Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Benzina de 95 sau 100 pentru kompressor?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Benzina de 95 sau 100 pentru kompressor?

    Buna seara, cum am cautat si nu am gasit un topic dedicat tipului de benzina folosit la mercedes benz kompressor, am decis sa deschid acest topic. Am citit pe undeva, cum ca nu ar fi indicata benzina cu cifra octanica mai mare..., eu masinile pe care le am detinut, le am alimentat cu benzina de 99 si evo. Voi de unde alimentati si ce tip vi se pare ok?
    Multumesc

  • #2
    Cred ca o sa merg in continuare pe evo de la mol....

    Comment


    • #3
      Salut, benzina de 95 de la petrom sau lukoil e foarte buna, eu am c200 kompressor din 2006. Cu benzina super (evo, super, bla, bla) am avut un consum mai mare pe 100 de km decat cu cea normala de 95. Plus ca pentru cativa aditivi in plus nu merita diferenta de pret pe litru.


      Sent from my iPad using Tapatalk

      Comment


      • #4
        Originally posted by daniel03 View Post
        Buna seara, cum am cautat si nu am gasit un topic dedicat tipului de benzina folosit la mercedes benz kompressor, am decis sa deschid acest topic. Am citit pe undeva, cum ca nu ar fi indicata benzina cu cifra octanica mai mare..., eu masinile pe care le am detinut, le am alimentat cu benzina de 99 si evo. Voi de unde alimentati si ce tip vi se pare ok?
        Multumesc
        Salut, cu ce benzina mergi pina la urma ? eu nu am gasit nimic legat de treaba asta .
        vreau sa trec si eu pe benzina de 99 si nu stiu ce sa fac .
        Mersi.

        Comment


        • #5
          Salut,in primul rand trebiue sa te gandesti ca benzina si motorina care este acuma la benzinarii nu mai sunt ce au mai fost odata ...acuma cele care le gasesti sunt pt euro 5 si 6 care au cifra octanica mare dar nu mai au concentratie mare de sulf plumb(cam deloc) si altele e prea uscata pt celelalte(adika non euro-euro3)mai mere inca la euro4 dar asa si asa...eu nu bag evo sau spring sau super...ca e pacat.. sa bag.. consuma mai mult si strica mai mult.. nu sunt prevazute pt ce au unii(aici ma refer la cei care au masini pana euro4)asta e parerea mea buna sau rea....cum se mai spune parerile sunt impartite...una buna alta rea..eu azi am alimentat de la Moll i-am facut plinu am bagat 95 parca scria la pompa...oricum is numa 2 feluri...fiecare baga ce vrea...sau ce crede el ca e mai bun..NB.

          Comment


          • #6
            Salut, la w203 Kompressor euro 4 benzina cu cifra octanica minima recomandata este 95, iar la w204 Kompressor cifra octanica minima recomandata este 98. Tind sa cred ca cifra octanica are mai mult de a face cu normele de poluare, motorul fiind similar, sa zicem.


            Sent from my iPad using Tapatalk

            Comment


            • #7
              Si la W204 kompressor, tot benzina 95 este recomandata.

              Comment


              • #8
                Exceptie fac modelele W204 AMG. Pentru ele, minimun 98.

                Comment


                • #9
                  @ adigeorgescu
                  Autodata spune ca pentru W204 Kompressor trebuie benzina cu cifra octanica minim 98 si nu cred ca cei de la Autodata gresesc.
                  P.S. Cred ca merge foarte bine si cu benzina cu cifra octanica 95, dar probabil ca nu mai ies noxele de euro 5.


                  Sent from my iPad using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Am citat din manualul de utilizare, editia Aj 2010/1b, pentru clasa C, w204. Nu stiu daca norma euro 5 era standard in anul acela, dar cu siguranta la w204, din decembrie 2008, pe care il folosesc, chiar si pe capacul busonului rezervor scrie "CO min 95". Este cat de probabil ca pentru euro 5 sa se fi schimbat cifra octanica, dar nu am informatii clare despre asta.

                    Comment


                    • #11
                      Salut,
                      am incercat benzina de la mol cea de 99 si nu stiu ce sa zic ... nu am vazut nici o diferenta ... totusi daca merg cu geamul deschis la masina ( acum cu vremea asta buna de afara ) simt in interior un miros de noxe si benzina destul de tare ... nu stiu daca este normal totusi ... de la ce ar putea fi ?
                      Mentionez faptul ca sub masina am trei filtre pe evacuare si cineva mi a spus ca masina este euro5.
                      Multumesc.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by mihaiWTF View Post
                        Salut,
                        am incercat benzina de la mol cea de 99 si nu stiu ce sa zic ... nu am vazut nici o diferenta ... totusi daca merg cu geamul deschis la masina ( acum cu vremea asta buna de afara ) simt in interior un miros de noxe si benzina destul de tare ... nu stiu daca este normal totusi ... de la ce ar putea fi ?
                        Mentionez faptul ca sub masina am trei filtre pe evacuare si cineva mi a spus ca masina este euro5.
                        Multumesc.

                        Poti sa fii mai explici, la ce te referi cand spui ca ai 3 filtre pe evacuare?
                        Din ce an este masina?


                        Sent from my iPad using Tapatalk

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Crazyady View Post
                          Poti sa fii mai explici, la ce te referi cand spui ca ai 3 filtre pe evacuare?
                          Din ce an este masina?


                          Sent from my iPad using Tapatalk
                          Salut,
                          Am lipsit ceva timp ... masina este din 2006 ... c230 kompresor... motorul cel de 1800 si 192 de caluti ... are un filtru imediat dupa saxofon unde sunt si cele doua sonde ( una in fata si alta dupa el ) ... mai este un filtru imediat dupa cutia de viteze ... inca unul aproape de final ... dupa care toba finala ...
                          Nu stiu ce sa zic dar problema persista ... benzina nearsa .... cineva spune sa schimb bujiile ...

                          Comment


                          • #14
                            Nu e nimeni pe aici ?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by mihaiWTF View Post
                              Nu e nimeni pe aici ?

                              Masina ta este euro 4, acelasi tip de evacuare il am si eu la kompresorul meu de 163 de cai din2006.
                              La motor in partea de jos, intre cele 2 sonde este catalizatorul.
                              Legat de partea cu mirosul de benzina si noxe atunci cand deschizi geamul, nu stiu ce sa zic, ar fi bine sa faci o verificare fiindca pot fi multe cauze. Daca este un coleg care a intalnit problema este binevenit sa ne spuna concluziile.



                              Sent from my iPad using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF