Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

GPL pe C200 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Originally posted by XBG View Post
    Eu m-am programat astãzi la Andrei, in Colentina, 3900 lei PRINS, cu rezervor toroidal.


    Mi se pare cam piperat pretul de 3900 de lei pentru instalatia Gpl cu tot cu montaj. O instalatie cu Gpl cu rezervor toroidal si ranforsare pentru rezervolul toroidal daca masina are partea inferioara de la roata de rezerva din plastic pentru motorul de 1.8 M271 indiferent de marca, costa undeva intre 3100 -3300 de lei.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • Originally posted by Evaeuro View Post
      Salut, am sunat la sebigaz Buzãu, instalatia pentru maina mea costã 3500 RON. Este tomasetto. Ce pãrere avei, ce ma putei sfãtui? Mulumesc!


      Pretul instalatiei este ok pentru un motor v6. Despre instalatia Tomasetto pot spune ca este ok, am o cunostita care are montata marca aceasta pe un Hyundai si a facut 45.000 de km cu ea anul acesta si merge bine, dar tomasseto nu este o marca premium in opinia mea precum BRC, Landi Renzo sau Stag. Eu zic sa pui o intrebare si celor de la Progaz Vernesti ( 5 km distanta de Buzau), vezi ce oferta iti fac si ei.Stima.


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • Adi

        3900 este pentru PRINS. La tomaseto pretul este de 3200. Încã nu m-am decis, dar inclin spre PRINS. Vaporizatorul si injectoarele sunt superioare.

        Comment


        • E un pret f bun, avand in vedere ca e pt un motor V6.
          Mie pe M112 (un motor ceva mai putin evoluat ca al tau) merge excelent tomasetto stag 300 premium montat la ei.
          Nu te lua dupa costurile celor pt 4 cilindri, ca ele sunt mai ieftine cu vreo 500-1000lei.
          La fel o instalatie de marca gen BRC si mai ales Prins va fi semnificativ mai scumpa ca un tomasetto sau landi renzo, dar eu nu cred ca sunt diferente notabile in functionare, dar probabil stau mai bine ca fiabilitate.
          La pret mai pune vreo 150-200lei care ii lasi la RAR pt omologare, termen de o luna.

          Mai cere si alte oferte, ca doar nu e mare lucru. O sa ai termen de comparatie.
          Landi renzo nu iti recomand, injectoarele sunt cam zgomotoase si te va enerva sunetul lor.
          BRC sunt si ele cam zgomotoase, dar nu la un nivel deranjant, dar sunt mai apreciate din ceea ce vad.
          Pe a mea am hana, suna ok, abia le aud cand e liniste, dar nu tot timpul, iar de pret nu ma plang.

          Inainte sa te duci acolo asigura-te ca ai motorul functional in parametri.
          Un scan cu un tester si un test de gaze. Daca apar probleme aici remediaza-le, doar apoi gandeste-te la gaz.

          Si pe mine ma abureau unii ca in mod sigur va trebui sa schimbi bujiile, si ghici ce, a mers perfect cu alea vechi din prima!

          Comment


          • Originally posted by Crazyady View Post
            Pretul instalatiei este ok pentru un motor v6. Despre instalatia Tomasetto pot spune ca este ok, am o cunostita care are montata marca aceasta pe un Hyundai si a facut 45.000 de km cu ea anul acesta si merge bine, dar tomasseto nu este o marca premium in opinia mea precum BRC, Landi Renzo sau Stag. Eu zic sa pui o intrebare si celor de la Progaz Vernesti ( 5 km distanta de Buzau), vezi ce oferta iti fac si ei.Stima.
            Sent from my iPhone using Tapatalk
            Salut, am sunat și la vernesti, 5500 RON tomasetto, 6000 RON BRC.

            Comment


            • Am sunat și la Andrei în Colentina și preturile sunt 5500 RON tomasetto și 6000 RON prins.

              Comment


              • Clar este o diferenta mare de pret!


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • Originally posted by Crazyady View Post
                  Despre instalatia Tomasetto pot spune ca este ok, am o cunostita care are montata marca aceasta pe un Hyundai si a facut 45.000 de km cu ea anul acesta si merge bine, dar tomasseto nu este o marca premium in opinia mea precum BRC, Landi Renzo sau Stag.
                  Tomasetto = stag. Tomasetto am inteles ca e doar un brand inventat de niste comercianti. Ei nu produc nimic, doar branduiesc diverse componente.

                  LR nu l-as pune peste Stag, injectoarele AEB din kitul LR sunt prea zgomotoase! Nu poti pune asa ceva pe mercedes.
                  BRC sunt mai decente ca si zgomot, dar pe langa ele hana sunt mute.
                  Am vecini/cunostiinte cu asa ceva, vorbesc comparand instalatiile una langa alta, pe viu.

                  DE fiabilitate nu poate fi pusa problema, un injector BRC costa dublu-triplu cat un hana. LA Prins tot asa.
                  MErge de 2-3 ori mai bine? Tine de 2-3 ori mai mult?
                  Apuci sa faci 200mii cu masina ca sa iti pui probleme de fiabilitate?
                  Gasesti meseriasi care sa cunoasca in detaliu instalatiile?
                  Nu-s eu expert in GPL, dar cat sa fac niste calule numerice, zic ca ma descurc.


                  PRet ca la Sebi nu stiu daca mai gasesti.
                  Eu am cautat in toata tara cand am vazut ca in Cluj doar LR pot pune la pret decent.
                  Daca nu va merge ok cu calibrarea automata care o face la Sebi, te programezi la Vernesti si iti freaca aia masina in fel si chip pana merge bine. Dar ma indoeisc ca va fi cazul,.
                  A mea merge fara diferente intre benzian si gaz. Stag300 premium.
                  Important e ca masina sa mearga bine pe benzina. Fa-i un test de gaze, o analiza cu un tester, si rezolva orice problema care ar putea-o avea.

                  Comment


                  • Salut, am gãsit tot în Buzãu o alta firma care are același prețuri ca la sebi,VOLSERVICE S.R.L., a montat cineva la ei? Știți ceva despre ei?
                    Va mulțumesc!

                    Comment


                    • Originally posted by Sharky View Post
                      Tomasetto = stag. Tomasetto am inteles ca e doar un brand inventat de niste comercianti. Ei nu produc nimic, doar branduiesc diverse componente.



                      LR nu l-as pune peste Stag, injectoarele AEB din kitul LR sunt prea zgomotoase! Nu poti pune asa ceva pe mercedes.

                      BRC sunt mai decente ca si zgomot, dar pe langa ele hana sunt mute.

                      Am vecini/cunostiinte cu asa ceva, vorbesc comparand instalatiile una langa alta, pe viu.



                      DE fiabilitate nu poate fi pusa problema, un injector BRC costa dublu-triplu cat un hana. LA Prins tot asa.

                      MErge de 2-3 ori mai bine? Tine de 2-3 ori mai mult?

                      Apuci sa faci 200mii cu masina ca sa iti pui probleme de fiabilitate?

                      Gasesti meseriasi care sa cunoasca in detaliu instalatiile?

                      Nu-s eu expert in GPL, dar cat sa fac niste calule numerice, zic ca ma descurc.





                      PRet ca la Sebi nu stiu daca mai gasesti.

                      Eu am cautat in toata tara cand am vazut ca in Cluj doar LR pot pune la pret decent.

                      Daca nu va merge ok cu calibrarea automata care o face la Sebi, te programezi la Vernesti si iti freaca aia masina in fel si chip pana merge bine. Dar ma indoeisc ca va fi cazul,.

                      A mea merge fara diferente intre benzian si gaz. Stag300 premium.

                      Important e ca masina sa mearga bine pe benzina. Fa-i un test de gaze, o analiza cu un tester, si rezolva orice problema care ar putea-o avea.


                      Referitor la instalatii gpl arunca un ochi aici http://www.pro-gaz.ro, sunt descrise pe scurt instalatiile si producatorii lor.
                      In al doilea rand, calcule sunt sunt usor de facut, dar referitor la zgomot ai gasit undeva specificat decibelii emisi de fiecare marca de injector in parte, sau ai masurat cu un aparat numarul de decibeli? Eu nu am gasit asa ceva cand m-an documentat la vremea respectiva si cred ca este doar opinia ta dupa ce ai auzit la alte masini alte instalatii functionand. Eu am ascultat instalatia tomasetto la amicul respectiv cu capota ridicata si pot spune ,opinia mea , ca intre cum tacane BRC- urile mele si tomasetto-urile lui nu este o diferenta notabila. Se aud cam la fel. Daca inchizi capotele masinilor nu prea se mai aud deloc, daca te urci in masina nu se aud in nici un fel.


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • E irelevant ce scrie la pro-gaz pe site despre firme in cazul acesta.
                        Daca merge la sebi va primi un tomassetto cu stag 300 premium ca si controller, regulator tomasetto antarctic si injectoare hana. ASta e kitul omologat.
                        Cel putin eu asta am primit.

                        Marca tomasetto mai e branduita pe tot felul de subcomponente, gen camera etansa pt gaz, adaptorul de alimentare, etc etc, dar astea sunt total irelevante, si probabil sunt produse de catre subcontractori si marcate tomasetto.
                        Iti dai seama ca nu poti scrie asta pe un site de prezentare, desi e realitatea.
                        Orice montator mai deschis la dialog iti poate confirma neoficial, intre 4 ochi asta.

                        Ce e de bine la firmele mari gen BRC si LR e ca in mod sigur se vor gasi piese de schimb si peste multi ani de acum inainte.
                        La cele mici, da firma faliment si patesti ca Broscutza ca nu mai gasesti piese de schimb si cauti sa montezi alta instalatie sau te bagi la adaptari.


                        Legat de zgomot, injectorul BRC suna un pic mai tare ca Hana, fara sa masori, diferenta se aude la ureche, daca asculti cu capota ambelor masini ridicata.
                        Dar se incadreaza in normele acceptate de mine, fiind o alegere decenta, zgomotul fiind mult diminuat, imperceptibil pt unii, odata ce ai inchis capota. (Si asta la un logan!)
                        Stii si tu care e diferenta de pret intre ele, nu ? Ca de performante ca injectie, ma indoiesc sa fie.
                        Cat timp instalatiile duc 100-200mii km, constul unei eventuale inlocuiri de injectoare devine nesemnificativ, deci fiabilitatea nu mai este demult o problema.

                        Mai decent ca sunet decat Hana este AC, care sunt aproape mute, dar am inteles ca sunt slabe ca performante, deci nerecomandate.
                        Totusi o cunostiinta le-a montat pe un motor Z20Net (4 cil 2L turbo) din grupul GM, un motor mult mia silentios ca v6-le de la mercedes. Injectoarele AC pur si simplu nu se auzeau in functionare. Motorul se comporta bine cu ele, dar asta doar dupa multe ore de cazna si reglaje la Vernesti.
                        Initial, cu reglajul automat masina dadea in nas pe accelerari. Dar la cat de ieftine sunt, nu poti avea mari pretentii.

                        Am studiat aspectul zgomotului dupa ce am ramas cu sechele de la honda vecinului meu cu LR care are sunet de diesel cand trece pe gaz.
                        Am vrut sa ma conving si sa audiez tot ce prind inainte sa investesc banii.
                        Pe forumuri multi povestesc si isi lauda ce au, dar putini au vreun termen de comparatie la indemana.
                        Ce e important la acest aspect e ca testul sa se faca intr-o zona cat mai linistita si cu toate accesoriile zgomotoase oprite: ventilatoare, casetofon, etc.
                        Un test la marginea drumului e irelevant cat timp vajaie masini pe langa tine.

                        Insist pe aspectul asta pentru ca vorbim despre o masina din gama premium, unde dupa parerea mea si un ticait de ceas ar trebui sa genereze un ridicat de spranceana.

                        Dar ca sa nu o mai lungim, Sebi e o alegere buna, si daca ti se pare ca motorul nu merge chiar bine, te poti programa la Vernesti pt un reglaj ulterior.

                        Comment


                        • Salut, astãzi am fost la mecanic, la nea Costicã lângã parcul plumbuita. Mi-a dat o veste proasta, nu pot pune GPL pe motorul meu ca e fãcut din nu știu ce tip de aliaj, și cã pe gaz merge mai uscat și cã va începe sã consume ulei. Sunt cam dezamãgit. Voi ce pãrere aveti?
                          Vã mulțumesc!

                          Comment


                          • @ Sharky
                            Tocmai, este foarte relevant ca sa citeasca toata lumea sa isi formeze o parere in general despre producatori sa stie cine sunt acestia,din ce tara provin si ce produc fiecare.
                            Pentru cineva care cauta informatii sa isi monteze instalatie gpl este important sa citeasca si sa isi ia singur decizia despre ce instalatia va monta pe masina lui. Nu sa se ia dupa parerea mea si a ta sau a altora.
                            In alta ordine de idei, italienii au fost promotorii gpl-ului si sunt printre cei mai buni in acest domeniu. BRC, Landi Renzo si altii isi cam produc singuri toate componentele instalatiilor, in timp ce tomasetto/ stag nu prea, doar anumite repere. Aceste lucruri le-am aflat in timp, au patente pe produse, arhitecturi etc cred ca aceasta este diferenta majora.
                            Relevant la final ramane pretul platit pe instalatie si montaj.


                            Sent from my iPhone using Tapatalk

                            Comment


                            • Un site de prezentare este ca si un site de platforma electorala. Nu spune mai nimic, e doar plin de vorbe de discurs si idei marete, dar nimic concret. Dar cand stii ce oameni is in spatele lor, parca nici nu iti vine sa mai mergi la vot. Restul analogiei o faci tu.
                              Dar e irelevant, in cazul acesta eu zic ca pretul dicteaza, mai ales ca toate optiunile prezentate sunt solutii mai mult decat decente.
                              Faptul ca iti produci singur componentele ce importanta REALA are? Da bine in ochii unui necunoscator.
                              Mercedes isi produce singur componentele? Sau vreun alt producator de masini?

                              Despre partea de gaz si uzura a motorului, am auzit si eu povestile astea. In general sunt specifice celor care nu au avut asa ceva vreodata, doar au prins vreun motor terminat si au ajuns la concluzia ca gazul e de vina.
                              Intre timp motoarele merg bine si fac sute de mii de km, stii vorba, nu mor caii cand vor cainii.
                              AStea is povesti de pe vremea instalatiilor cu butelia de aragaz puse pe dacii, unde daca nu reglai bine avansul, nu aveai jocul termic al supapelor bine reglat, se ardeau scaunele rapid. Nea Costica o fi ramas cu gandul blocat la ele.
                              PS, cam toate motoarele au chiulasa din aliaj de aluminiu, inclusiv loganul. IA vezi taxiurile pe gaz cam cati km duc si calculeaza cam ce suma economisesc.

                              Cat despre parerea noastra eu asa vad:
                              Daca ar trece toata lumea pe gaz, mai putin matizurile si motoarele de 1L, GPL-ul ar fi si el accizat, deci toata treaba asta cu gazul mai ieftin nu va mai fi valabila.
                              PRactic punand gaz, ne faci o defavoare noua, celor care il avem deja instalat.
                              Last edited by Sharky; 12-16-2016, 08:58 AM.

                              Comment


                              • Salut, am fost la nea Costicã, am schimbat 2 role, a spus ca una costa 500 și cealaltã în jur de 700,manopera 500.totul a fost ok mai Putin finalul când a fãcut calculul, 500 plus în jur de 700 plus 500 egal 3 milioane. ��

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF