Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Eroare motor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Numai turbina/ cu conditia sa nu se fi dat pe ulei o pot rezolva in 2 ore.

    Comment


    • #17
      Salutare,

      Azi am descoperit si eu fix aceeiasi problema la masina mea. Un C200 CDI 2006 (w203), 90 000 km. Am fost plecat vre-o 3 saptamani si masina a stat in garaj. Azi cand am scos-o am observat ca imi sta martorul luminos aprins tot timpul (cel de motor) si in mers nu mai vrea sa sara de 3000 rpm. Cand e scoasa din viteza o pot tura pana pe rosu... Am sunat un prieten mecanic si mi-a zis ca mai mult ca sigur este EGR-ul infundat, si ca o sa-si revina de la sine. Problema este ca de 1 Mai am un drum lung de facut si nu stiu daca sa astept sa se rezolve de la sine, sau sa o duc la un service.
      @Olteanu: Ai rezolvat problema?

      Multumesc!

      Comment


      • #18
        Mergi la tester.Sunt multe defecte la care se aprinde acel martor in bord.Iar de la sine ce tine de EGR sau turbina sau debitmetru , etc nu se rezolva.Acolo trebuie verificata piesa , curatata sau schimbata in cazul EGR-ului , verificata valva de la turbo in cazul in care asta este de vina si respectiv inlocuirea ei , curatarea sau schimbarea debitmetrului.Ce este de vina se vede la tester.

        Comment


        • #19
          Am fost la tester. Buba este Y100/1 RIGHT CHARGE PRESSURE POSITIONER. El isi face treaba dar agata in ceva. Faza este ca la modelul meu (C200 CDI 2006-W203) piesa se afla IN turbina si nu stiu daca cei de la Mercedes se baga s-o schimbe sau schimba turbina cu totul. Stie careva mai multe?

          P.S. Azi cand am plecat spre service am observat ca se tureaza normal, nu se mai opreste la 3000 rpm.

          Comment


          • #20
            Salut am un MB C200 2004 Avantgarde si mi-se aprinde martorul la motor in bord si turatia nu creste mai multe de 3000 rpm.In mers daca opresc si pornesc motorul merge bine dar la un moment dat iar nu creste turatia iar cand ma dau jos din masina miroase a incins. La tester mi-a dat eroare "Presiune prea mare in rampa de injectoare".

            Comment


            • #21
              Ne intilnim si se rezolva. Marti voi fi in Tulcea tot pentru o problema la un Mercedes.
              Originally posted by makes90 View Post
              Salut am un MB C200 2004 Avantgarde si mi-se aprinde martorul la motor in bord si turatia nu creste mai multe de 3000 rpm.In mers daca opresc si pornesc motorul merge bine dar la un moment dat iar nu creste turatia iar cand ma dau jos din masina miroase a incins. La tester mi-a dat eroare "Presiune prea mare in rampa de injectoare".

              Comment


              • #22
                Acum o ora am fost la un mecanic care imi curatase mai demult o sita la bara de injectoare,si am vorbit cu dansul de problema si mi-a spus ca ori este EGR-ul ori supapa cdi imi puteti explica ce inseamna supapa cdi.Va multumesc

                Comment


                • #23
                  Am fost la a doua dignosticare la alt service si nu mai apare nicio eroare. Masina merge normal, si azi am mers cu ea in a 2-a pana pe rosu de mai multe ori si s-a comportat normal. S-o fi reparat singura?

                  Comment


                  • #24
                    Sal, am un c200 cdi din 2000 si tot asa face, daca il pornesc merge pana pe rosu, apoi dupa 5 minute nu mai sare de 3000 ture, sau de 130 km, acum il am pe dreapta, am fost cu el in reprezentanta, la PITESTI, am schimbat debitmetru, injectoare, senzori, si altele,.... am verificat pompa de inalte, si alimentarea cap-coada, si tot nu i-am dat de cap, acum porneste doar cu spray si nu are demaraj, ma poate ajuta cineva??? chiar si contra cost, imi e mila sa il tin pe dreapta doar pt ca nu stiu cei din reprezentanta sa il repare, va multumesc ca ati citit si va astept parerile, am incercat sa fiu cat mai scurt, nu am mai deschis alt topic

                    Comment


                    • #25
                      Am un MB C200 Avantgarde si nu se tureaza mai mult de 3000 rpm il opresc il pornesc si merge bine,dar cand i-se pune pata iar nu trage.Am schimbat regulatorul de presiune de la bara de injectoare care costa ceva,am curatat EGR,supapa de la admisie cea cu clapeta si tot asa face.Mai nou am fost la un tester si mia dat eroare un scurt circuit.e posibil sa faca asa ceva de la scurt ciurcuit.Tot la tester imi spunea ca am 2 bujii arse le-am schimbat pe toate si tot mi-se aprinde martorul in bord.Va multumesc

                      Comment


                      • #26
                        Pai daca ai fost la tester inseamna ca trebuie sa ai un cod de eroare ceva.Posteaza codul si vei primi ajutor.Scurt circuitul care ti-a zis ca l-a gasit unde s-a produs?la ce componente?

                        Comment


                        • #27
                          Nu am codul de la eroare deoarece am facut tester la un prieten si atat mia spus ca am un scurt circuit si o alata eraoare era "dreptul de incarcare presiune este prea mare".Dar pe data de 30 mai am drum la Constanta si am sa merg la reprezentanta si o sa va tin la curent.Va multumesc

                          Comment


                          • #28
                            Mai bine ia legatura cu userul Mercedes-CDI.Asa vei rezolva problema sigur.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF