Subscriu.Verifica firele de la un cap la altul cele cu problema in cauza.Poate avea izolatia ciupita/rascoapta si da la masa sau intre ele.Apropo, nu se da cu spray degripant ci cu spray de contacte electrice si se sufla apoi cu jet de aer sau cu o carpa, betisoare de urechi.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
__________________________________________________ ________________________________
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Probleme Coolant si Washer Level dupa spalare
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
-
O sa verific inca o data cablurile. Singura problema vizuala apare la mufa de la senzorul de temperatura exterioara, unde plasticul mufei e putin topit si protectia firelor e putin ciupita, cam 2-3 cm inainte de mufa, fara sa faca contact intre ele, cel putin asa pare. Acum temperatura arata -28 gr C. Exista vreo legatura intre circuitul temperaturii exterioare si circuitul nivelului de lichid sau e pura coincidenta?Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina
Comment
-
Da, au masa comuna in circuit.Nu e tot una cu masa caroseriei.Ia o mufa de la dezmembrari si inlocuieste-o cu asta topita.Sa ii lasi ceva cablu la mufa cand tai firele la cea de la dezmembrari ca sa poti lucra usor.De preferat ar fi sa cositoresti legaturile.Last edited by gmihai24; 09-12-2012, 23:35 PM.
Comment
-
Dar eu as intreba din ce cauza e topita mufa si firul? Poate a fost vre-un scurt pe undeva care pe langa mufa a mai topit izolatii in alte puncte care dau la masa. Exista o corelare intre valorile afisate de temperatura si starea firelor (senzorului). Daca imi aduc bine aminte, atunci cand NU aveam deloc senzor de T* (deci firele erau libere fara sa atinga nimic) in bord aparea +85*, iar daca faceam scurt intre ele (fara senzor) T* se modifica in -40*. Asta daca imi aduc aminte corect, dar e posibil sa fie si invers. Daca am dreptate si la scurt intre fire arata -40* e posibil ca si la tine sa fie dusa izolatia firelor de la senzorul de T* impreuna cu firul senzorilor de coolant si washer. Am vaga impresie ca sunt matisate (infasurate) in grup si daca ai avut probleme cu un fir incins le-a afectat si pe celelalte. Asta ca si coincidenta intre ele.Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.
Comment
-
Masina mea a fost usor lovita in fata, au fost schimbate bara si armatura, radiatoarele ramanand neatinse, fiind cele originale. Lipsesc proiectoarele si de aceea am acces usor la mufa senzorului de temperatura. Mufa acestuia este topita deoarece desteptii de mecanici au lasat becul proiectorului in soclu si acesta statea exact peste mufa senzorului de temperatura, nefiind bagat la locul lui. Mufa s-a topit probabil din cauza caldurii becului, care ulterior s-a si spart, evident. Este interesanta informatia cu +85 si -40, multumesc frumos, o sa tai mufa senzorului de temperatura din locul in care cablurile nu mai au izolatie, sa vedem ce se intampla. La vasul de spalator parbriz, am mai vazut o mufa libera, probabil era de la spalatorul de faruri, nu stiu exact, dar este identica cu cea de la senzorul de temperatura, o s-o tai si o voi cositori in locul celei topite, sa vedem ce se intampla. Sunt curios daca se va remedia problema, ma streseaza destul de tare, mai ales ca nu stiu cauza exacta ... dar sigur ii dau de cap pana la urma.Last edited by Corneliu CT; 09-13-2012, 22:30 PM.Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina
Comment
-
Azi termperatura exterioara arata +10 grade, desi e mult mai cald in Constanta, dar vestea buna e ca nu mai apar erorile de coolant si washer fluid level. Chiar nu mai inteleg nimic, cred ca pana la urma o sa montez un senzor de temperatura nou si macar elimin o variabila din sistem.Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina
Comment
-
Am schimbat senzorul de temperatura cu unul nou, parca FEBI, dar acesta nu arata decat -40 grade. Cel vechi arata cate ceva, dar eronat. Colac peste pupaza, au aparut astazi ambele erori de "check fluid level", temperatura aratata de vechiul senzor fiind de cca +6 grade in acel moment. Am refacut izolatia firelor, am taiat firele de la mufa senzorului de temperatura, le-am cositorit si izolat bine, inspectia vizuala a tuturor cablurilor pare ok, dar erorile persista. Deja nu stiu ce sa mai fac, ma gandesc sa schimb cei 3 senzori cu unii noi, de origine, dar mi-e frica sa nu dau banii degeaba pe ei. Alte sfaturi?:
Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina
Comment
-
Salut.
Si eu aveam aceeasi problema la un C270 CDI.
Am fost la reprezentanta la Autoklass si am cerut sa imi inlocuiasca senzorul mufa, pinii de contact si papucii de pe cablul care vine in mufa.
toate piesele au costat aproximativ 180 lei, iar manopera inca 150 de lei... daca ai pricepere si rabdare poti sa le schimbi si singur, insa eu sunt cam paralel cu mecanica/electrica auto.
Dupa aceasta operatiune imi mai apare foarte rar eroarea si doar cand nivelul lichidului de parbriz scade sub jumatate ( o sa schimb senzorul cand voi avea timp).
Cu speranta ca te-am ajutat,
Alin
Comment
-
Va salut!
Am rezolvat problema dupa 2 ani si jumatate de chin!!! Am stat astazi cu rabdare si am desfacut cablajul de la vasul de lichid de parbriz tot pana sus aproape de calculator.
Mentionez ca a trebuit sa desfac carenajul de la roata stanga si am cautat fiecare fir mm cu mm, pana am gasit intr-un loc, ambele cabluri, erau ciupite ca si cum cineva l-ar fi strans cu un patent care nu taie.
Va salut si o zi buna.
Comment
Comment