Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Eroare motor!

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Eroare motor!

    Buna ziua!
    Am achizitionat second hand un C200 din 2006, anul trecut prin septembrie. Pana acum nu am avut nicio problema cu el. Am schimbat doar placutele si discurile.
    De o saptamana insa, din cand in cand, nu mai trece de 3000 de turatii; se opreste brusc la 3000 indiferent in ce viteza sunt. Opream motorul, il lasam cam 30 de min si isi revenea.
    Azi am observat ca s-a aprins si becul galben din bord care indica motorul.

    Imi poate spune cineva care ar fi posibila problema?

    Va multumesc pt timpul si atentia acordata!

  • #2
    Posibil debitmetrul, mergi la o diagnoza.

    Comment


    • #3
      Pentru plafonarile de turatie cauzele pot sa fie multe. Cauta un tester bun (preferabil Star Diagnosis) ca pana la urma nu o sa scapi fara testare.

      O parte din cauze posibile:
      • probleme cu electrovalvele de controleaza geometria variabila de la turbina sau de la EGR
      • EGR infundat
      • galerie de admisie (clapete topite/blocate sau motoras de comanda ars)
      • turbo defect
      • catalizator infundat
      • debitmetru

      Dupa cum vezi cauze sunt multe posibile. Cu un tester bun o sa afli care e problema. Noteaza-ti de asemenea codurile de eroare pe care le primesti si posteaza-le aici. O sa primesti mai multe detalii in functie de codurile gasite.
      ...

      Comment


      • #4
        Multumesc mult de ajutor.
        Am fost azi la un baiat cu tester si i-a dat urmatoarele erori:
        - 1520 - Check component Stored S40/4 (CC switch with variable speed limiter). CAN message from control module N73 (EIS [EZS] control unit): IMPLAUSIBLE

        - 2632 - Check system' Stored Charge pressure control. Charge pressure is to high.

        - 2511 - Check component Current Y27/9 (Left EGR and positioner). Stored positioner signals fault.

        Mi-a zis ca turbina nu functioneaza in parametrii normali si intra o protectie. Trebuie curatata turbina sau chiar schimbata, dar nu prea ma incanta niciuna din variante.
        Mai era debitmetru de verificat, dar a zis ca daca a dat erorile astea e sigur de la turbina...ma gandesc sa mai fac un test si in alta parte, nu de alta, dar e criza si e foame mare de bani.

        Comment


        • #5
          Presiunea de la turbina poate sa fie afectata si de electrovalva de controleaza geometria variabila (360 lei noua in reprezentanta).

          Asteptam raspunsul celor mai experimentati, Mercedes-Cdi, CL600, etc...

          Testerul era Star Diagnosis sau Bosch KTS?
          ...

          Comment


          • #6
            Testerul era LAUNCH...
            Last edited by no problem; 04-20-2010, 14:12 PM.

            Comment


            • #7
              CL600 ofera diagnoza gratis pentru membrii activi ai forumului. Poate vorbesti cu el si obtii macar o reducere. El are Star Diagnosis, si rezultatele sunt mult mai exacte si bine documentate.

              Eu unul am patit-o cu alte testere. Tot la fel mi s-a zis si mie, ca trebuie sa schimb turbina si EGR-ul, cand de fapt era electrovalva aia si galeria de admisie. Cu un tester Star mi-a descoperit exact electrovalva, motorasul de galerie si inclusiv un martor ars in bord (de care nici nu banuiam).
              ...

              Comment


              • #8
                Pai da, asa ma gandeam si eu ca nu prea imi da mana sa schimb turbina, e vreo 700 euro.

                Cum fac sa intru in legatura cu CL600?
                Are un contact pe undeva?

                Mersi mult.
                Last edited by no problem; 04-20-2010, 14:13 PM.

                Comment


                • #9
                  Se rezolva. Mai ales cu turbina. Nu trebuie sa inlocuiti turbina. Toata treaba imi ia vreo 2-3 zile. Pentru toate defectele.
                  Originally posted by olteanu View Post
                  Buna ziua!
                  Am achizitionat second hand un C200 din 2006, anul trecut prin septembrie. Pana acum nu am avut nicio problema cu el. Am schimbat doar placutele si discurile.
                  De o saptamana insa, din cand in cand, nu mai trece de 3000 de turatii; se opreste brusc la 3000 indiferent in ce viteza sunt. Opream motorul, il lasam cam 30 de min si isi revenea.
                  Azi am observat ca s-a aprins si becul galben din bord care indica motorul.

                  Imi poate spune cineva care ar fi posibila problema?

                  Va multumesc pt timpul si atentia acordata!

                  Comment


                  • #10
                    Trebuie curatata turbina sau doar schimbat electrovalva?
                    Si cat m-ar costa?
                    Last edited by no problem; 04-20-2010, 14:14 PM.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by olteanu View Post
                      Trebuie curatata turbina sau doar schimbat electrovalva?
                      Si cat m-ar costa?
                      Litera mare la inceput de propozitie, citeste regulamentul, multumesc.
                      E200-W210 Avantgarde 2.0K-16v 142Kw-193Cai 280Nm, RASTA MAN .

                      Comment


                      • #12
                        Scuze, m-am grabit

                        Comment


                        • #13
                          La mine nu a fost nevoie să curăţ turbina, am schimbat doar electrovalva (5 minute).

                          Cineva care are un minimum de experienţă în motoarele cdi te poate ajuta să vezi dacă geometria variabilă funţionează şi de asemenea dacă ai probleme cu galeria de admisie.

                          Din păcate nu am poze la îndemână că ţi-aş fi explicat cum se verifică ce două chestii. Dacă nu reuşeşti să o rezolvi, spune-mi şi poate o să am timp în week-end să desfac capacul de la motor şi să fac poze cu ce trebuie să verifici.
                          ...

                          Comment


                          • #14
                            Luxian, te pot suna intr-o ora?

                            Comment


                            • #15
                              Sună-mă când vrei, preferabil după ora 17:30 şi până în ora 1 noaptea. Între orele 9 şi 17 sunt la lucru, şi s-ar putea să nu pot să vorbesc prea mult.
                              ...

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF