Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Probleme Coolant si Washer Level dupa spalare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Subscriu.Verifica firele de la un cap la altul cele cu problema in cauza.Poate avea izolatia ciupita/rascoapta si da la masa sau intre ele.Apropo, nu se da cu spray degripant ci cu spray de contacte electrice si se sufla apoi cu jet de aer sau cu o carpa, betisoare de urechi.
    Last edited by gmihai24; 09-12-2012, 22:47 PM.

    Comment


    • #32
      O sa verific inca o data cablurile. Singura problema vizuala apare la mufa de la senzorul de temperatura exterioara, unde plasticul mufei e putin topit si protectia firelor e putin ciupita, cam 2-3 cm inainte de mufa, fara sa faca contact intre ele, cel putin asa pare. Acum temperatura arata -28 gr C. Exista vreo legatura intre circuitul temperaturii exterioare si circuitul nivelului de lichid sau e pura coincidenta?
      Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

      Comment


      • #33
        Da, au masa comuna in circuit.Nu e tot una cu masa caroseriei.Ia o mufa de la dezmembrari si inlocuieste-o cu asta topita.Sa ii lasi ceva cablu la mufa cand tai firele la cea de la dezmembrari ca sa poti lucra usor.De preferat ar fi sa cositoresti legaturile.
        Last edited by gmihai24; 09-12-2012, 23:35 PM.

        Comment


        • #34
          Dar eu as intreba din ce cauza e topita mufa si firul? Poate a fost vre-un scurt pe undeva care pe langa mufa a mai topit izolatii in alte puncte care dau la masa. Exista o corelare intre valorile afisate de temperatura si starea firelor (senzorului). Daca imi aduc bine aminte, atunci cand NU aveam deloc senzor de T* (deci firele erau libere fara sa atinga nimic) in bord aparea +85*, iar daca faceam scurt intre ele (fara senzor) T* se modifica in -40*. Asta daca imi aduc aminte corect, dar e posibil sa fie si invers. Daca am dreptate si la scurt intre fire arata -40* e posibil ca si la tine sa fie dusa izolatia firelor de la senzorul de T* impreuna cu firul senzorilor de coolant si washer. Am vaga impresie ca sunt matisate (infasurate) in grup si daca ai avut probleme cu un fir incins le-a afectat si pe celelalte. Asta ca si coincidenta intre ele.
          Nu poti ingenunchia un popor deprins sa se tarasca.

          Comment


          • #35
            Masina mea a fost usor lovita in fata, au fost schimbate bara si armatura, radiatoarele ramanand neatinse, fiind cele originale. Lipsesc proiectoarele si de aceea am acces usor la mufa senzorului de temperatura. Mufa acestuia este topita deoarece desteptii de mecanici au lasat becul proiectorului in soclu si acesta statea exact peste mufa senzorului de temperatura, nefiind bagat la locul lui. Mufa s-a topit probabil din cauza caldurii becului, care ulterior s-a si spart, evident. Este interesanta informatia cu +85 si -40, multumesc frumos, o sa tai mufa senzorului de temperatura din locul in care cablurile nu mai au izolatie, sa vedem ce se intampla. La vasul de spalator parbriz, am mai vazut o mufa libera, probabil era de la spalatorul de faruri, nu stiu exact, dar este identica cu cea de la senzorul de temperatura, o s-o tai si o voi cositori in locul celei topite, sa vedem ce se intampla. Sunt curios daca se va remedia problema, ma streseaza destul de tare, mai ales ca nu stiu cauza exacta ... dar sigur ii dau de cap pana la urma.
            Last edited by Corneliu CT; 09-13-2012, 22:30 PM.
            Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

            Comment


            • #36
              Azi termperatura exterioara arata +10 grade, desi e mult mai cald in Constanta, dar vestea buna e ca nu mai apar erorile de coolant si washer fluid level. Chiar nu mai inteleg nimic, cred ca pana la urma o sa montez un senzor de temperatura nou si macar elimin o variabila din sistem.
              Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

              Comment


              • #37
                Probabil si din cauza temperaturii ridicate generate de becul care a stat pe fire iti arata eronat, fiindca a decalibrat senzorul.Unul nou si nu mai ai treaba.

                Comment


                • #38
                  Am schimbat senzorul de temperatura cu unul nou, parca FEBI, dar acesta nu arata decat -40 grade. Cel vechi arata cate ceva, dar eronat. Colac peste pupaza, au aparut astazi ambele erori de "check fluid level", temperatura aratata de vechiul senzor fiind de cca +6 grade in acel moment. Am refacut izolatia firelor, am taiat firele de la mufa senzorului de temperatura, le-am cositorit si izolat bine, inspectia vizuala a tuturor cablurilor pare ok, dar erorile persista. Deja nu stiu ce sa mai fac, ma gandesc sa schimb cei 3 senzori cu unii noi, de origine, dar mi-e frica sa nu dau banii degeaba pe ei. Alte sfaturi? :
                  Mercedes-Benz C180, W203 Classic, negru, motor M 111.951, 1998 cmc, 95kW, benzina

                  Comment


                  • #39
                    Sal.Ia un electrician de urechi si punel sa iti masoare cablajele cap coada, atat continuitate/rezistivitate cat si intre fire componente pt scurtcircuit.La final sa verifice modulul si sa vada daca are cablajul in regula.O parere.Bafta.

                    Comment


                    • #40
                      Salut.
                      Si eu aveam aceeasi problema la un C270 CDI.
                      Am fost la reprezentanta la Autoklass si am cerut sa imi inlocuiasca senzorul mufa, pinii de contact si papucii de pe cablul care vine in mufa.
                      toate piesele au costat aproximativ 180 lei, iar manopera inca 150 de lei... daca ai pricepere si rabdare poti sa le schimbi si singur, insa eu sunt cam paralel cu mecanica/electrica auto.
                      Dupa aceasta operatiune imi mai apare foarte rar eroarea si doar cand nivelul lichidului de parbriz scade sub jumatate ( o sa schimb senzorul cand voi avea timp).
                      Cu speranta ca te-am ajutat,
                      Alin

                      Comment


                      • #41
                        Va salut!
                        Am rezolvat problema dupa 2 ani si jumatate de chin!!! Am stat astazi cu rabdare si am desfacut cablajul de la vasul de lichid de parbriz tot pana sus aproape de calculator.
                        Mentionez ca a trebuit sa desfac carenajul de la roata stanga si am cautat fiecare fir mm cu mm, pana am gasit intr-un loc, ambele cabluri, erau ciupite ca si cum cineva l-ar fi strans cu un patent care nu taie.
                        Va salut si o zi buna.

                        Comment


                        • #42
                          Salut. Ma poate ajuta un coleg marinimos cu o schema electrica a cablajelor celor 2 senzori ? Se pare ca am si eu aceeasi problema.
                          Multumesc

                          Comment

                          Working...
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF