Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Motor CDI nu trece de 3000 de RPM dupa ce am schimbat consumabilele

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Motor CDI nu trece de 3000 de RPM dupa ce am schimbat consumabilele

    Sunt posesorul unui MB W203 C class 270 an 2001 si m-am lovit de urmatoarea problema:saptamana trecuta am schimbat toate filtrele si uleiul totul a fost ok dupa care plecand la un drum am observat ca nu se mai tureaza mai mult de 3000 de ture ,mai mult de cat atat la prima cheie nu mai schimba automat vitezele ci doar dupa ce opresc motorul si pornesc din nou.Ajutati-ma cu un sfat va rog!

  • #2
    Mie imi suna ca masina intra intr-un mod de protectie. Ai verificat nivelul uleiului? Poate e prea mult iar asta sigur nu-i face bine...

    Comment


    • #3
      Limitarea asta de 3000 de ture vine cel mai des de la debitmetru.Ceva martor aprins in bord?check engine sau EDC?Mergi la un tester si vezi ce cod de eroare da, deoarece probleme pot fi multe si numai astfel se pot observa.

      Comment


      • #4
        Masinile diesel au debitmetru? va intreb ca al meu nu are.
        Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
        Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jacob View Post
          Masinile diesel au debitmetru? va intreb ca al meu nu are.
          Da.

          Si al tau trebuie sa aibe.

          Comment


          • #6
            Este foarte posibil ca in momentul schimbarii fitrelor mecanicul sa fi lucrat barbar si sa fi deconectat mufa debitmetrului. O alta varianta ar fi sa iti fi agresat conectica acestuia. Ar fi ciudat sa moara debitmetrul fix la inlocuirea filtrelor.

            Simptoma este clara - debitmetru nefunctional.
            W203 - 2001

            Comment


            • #7
              Nu toate au debitmetru.Intr-adevar ar trebui verificat sa fie mufa pusa calumea la debitmetru.Poate din neatentie nu e pusa cum trebuie si nu face contact.

              Comment


              • #8
                Daca ai cutie automata, si intra in protectie, s-ar putea ca limitarea sa fie de la cutie (a intrat in modul avarie si merge doar in treapta a 2-a).

                Daca filtru nu e pus bine, sau trage aer pe langa filtru, e posibil ca sa-ti fi tras gunoaie in debitmetru, care e foarte sensibil.
                ...

                Comment


                • #9
                  O alta varianta poate fi : filtrul de aer, nu este bine pus, e prea dens ( adica nu trage destul aer ); tatal meu are un Vito si a patit acelasi lucru, era de la filtrul de aer, era ud !

                  Comment


                  • #10
                    Va rog cine are sa-mi trimita si mie o poza cu acel debitmetru de pe un motorr 2200 diesel de 95 de cai din 1995, la adresa de email bn80dam@yahoo.com.
                    Multumesc.
                    Mercedes W202 motor 2.0 diesel 1993
                    Mercedes W202 motor 2,2 diesel 1995

                    Comment


                    • #11
                      Am si eu o problema asemanatoare la un C200cdi, 2002.La mine nu se mai tureaza peste 3000 imediat ce motorul ajunge la temperaturi mai ridicate. E oare posibil sa fie de la clapetele ce inchid/deschid galeriile de admisie?

                      Comment


                      • #12
                        @dumitru23:

                        Da, e posibil sa fie din clapetele de la admisie, sau motorasul care le actioneaza.

                        E posibil sa fie si din debitmetru.
                        E posibil sa fie si din turbina.
                        E posibil sa fie si din EGR.

                        Diagnosticul cu testerul e sfant si te scuteste de schimbat piese aiurea dupa ureche.
                        ...

                        Comment


                        • #13
                          Hmm, cu debilmetru (cum il botezase cineva) debitmetru nu-i neaparat sa moara motorul. Par exemple, la masina din semnatura debitmetru-i mort (nu functioneaza deloc) si merge masina beton, fara 0,1% schimbare putere.
                          Cel mai simplu - test cu multiplexeru'.
                          https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                          Comment


                          • #14
                            @cutaresku: cand e mort de tot (ca si cum ar fi neconectat) masina merge aproximand cantitatea de aer, dar tot nu merge la performante maxime (eu cred ca e mai mult de 0.1% diferenta).

                            De obicei cand un debitmetru se defecteaza da valori aiurea (cum ca ar intra aer foarte putin), si atunci ECU nu mai trimite motorina la injectie in cantitatea care trebuie ca sa nu ramana nearsa.

                            Stiu ca debitmetrele se testeaza de obicei scotandu-le mufa. Si atunci cand nu sunt conectatea ECU ia un considerare un debit de aer estimativ, care de obicei e mai mare decat cel indicat de unul defect si de aia se simte diferenta atunci cand ii scoti mufa.

                            La tine probabil e un caz aparte si ECU primeste date ca si cum ai avea mufa scoasa, si de aia merge ceva mai bine decat unul cu debitmetru defect.

                            Diferenta cea mai mare ar trebui sa se simta la kick down, si ma indoiesc ca e doar de 0.1%
                            ...

                            Comment


                            • #15
                              Pai eu vorbesc de feeelingul meu, ca exact nu vede decat dyno... Trage ca inainte, se tureaza pana la rosu etc. Am pus testerul de la A la Z si, cu exceptia erorii permanente privind debitmetrul (am postat codul la topicul initiat, pare-mi-se chiar de tine, cu promotia casa auto timisoara), valorile-s ok peste tot.
                              Bine, cand il voi schimba (zilele astea, e ~ 250 ron PIERBURG) poate voi simti diferente.
                              https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF