Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

W 202 , ceva probleme pentru cine le are

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • W 202 , ceva probleme pentru cine le are

    Buna tuturor si Respect ! tuturor pasionatilor de Mertz.
    Sunt mandrul posesor al unui C 180 din 95, am cautat mult un model de mertz care sa fie pe placul meu si am gasit pana la urma.

    Imi place masina la nebunie, e solida, are prestanta pe strada, o multime de optiuni (piele, geamuri, scaune, oglinzi, tetiere electrice , clima) si foarte manevrabila in viraje. si vreau sa ma ocup serios de ea, chair daca o sa ma coste un picutz ,piesele sunt ieftine.

    Stiam ca sunt masini robuste , dar ma asteptam oricum la ceva probleme de la o masina SH.

    Ceva probleme ce am observat

    1) Motorul pierde ulei , beculetul galben se aprinde la circa 500 km si mai completez cu cate 1 Litru. Daca merg mai violent , se duce si in 150 km litrul ala. Scoate aburi si stropi pe la capac , o fi terminat motoru? Set nou? nu scoate aburi prin joja.

    2) Relantiul e mic si de aia trebuie sa trag de cablu sa-l fac mai mare de fiecare data cand plec dimineata. Mentionez ca acest cablu e un pic rupt si "bandajat" unde ar trebui sa fie filetul.

    3) Am un furtun marisor care atarna in jos in loc sa intre in epurator. Scoate fum si ma cam gazeaza in cabina ...dureri de cap uneori , pana mi-a zis unul de unde mi se trage

    4) Am un joc mic la directie la viteze de peste 80 km/h O fi de la capetele de bara?


    Zilele astea am comandat un set complet de garnituri pt motor si un cablu de acceleratie si sper sa se rezolve problemele. o dau pe mana unui meserias recomandat de baietzi ca specialist mercedes si

    Daca se pricepe cineva cu un diagnostic mai exact as aprecia foarte mult un sfat in plus.

    Face mult sa stii unde sa te uiti si ce sa repari exact , decat sa bajbai aiurea si sa strici mai multe decat repari. Eu nu sunt mecaninc si de asta intreb veteranii

    Respect ! Mertz Rulez !
    Last edited by Traveler; 01-04-2008, 10:42 AM.

  • #2
    Daca ralantiul nu creshte nitzel la rece, inseamna ca shocul automat nu mere. La cald la cit sta ? Si citzi kilometri are dihania pe bord ?
    Jocul poate fi din capete de bara, bara de conexiune, bucshi ale levierului inversor, caseta. Pina n-o bagi pe rampa nu vezi exact.

    Comment


    • #3
      Mersi de raspuns asa repede !

      Batrana are 302 000 , ultimii 3000 facuti in 3 saptamani

      Daca ar fi sa nu trag de cablu , ar trebui sa pornesc masina , sa o turez 10 min la 1500 ture si apoi sta la 700 singurica. Dar dupa o vreme de mers chiar , imi face belele oriunde incetinesc....moare. Daca turez tare si apoi ridic piciorul de pe acceleratie se duce in cap pana moare.
      Acul turometrului se tot misca sus jos si trage sa moara. Unii spun ca ar fi de la sistemul de vacum-uri. Dar pana nu o duc la baiatu asta sa se uite ca lumea, nu stiu exact.

      De aia trag frumos dimineata cablul spre 1200 rot si stau linistit toata ziua.

      Mentionez ca dupa asta astept 5 min sa se incalzeasca motorul pana plec si observ ca turatia creste usor in cateva minute cu inca 300 de ture. O fi semn ca merge socul automat?

      Mai facea niste glume batrana intr-o vreme. Nu cred ca e bine sa tot trag de cablul ala, ca uneori ma trezeam la drum lung ca atunci cand bagam piciorul in ambreaj sa schimb vitezele , turatia se ducea nebuneste in 5000-6000 de ma raceam de frica ... desi senzatia demarajului era superba.
      Last edited by Traveler; 01-04-2008, 11:10 AM.

      Comment


      • #4
        Trebuie bagata pe test. Are ea boala lu Rex, ceva... Motorul nu mai e nou, da nici mort n-ar trebui sa fie. Ulei bun, un aditiv deshtept, si se mai amelioreaza unaalta...

        Comment


        • #5
          Thanks Doktor

          Asa zic si eu ca nu o fi terminata, am cumparat toate filtrele si ma intreb ce marca de ulei sa iau ? Castrol? sau altceva ca nu mai stii pe cine sa crezi ... unul zice ca mobil 1 e dus, altul zice ca asta se pune pe camioane in garantie...

          Comment


          • #6
            Castrolu e foarte bun. 15 W40, ca nu mai e nou motorul, semisinteticul s-ar cam putea sa il haleasca.
            Eu folosesc la toate OMV 15 W50 si sint tare multzumit de el.

            Comment


            • #7
              dat fiind ca nu sunt la prima masina cu motorul 111,io zic ca are km multzi peste ce e scris acolo....becul de nivel ulei se aprinde cind mai ramine putzin ulei,asigura-te ca il papa si nu pierde pe undeva.ulei nu baga sub 10w,ca il papa..cu toate ca din ce uzura descrii il papa si pe ala de soia...aburi e firesc sa dea pe la capac,asemenea si stropi,astea nu denota uzura pronuntata..totul e sa nu iti tina aburii busonul de umplere uei lipit de apota motor ca atunci nu mai sunt aburi,e compresia ce ajunge in carter.schimba cablul de acceleratzie si lasa ceva cursa moarta la cel nou...furtunache ala e moartea pasiunii si a ta prin gazare,adica denota uzura motorului(scapa compresia prin uzura fireasca datorata km multi)...la directie urca pe o rampa si trage de directie sa vezi ce are,cam se duc bucshele de la semicaseta,daca nu chiar altceva mai vizibil,(depinde de gradul de nesimtire al proprietarului precedent..)bafta...de soc nu are soc,e totul din modulul de injectie electronica,de aia cablul de acc trebuie sa fie in mintzile lui....
              Last edited by DMIHNEA; 01-04-2008, 14:27 PM.

              Comment


              • #8
                Totushi are shoc, la rece gigel calculatoru da comanda sa se tureze nea stelian, si mai si da ceva benzina bashca... O avea vro sonda de pe motor bashita, si sta gigel in ceatza, nu shtie ce sa faca, saracu...
                O baga in priza, si croncane ea tot. Nu-mi fac griji.

                Comment


                • #9
                  Multumesc baieti !

                  Si eu banuiam ca are mult peste cei 300 mii, prea pareau cusuti cu atza alba cei 299 347 pe care i-am gasit pe masina. Dar asta e , toti spun eternul "km reali" in anunturile de vanzare , desi vezi masinile ca indiferent de varsta tot in jur de 160-180 mii au majoritatatea, indiferent ca sunt din 2003 sau '83.
                  E clar ca toti dau kilometrajul inapoi.
                  Last edited by Traveler; 01-05-2008, 09:13 AM.

                  Comment


                  • #10
                    ... sau il schimba...

                    Comment


                    • #11
                      urasc oamenii care dau km`ii inapoi la masini...fuck them.i hope they all die!!!
                      1995 Mercedes C200 w202 - IL 26WGD
                      2001 Bmw e46 coupe - IL 25WGD
                      Si o panarama de scuter

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Logan | Dacia Logan |Anulare DPF