Daca citea cineva ce am scris mai devreme, treaba se simplifica... Am recomandat o chestie practica, si anume doi colegi din Sibiu saritori. Mai recomand unul, na... Marius B...
Am mers cu automaticul meu 700 de kilometri cu 4 prezoane la toata mashina. Cu 150 pe alocuri... Am mers cu o Cobra luni bune si kilometri buni ca la prima pana sa vad ca prezoanele prindeau fix un gang. Asta inseamna practica. Nu am zis ca merge bine o mie de ani cu un gang jumate. Am zis ca nu e cusher, dar pina gaseshte ce trebuie se poate folosi de ele cu succes. Am mai zis ca janta se centreaza central, acolo e importantza. Daca o janta nu e centrata la butuc cum trebuie, la revedere...
Nivelul meu de pregatire se poate evalua din cele 4 mii si ceva de postari aici. Restul lumii ramine sa il demonstreze, sau sa aiba rabdare sa ma citeasca si sa ma suporte cind au nevoie si cind nu au. Deci, nu am cum avea surprize daca studiez modul in care sigurantzeaza prezonul ratat... eventual ma poate umfla risul vazindu-ma pe mine insumi ca stau si ma uit ca idiotul la nimic deosebit. Nu shtiu daca ishi poate inchipui cineva cam cite am vazut de cind exist... prezoane, conuri si felatzii d-astea le shtiu si in somn, da-ma dracu, ca n-am o viatza de fiare de pomana... Exemplele de le-am dat mai devreme sint inconshtientze personale, dar care m-au impins sa studiez toata tevatura cu atentzie. Iar daca la mine merge, nu vad de ce nu merge si la altul... Pina gaseshte ce are nevoie, normal...
Altceva... De cind sint pe aici, sustzin ceea ce este practic si eficient financiar. Daca incepem sa ne luam numai dupa cartzi si specificatzii tehnice, moare copilul cu buricul netaiat... Colegul Pullman se incurca nitzel in detalii aici si uitam esentzialul, pe care imi permit sa il reamintesc, pentru ca shtiu. Daca Azevu' ala ratat nu se centreaza perfect la butuc, poate sa ii puna si prezoane de aur...mashina aia e la fel de sigura pe strada precum erectzia la octogenar... Daca se centreaza la perfectzie, prezonul devine intr-o oarecare masura detaliu. Faptul ca nu are acelashi con si ca ar fi un gang-doua mai scurt devine irelevant.
Colegul Valyvis mai gresheshte de doua ori... O data, insista in ce i-am precizat intr-o postare anterioara, dar vad ca pina nu ii trintesc doua poze, o tzine pe a lui... Nici o problema...va primi si poze reale, facute de mina mea, ca sa nu mai aud de guler special pentru jante de aliaj si alte asemenea...A doua oara, J-ul jantei vrea sa insemneze adicatelea latzimea jantei la talon. De aici, deducem ca o janta de 7 tzoli suporta numai cauciucuri cu o anumita latzime a benzii de rulare. Ca exemplu, ca poate n-o fi clar, la roata 7Jx15, daca ii pun cauciuc 165 SR 15, se vede buza jantei, iar cauciucul e ceva mic, acolo...te miri cum dracu s-a putut umfla atit sa ajunga la talon. Deci janta va fi mult mai lata decit cauciucul de pe ea. Booon... pai vin eu acum si intreb...ce treaba are latzimea rotzii cu ABS-ul ? Daca janta e de 5 tzoli, cere latzime 175-195, daca e de 7 tzoli, cere 195-225, chiar si mai mult, cu mici licentze... Si din cite shtiu eu, ABS-ul asta nu-i atit de deshtept incit sa se prinda cit de lata e roata care calca pe strada. Ashtept explicatzia...
Ii las pe altzii sa explice ce e aia ET. Eu am zis ce am avut de zis, care vrea citeshte si aplica. Care nu, bijbiie in continuare. Consider ca lucrul practic e mai eficient decit hirtzogaraia prea multa, iar ceea ce sustzin ramine, pentru ca nu vorbesc din cartzi, ci de pe pielea mea. Altceva nu mai e de zis din partea mea, decit ashtept sa primesc explicatzia cu ABS-ul. Una plauzibila si bine fondata.
Am mers cu automaticul meu 700 de kilometri cu 4 prezoane la toata mashina. Cu 150 pe alocuri... Am mers cu o Cobra luni bune si kilometri buni ca la prima pana sa vad ca prezoanele prindeau fix un gang. Asta inseamna practica. Nu am zis ca merge bine o mie de ani cu un gang jumate. Am zis ca nu e cusher, dar pina gaseshte ce trebuie se poate folosi de ele cu succes. Am mai zis ca janta se centreaza central, acolo e importantza. Daca o janta nu e centrata la butuc cum trebuie, la revedere...
Nivelul meu de pregatire se poate evalua din cele 4 mii si ceva de postari aici. Restul lumii ramine sa il demonstreze, sau sa aiba rabdare sa ma citeasca si sa ma suporte cind au nevoie si cind nu au. Deci, nu am cum avea surprize daca studiez modul in care sigurantzeaza prezonul ratat... eventual ma poate umfla risul vazindu-ma pe mine insumi ca stau si ma uit ca idiotul la nimic deosebit. Nu shtiu daca ishi poate inchipui cineva cam cite am vazut de cind exist... prezoane, conuri si felatzii d-astea le shtiu si in somn, da-ma dracu, ca n-am o viatza de fiare de pomana... Exemplele de le-am dat mai devreme sint inconshtientze personale, dar care m-au impins sa studiez toata tevatura cu atentzie. Iar daca la mine merge, nu vad de ce nu merge si la altul... Pina gaseshte ce are nevoie, normal...
Altceva... De cind sint pe aici, sustzin ceea ce este practic si eficient financiar. Daca incepem sa ne luam numai dupa cartzi si specificatzii tehnice, moare copilul cu buricul netaiat... Colegul Pullman se incurca nitzel in detalii aici si uitam esentzialul, pe care imi permit sa il reamintesc, pentru ca shtiu. Daca Azevu' ala ratat nu se centreaza perfect la butuc, poate sa ii puna si prezoane de aur...mashina aia e la fel de sigura pe strada precum erectzia la octogenar... Daca se centreaza la perfectzie, prezonul devine intr-o oarecare masura detaliu. Faptul ca nu are acelashi con si ca ar fi un gang-doua mai scurt devine irelevant.
Colegul Valyvis mai gresheshte de doua ori... O data, insista in ce i-am precizat intr-o postare anterioara, dar vad ca pina nu ii trintesc doua poze, o tzine pe a lui... Nici o problema...va primi si poze reale, facute de mina mea, ca sa nu mai aud de guler special pentru jante de aliaj si alte asemenea...A doua oara, J-ul jantei vrea sa insemneze adicatelea latzimea jantei la talon. De aici, deducem ca o janta de 7 tzoli suporta numai cauciucuri cu o anumita latzime a benzii de rulare. Ca exemplu, ca poate n-o fi clar, la roata 7Jx15, daca ii pun cauciuc 165 SR 15, se vede buza jantei, iar cauciucul e ceva mic, acolo...te miri cum dracu s-a putut umfla atit sa ajunga la talon. Deci janta va fi mult mai lata decit cauciucul de pe ea. Booon... pai vin eu acum si intreb...ce treaba are latzimea rotzii cu ABS-ul ? Daca janta e de 5 tzoli, cere latzime 175-195, daca e de 7 tzoli, cere 195-225, chiar si mai mult, cu mici licentze... Si din cite shtiu eu, ABS-ul asta nu-i atit de deshtept incit sa se prinda cit de lata e roata care calca pe strada. Ashtept explicatzia...
Ii las pe altzii sa explice ce e aia ET. Eu am zis ce am avut de zis, care vrea citeshte si aplica. Care nu, bijbiie in continuare. Consider ca lucrul practic e mai eficient decit hirtzogaraia prea multa, iar ceea ce sustzin ramine, pentru ca nu vorbesc din cartzi, ci de pe pielea mea. Altceva nu mai e de zis din partea mea, decit ashtept sa primesc explicatzia cu ABS-ul. Una plauzibila si bine fondata.
Comment