Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Inlocuire ulei compresor pentru toate modelele Kompressor.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Inlocuire ulei compresor pentru toate modelele Kompressor.

    Tot cautand pe net sa invat cat mai multe despre noua mea masina, am mai gasit una. Uleiul din compresor se schimba si el!
    Un lucru trebuie sa-l facem clar de la inceput si anume discutam terminologia.
    Mercedes spune despre cutiile de viteza, compresor, etc.. ca uleiul din ele este "for lifetime", pe viata. Avem tendinta sa credem ca e bun pe vecie, dar nu exista ulei sa nu se degradeze in timp si sa-si piarda proprietatile.Cand ei se refera la "viata" iau in considerare timpul de utilizare aproximativ pana cand masina iese din garantie si hai putin peste. Daca dorim sa lungim viata masinii noastre trebuie sa schimbam uleiurile prin ea. Bun, pana aici am clarificat.

    Eu credeam ca acel compresor (Kompressor) este uns cu uleiul din motor (ca o turbina), ei bine nu! Acel compresor are in el un ulei. Din mai multi care au discutat schimbarea lui pe forumuri din alte tari, au spus toti ca miroasea a caine mort cand l-au schimbat si era negru, deci, cam trebuie sa-l schimbam si noi mai ales ca W203 are cativa ani pe piata si pun pariu ca nimeni nu l-a schimbat inainte (cel putin in cazul meu).

    Uleiul recomandat este: Eaton Supercharger Oil (Rotor Type pentru M111 si M271: 3 Lobe - M45) iar cantitatea necesara 110ml! (Am facut conversia din 3.7 fl oz).

    Partea proasta este ca procedura este destul de complicata si trebuiesc demontate foarte multe de pe masinaca sa ajungi la el. Mai departe se demonteaza chiar compresorul si apoi se deschide carcasa lui. In tutorialul pe care l-am vazut (cautati pe youtube: mercedes w203 supercharger oil change #Eaton) era ceva chinuiala, ceva chinuiala care mie imi ia cheful sa-mi bag labele acolo.

    Am masini din 2004, am inceput cu Dacii, stiu ceva mecanica ca pentru fiecare om dar pur si simplu mi s-a luat.

    Vreau sa stiu daca avem colegi pe forum care si-au schimbat uleiul, daca da, ce ulei au folosit pentru schimb si unde l-au schimbat (service, etc.) La fel m-ar interesa si pretul manoperei. Nu stiu cate ore tehnice intra, o sa ma uit in Autodata si sper sa gasesc informatii.

    Daca avem amatori de schimbat uleiul din supercharger (compresor) postati aici sa ne organizam putin, eventual ne "combinam" la comanda de ulei (n-am gasit in tara pe net, doar afara) pentru ca vine la bidonele de 1L iar noi avem nevoie fiecare de 110 ml si-i pacat sa se iroseasca.

    Salutare si craciun fericit tuturor.

  • #2
    Ai putea sa te combini singur la un bidonel de 118ml si irosesti doar 8. Se cheama ACDelco si Google iti spune unde sa-l gasesti. Si gugalu' forumului asta iti spune cum sa-l schimbi fara sa dai jos compresorul.
    Last edited by playfair; 12-25-2018, 17:23 PM.

    Comment


    • #3
      Salut, s-a mai discutat pe forum de cel putin sase ori anul acesta de catre diversi colegi. Cauta cu functia search. Chiar eu am postat codul vechi pentru flaconul de 118 ml care costa 170 de lei, dar care nu se mai ambaleaza asa. Acum vine pe alt cod MB la 256 ml parca si costa 270 de lei.
      Cum spunea si colegul poti pune ulei de kompressor AC Delco sau GM. Eaton nu prea gasesti decat in state.
      Ca sa dai kompressorul jos trebuie sa demontezi multe, debitmetul de aer, carcasa filtrului de aer, rezonatorul de zgomot din fata, cureaua de accesorii, rampa cu injectoare, admisia de aer si apoi in final kompressorul mecanic de aer, adica 10 ore de manopera. ( la reprezentanta iti cer cam 1200 de lei). Poti se te uiti pe topicul meu ca sa iti dai seama din poze ce inseamna cand am inlocuit furtunasele si valva unisens dintre bloc si kompressor.

      Sau, ca schimbi uleiul din kompressor, cauti surubul torx de sub fulia kopressorului si cu o seriga cu furtunas sau un pulverizator cu pai de la solutia de curatat geamuri scoti uleiul din kompressor intr-un pahar de plastic pe care il cantaresti sa vezi cat a mai ramas. De obicei multi posesori au gasit numai 40-50 de ml de ulei in kompressorul mecanic.
      Ps. Cauta cu functia search fiindca s-a discutat de mule ori pe mai multe topicuri acest subiect si se dilueaza informatiile de pe forum.
      Stima.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Mulțumesc Crazyady, un astfel de răspuns așteptam. In alta ordine de idei, fără sa dau nume pe acest forum exista o nota de ironie din partea unor useri. Am mașini din 2004, am fost membru pe n forumuri a, fost și admin, dar ceea ce vreau sa va spun este ca ironia nu e cea mai buna forma de comunicare între oameni. Nu uitați ca aceste comunități sunt forumuri iar dacă ne gândim la etimologia termenului aflam ca e un loc public de discuții. “S-a mai discutat de 100 ori, folosește search”. Se poate discuta de 100000 ori. Funcția search returnează tot felul de rezultate, algoritmul nu este chiar AI și nu o data am pățit sa ma plimb prin zeci de pagini de ștouri tipic României fără sa ajung la un răspuns clar. Nu vreau sa va supărați pe mine, dar estimez că media de vârsta pe aici e destul de mică. Nu ma refer musai la acest post, dar va rog nu uitați ca este forum și nu baza de date, nu e manual de service online iar dacă cineva va pune o problema care s-a mai discutat de n ori, iar eu voi putea sa răspund va asigur ca o voi face fără completări suplimentare. Salutare și va doresc la toți un an nou fericit.

        Comment


        • #5
          Samyaza Incep prin a va ura La multi ani! In ceea ce priveste forumul Mb al carui membru sunt de mai bine de un an, va pot spune ca este unul normal. La fel ca si dumneavoastra am fost si sunt membru pe mai multe forumuri insa problema se pune la fel, fie ca sunt de aici, UE sau US diferenta sesizabila este pe forumurile tehnice (motorsport) unde intr-adevar sunt procedurile mai detaliate dat fiind si experienta vasta a membrilor pe problematica respectiva (suspensii, motoare, frane sau cutii de viteza).
          Membri cu state vechi au vazut zeci de posturi si au explicat poate de zeci de ori aceeasi procedura, este normal sa ti-se taie de scris aceelasi lucru. Aici vorbim de acel due-dilligence (daca putem spune asa) de care nu prea dau dovada membrii, cu predilectie cei noi inscrisi.
          Cu un simplu search pe google ("eaton m45 supercharge oil change" "mb kompressor oil change" ) ati fi gasit suficiente informatii.
          Multumim pentru estimare mediei de varsta a membrilor insa cred ca nu este neaparat un element definitoriul al unui forum si aici cu atat mai putin, eu unu estimez ca membrii, din cate posturi le-am citit, au undeva bine peste 30+.

          Comment


          • #6
            La multi ani! Pentru putin!
            Cel mai ok din punctul meu de vedere este ca atunci cand cineva nou sau vechi are o problema si nu gaseste pe forum raspunsul la ceea ce cauta, mai bine pune o intrebare la sectiunea cu masina respectiva si daca s-a mai discutat un coleg ii trimite link-ul exact la postul cu raspunsul de care are nevoie. Exact cum a scris colegul ROV sunt multi colegi care au avut o problema tehnica la Mercedes-ul lor, si-au facut cont au intrebat sau au deschis un topic nou au primit raspuns de la colegii care cunosteau problema, iar apoi nu au mai intrat pe forum deloc, nici sa spuna daca au rezolvat sau nu nici macar sa multumeasca. Acest tip de colegi de forum sunt destul de multi din ce citesc eu pe forumul Mercedes cam 80%, iar un procent si mai mare cam de 90% nici macar nu au citit regulamentul forumului din pacate. Ramane deci un nucleu mai mic de 10% din colegii de forum care sunt activi si raspund la probleme tehnice aparute la Mercedes. De aici provine si "ironia" colegilor sau administratorilor fiindca de multe ori raspund la aceleasi intrebari la care au mai raspuns si nimeni nu citeste/cauta pe forum. Stima.


            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Last edited by Crazyady; 01-01-2019, 13:17 PM.

            Comment


            • #7
              Va multumesc tuturor pentru asistenta. Informatiile chiar sunt de folos. Mai gasesc informatii si pe alte forumuri Mercedes din lume dar cum stiti si voi unele produse sunt specifice altor piete decat europene si mai greu de gasit. Din nefericire uleiul in compresor mai trebuie sa astepte. Am alte prioritati. Sper doar sa nu fie prea tarziu, adica gen sa mai am 20ml in el si sa in curand sa se duca naibii. Am mai studiat problema uleiului din cutie si m-am cam suparat pe Mercedes Benz. Dupa 2000 (adica cum e masina mea) nu au mai pus buson de golire pentru cutiile automate, ma refer la parte de transformator de cuplu (torque converter). Cutia are 7.5 litri dar cand desfaci sa inlocuiesti filtrul numai vreo 3.5/4 litri de ulei se scurg. Restul raman in converter si de acolo nu poti sa-l scoti. Practic nu se schimba uleiul la cutie ci se mai improspateaza, se mai dilueaza pilitura de fier. Am vorbit si de Kompressor la un service si mi-au zis ca cel mai bine il dau jos sa-l si curete frumos. Stiu ca e destul de complicat si daca tot umblu acolo o sa mai schimb 2 chestii poate trei: pompita de apa (care chitaie parca uneori usor usor la auz), cureaua de accesorii, eventual o rola intinzatoare daca e foarte uzata. Pana nu umblu acolo nu pot sti. Inca o data un an nou fericit la toti membrii forumului si celor dragi voua. Ia sa mai vad ce s-a mai postat pe aici. Salut!

              Comment


              • #8
                Asa am crezut si eu inainte sa schimb uleiul la cutie, a mea fiind facelift, insa am vrut sa rotesc cu mana mea de motor si hop, voila le buson de golire al convertorului. Am bagat 7.4 litri parca pana la nivel maxim.

                Comment


                • #9
                  Daca doresti sa schimbi


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Daca doresti sa schimbi tot uleiul din cutia automata si convertizor iti trebuie cam 12-14 litrii de ulei si 2 filtre. Acesta este metoda clasica. A doua metoda este sa mergi la un service care are echipament automat de curatare a cutiei.


                    Sent from my iPhone using Tapatalk


                    Sent from my iPhone using Tapatalk

                    Comment


                    • #11
                      A cumparat cineva ulei kompressor din romania ? Daca da de unde si la ce pret as vrea sa schimb si eu uleiul in kompressor.

                      Comment


                      • #12
                        Nimeni nimic ? Eu la noi gasesc doar mobil jet oil la 1l.

                        Comment


                        • #13
                          Salutare Jhonny... nu omule. Ce știu eu este de pe forumurile de afara, uleiul in cauza se găsește pe eBay, alte site-uri. Dacă vrei ne combinam la transport si taxe vamale, luam un litru, îl facem parte și aia e. O sa caut AC Delco și GM cum mi-a recomandat un coleg mai sus. Urmărește discuția, eu sincer nu am stat de asta. Sunt puțin cam ocupat dar dacă vrei sa facem o treaba sunt deschis. Adică și dacă luam din România sunt sigur ca se merita sa luam in 2 sau mai mulți pentru ca nu ne trebuie decât o suta și ceva de mililitri. ROV, a ta e cu Facelift. Sa fie așa și la mine? Ar fi super tare. Depinde și pentru ce țara s-au făcut. In state de exemplu astea din 2002 nu au buson. Si tot in state nu au motorul meu de 2 litri, dar se pare ca cutia e la fel. Va dați seama ca vreau sa îl schimb pe tot. Nu cred in soluția diluare, gen jumă sa rămână vechi jumă nou, e mai bine decât deloc dar lasă sa fac treaba buna. Ador mașinuța asta și vreau sa o păstrez chiar dacă îmi iau alta vreodată. A fost visul meu din primul an de facultate. Știu ca pare o prostie dar mai trăim și pentru ce ne place nu numai ce trebuie. O sa o fac boboc.

                          Comment


                          • #14
                            Salut, daca citeam putin mai devreme postul tau era perfect. Tocmai am comandat pe ebay uleiul pentru supercharger de la acdelco.Astept sa vina si sa fac schimbul.este flacon fix de 110ml.

                            Comment


                            • #15
                              110ml fix? Ma bucur man ca ai gasit. Sa ne povestesti te rog cat te-a ajuns daca ai chef si care a fost procedura, daca-ti da kompressorul jos sau ti l-a pus pe masina. Salut.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF