Buna tuturor si Respect ! tuturor pasionatilor de Mertz.
Sunt mandrul posesor al unui C 180 din 95, am cautat mult un model de mertz care sa fie pe placul meu si am gasit pana la urma.
Imi place masina la nebunie, e solida, are prestanta pe strada, o multime de optiuni (piele, geamuri, scaune, oglinzi, tetiere electrice , clima) si foarte manevrabila in viraje. si vreau sa ma ocup serios de ea, chair daca o sa ma coste un picutz ,piesele sunt ieftine.
Stiam ca sunt masini robuste , dar ma asteptam oricum la ceva probleme de la o masina SH.
Ceva probleme ce am observat
1) Motorul pierde ulei , beculetul galben se aprinde la circa 500 km si mai completez cu cate 1 Litru. Daca merg mai violent , se duce si in 150 km litrul ala. Scoate aburi si stropi pe la capac , o fi terminat motoru? Set nou? nu scoate aburi prin joja.
2) Relantiul e mic si de aia trebuie sa trag de cablu sa-l fac mai mare de fiecare data cand plec dimineata. Mentionez ca acest cablu e un pic rupt si "bandajat" unde ar trebui sa fie filetul.
3) Am un furtun marisor care atarna in jos in loc sa intre in epurator. Scoate fum si ma cam gazeaza in cabina ...dureri de cap uneori , pana mi-a zis unul de unde mi se trage
4) Am un joc mic la directie la viteze de peste 80 km/h O fi de la capetele de bara?
Zilele astea am comandat un set complet de garnituri pt motor si un cablu de acceleratie si sper sa se rezolve problemele. o dau pe mana unui meserias recomandat de baietzi ca specialist mercedes si
Daca se pricepe cineva cu un diagnostic mai exact as aprecia foarte mult un sfat in plus.
Face mult sa stii unde sa te uiti si ce sa repari exact , decat sa bajbai aiurea si sa strici mai multe decat repari. Eu nu sunt mecaninc si de asta intreb veteranii
Respect ! Mertz Rulez !
Sunt mandrul posesor al unui C 180 din 95, am cautat mult un model de mertz care sa fie pe placul meu si am gasit pana la urma.
Imi place masina la nebunie, e solida, are prestanta pe strada, o multime de optiuni (piele, geamuri, scaune, oglinzi, tetiere electrice , clima) si foarte manevrabila in viraje. si vreau sa ma ocup serios de ea, chair daca o sa ma coste un picutz ,piesele sunt ieftine.
Stiam ca sunt masini robuste , dar ma asteptam oricum la ceva probleme de la o masina SH.
Ceva probleme ce am observat
1) Motorul pierde ulei , beculetul galben se aprinde la circa 500 km si mai completez cu cate 1 Litru. Daca merg mai violent , se duce si in 150 km litrul ala. Scoate aburi si stropi pe la capac , o fi terminat motoru? Set nou? nu scoate aburi prin joja.
2) Relantiul e mic si de aia trebuie sa trag de cablu sa-l fac mai mare de fiecare data cand plec dimineata. Mentionez ca acest cablu e un pic rupt si "bandajat" unde ar trebui sa fie filetul.
3) Am un furtun marisor care atarna in jos in loc sa intre in epurator. Scoate fum si ma cam gazeaza in cabina ...dureri de cap uneori , pana mi-a zis unul de unde mi se trage
4) Am un joc mic la directie la viteze de peste 80 km/h O fi de la capetele de bara?
Zilele astea am comandat un set complet de garnituri pt motor si un cablu de acceleratie si sper sa se rezolve problemele. o dau pe mana unui meserias recomandat de baietzi ca specialist mercedes si
Daca se pricepe cineva cu un diagnostic mai exact as aprecia foarte mult un sfat in plus.
Face mult sa stii unde sa te uiti si ce sa repari exact , decat sa bajbai aiurea si sa strici mai multe decat repari. Eu nu sunt mecaninc si de asta intreb veteranii
Respect ! Mertz Rulez !
Comment