turat motorul la inceput, dar nici chiar asa. Plus ca e foarte incomod/periculos de condus cu "buba" asta.
    Am uitat sa mentionez ca in momentul in care se blocheaza turatiile pe la 3-4 mii, ii dau brusc pe pedala de acceleratie putin peste acele 3-4 mii si se "deblocheaza". Dar problema revine in cateva secunde (de obicei, cand apas ambreiajul ca sa schimb viteza).

    Va rog sa ma ajutati cu un sfat.
    Multumesc.

  • #2
    Desfa putin cablul de acceleratie, din acel "surub" de plastic care intinde cablul

    Verfica clapeta aia micuta care actioneaza senzorul (intrerupatorul) care se afla sub acel angrenaj al acceleratiei.
    -cand masina sta la relantii acel intrerupator trebuie sa fie inchis, adica clapa apasata pe el.

    Pun cateva poze din zona aia, scuze nu am altele, sau la calitate mai buna
    Attached Files
    W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
    http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

    Comment


    • #3
      Salut!
      Am deschis azi dimineata capota, in timp ce era motorul pornit. Am incercat sa scot respectivul "surub" din plastic... si mi-au urcat turatiile pe la 4000 ! (ceva cre ca n-am facut bine)

      Dupa care l-am strans inapoi, mai mult decat era initial si s-a "calmat". Nici nu mai stiu, poate deja se incalzise motorul.

      Am observat ca a aparut ceva distanta intre cele 2 linii paralele pe care mi le-ai desenat in poza - distanta care initial nu era, e normal? Acel "clearence" de cativa milimetri nu creaza cumva "luft" la pedala de acceleratie?

      Inca ceva, judecand dupa poza nr.3, am impresia ca la mine a fost schimbat arcul ala.. ca nu prea arata ca in poza, la mine e mai intins/tensionat si parca e si mai subtire.

      Mai fac astazi o pornire la rece, sa ma lamuresc mai clar dac-am rezolvat ceva sau nu. Multumesc pentru interventie.

      Originally posted by marele_alb View Post
      Desfa putin cablul de acceleratie, din acel "surub" de plastic care intinde cablul

      Mai am o nedumerire, respectivul "surub" se desface normal? Adica impotriva acelor de ceas?
      Eu am rotit IN DIRECTIA acelor de ceas si poate l-am "relaxat" crezand de fapt ca l-am tensionat mai tare.

      P.S. Scuza-mi intrebarile (de clasa a doua) Am asistat candva la procesul de "micsorare a luftului pedalei" la 123-ul lui fratele meu, dar se pare ca am uitat complet lectia aia.
      Last edited by mircea600sel; 06-24-2010, 23:37 PM.

      Comment


      • #4
        Surubul se desface normal.Rotirea "surubului" in directia acelor de ceas relaxeaza cablul de acceleratie.Cel mai simplu sa afli cauza defectiunii este sa insurubezi acel surub complet,sa fie pedala relaxata.Daca si asa ti se tureaza motorul atunci trebuie verificat corpul clapeta,sa nu fie infundat cu ceva si sa nu inchida bine,eventual pozitia acestuia in mod inchis,sa apese contactul acela.
        W202 elegance / 1.8 benzina,1993

        Comment


        • #5
          Gata!

          Am pornit-o la rece. I-am rotit "surubu" pana aproape la capat.
          Nu se mai tureaza aiurea. (arcul ala tot tre sa-l schimb, sunt convins ca nu-i de-acolo)

          Deci s-a rezolvat.
          Va multumesc frumos.
          Se poate inchide.

          Comment


          • #6
            Arcul din poza aia nu este cel original, este unul naspa.
            -mi se rupsese ala original, si am adaptat unul de Dacia.

            -cel original este mai subtire si mai "lejer" adica se intinde usor.
            Acuma am arcul original, luat din reprezentanta, 8 lei.

            Totul este sa gasesti compromisul intre pozitia pedalei, sa nu aiba cursa goala, sau sa o aiba cat mai mica, si revenirea la relantii dupa accelerare,a motorolui.

            Eu am deja o cursa moarta, a pedalei de acceleratie, destul de mare, de aprox 2 cm, care nu o mai pot regla nici cum, cred ca s-au uzat prea tare acele angrenaje de la acceleratie, dat fiind ca motorul a depasit 330.000 km.

            Bafta !
            Attached Files
            W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
            http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

            Comment


            • #7
              Salut.
              La mine arcul este exact "subtire si lejer"... dar tot nu-i ca-n poza de mai jos (presupun ca ala e luat de la reprezentanta). Si cursa la pedala e foarte mica acum.

              Lucky me, eu am doar 180 de mii. Si-s chiar reali, am cumparat-o cu tot cu facturile de la service-urile din Franta unde s-a aflat masina pana acum un an.

              In fine, s-a rezolvat...
              Multzam mult pentru implicare.

              P.S. offtopic: dupa certificarea de la RAR, mai intai imi fac asigurarea si dupa aia merg sa-mi schimb numerele de Bucuresti, sau invers? (dupa cum am mai spus, masina am luat-o de cateva zile, e inmatriculata RO)
              Mi-e putin jena sa deschid un topic separat cu asa o intrebare iar asemenea informatii nu am gasit pe net, cat am cautat, probabil ca sunt prea evidente! )

              Comment


              • #8
                Daca ai asigurare RCA valabila acuma , pe seria de sasiu a masinii, nu este necesara o alta asigurare, pana cand expira actuala.
                W202..C 200, 100Kw,benzinar din `95
                http://www.clubmercedes.ro/my-w202-c...51.html?t=8551

                Comment


                • #9
                  Gata.

                  Multzam mult.

                  Se poate inchide.

                  Comment


                  • #10
                    In cazul schimbarii detinatorului,este necesara o alta asigurare RCA la reinmatriculare.
                    Este evident,pentru ca noul detinator trebuie sa aibe toate hartiile pe numele lui.Diferenta de RCA neutilizata de catre fostul detinator se poate recupera de la asigurator pe baza certificatului de radiere.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    Logan | Dacia Logan |Anulare DPF