Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Probleme Coolant si Washer Level dupa spalare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by haddess View Post
    Stiam pe cineva dar nu il mai are. Acum singurul Star pe care il cunosc e la Autoklass, la intrarea in oras dinspre Bucov, pe centura catre Blejoi. Poti cere acolo o diagnoza si raportul printat. Pentru pret si programare da-le un telefon.
    Stiu unde este.. ca am lucrat la DanCor... si acolo este un baiat super bun.. dar pe cat de bun este.. pe atat de nebun... si este super ocupat.. :-<, multumesc.

    Comment


    • #17
      Altcineva care stie despre problema asta??

      Comment


      • #18
        M-am uitat in WIS si senzorii sunt amandoi pe acelasi circuit. Cand unul din senzori se defecteaza si arata valori eronate (atentie, nu cand senzorul merge si arata ca vasul e gol) il afecteaza si pe celalalt. Daca zici ca ai schimbat ambii senzori si nu ai scapat de eroare atunci nu ar avea ce sa fie decat un fir intrerupt. Circuitul e simplu si nu ar fi de verificat decat un fir si ambele mufe aferente senzorilor sa fie curate. Ai putea lua in considerare si verificarea mufelor care intra in ceasurile din bord.
        Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

        Comment


        • #19
          Originally posted by haddess View Post
          M-am uitat in WIS si senzorii sunt amandoi pe acelasi circuit. Cand unul din senzori se defecteaza si arata valori eronate (atentie, nu cand senzorul merge si arata ca vasul e gol) il afecteaza si pe celalalt. Daca zici ca ai schimbat ambii senzori si nu ai scapat de eroare atunci nu ar avea ce sa fie decat un fir intrerupt. Circuitul e simplu si nu ar fi de verificat decat un fir si ambele mufe aferente senzorilor sa fie curate. Ai putea lua in considerare si verificarea mufelor care intra in ceasurile din bord.
          Am verificat daca imi vine curent la mufe si am o valoare de 0.35V la mufe. Cand o sa am putin timp o sa verific si firele.. singura problema este ca acestea vin prin spatele motorului.. ( intre motor si habitaclu)... si sunt captusite.. Problema asta mi-a aparut dupa ce mi-a sarit cureaua de accesorii acum 2 ani.... deci nu vad cum ar putea sa afecteze cureaua la fire tinand cont ca firele nu vin prin fata motorului.

          Comment


          • #20
            Dar firul de la spalatorul de parbriz ar fi putut sa il loveasca pentru ca trece oarecum prin zona ei.
            Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

            Comment


            • #21
              Daca nu ma insel, conform schemei atasate ar fi trebuit sa ai la mufe 8 volti. Poate un electrician vede mai bine problema.
              Last edited by cl600; 09-20-2012, 20:59 PM.
              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

              Comment


              • #22
                O sa caut luni cablajele si sper sa gasesc problema.....

                Comment


                • #23
                  salut!
                  am avut aceasi problema acum 2 zile am rezolvato curatand mufele cu un sprai pentru contacte electrice

                  Comment


                  • #24
                    Salut. Am curatat mufele cu acel contact Spray si tot imi apar erorile din topic.... nu am reusit sa verific cablajele... dar am masurat tensiunea si am 0.3 V la fire... stie cineva cat trebuie sa ai la fire??

                    Comment


                    • #25
                      Fix aceiasi problema am avut si eu, erau rupte cablurile din partea stinga a barei de protectie jos linga farul anticeatza, acolo sunt cablurile de Washer Fluid si de Cooland, uitativa daca nu sunt putzin rupte.
                      Mercedes Power!

                      Comment


                      • #26
                        Am avut aceleaºi probleme contactati-mã la tel .0784273500 pentru mai multe detalii .

                        Pot fi trei mici probleme.
                        Last edited by Luxian; 06-21-2012, 00:25 AM.

                        Comment


                        • #27
                          Aceeasi problema o am si eu cu erorile de washer si coolant level. La mine se pare ca aceste erori sunt legate si de senzorul de temperatura exterioara, pe care nu reusesc sa-l fac sa arate corect, indiferent cat m-am chinuit sa curat mufa, sa verific firele si chiar sa schimb senzorul cu unul nou. Valorile acestuia sunt de la -40 gr pana la +85 gr, fara nici o logica. Ce am constatat este ca atunci cand are cateva momente bune si arata corect temperatura, nu mai apar nici erorile de nivel la lichide. Foarte ciudat .... ce naiba sa mai fac?!?!?
                          Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                          Comment


                          • #28
                            Sal.Verifica si cablurile pe toata lungimea lor sa nu dea la masa pe undeva.Poate are izolatia coapta, ciupita etc.E o parere.

                            Comment


                            • #29
                              Dupa schema de mai sus se pare ca firele merg direct in instrument cluster. Poate ar trebui curatate si mufele din spatele bordului. Atentie insa: INAINTE DE A DEMONTA BORDUL AR TREBUI DECONECTATA BATERIA pentru a nu ramane cu eroare de SRS.
                              Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

                              Comment


                              • #30
                                Acum cateva zile am ridicat masina pe elevalor pentru a schimba niste bucse la directie, timp in care m-am jucat cu mufele de la spalatorul de parbriz si senzorul temperatura. Le-am pulverizat spray degripant si le-am pus la loc. Cateva ore totul a fucnctionat impecabil, fara erori. A doua zi dimineata, iar aveam "pom de iarna" pe display. Am schimbat senzorul de temperatura cu unul nou, dar nu s-a modificat nimic, nici macar temperatura pe bord, arata in continuare -40gr. C. Orice sugestie e binevenita. Multumesc.
                                Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF