Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

GPL pe C200 kompressor

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Firma este ok...am verificat inainte,tot BRC imi pun si ei. Au incercat cu platbanda dar zic ca nu au de unde sa prinda acea platbanda....oricum o sa ma duc si in alta parte.....multumesc!!

    Comment


    • #62
      Originally posted by broscutza2001 View Post
      Verifica si bujiile.Sunt extrem de importante.
      Revin cu noutati. Am fost ieri la un service de gpl si mi-au pus testerul pe ea. Mi-au zis ca e in regula totul, ca nu-i nici o eroare si ca ar trebui sa schimb bujiile. Azi am fost sa schimb bujiile, am luat dalea cica speciale pentru gaz (iridium cred) si surpriza masina mea merge perfect si pe gaz. Mersi broscutza si celorlalti pentru sfaturi.

      Comment


      • #63
        Cu placere, oricand!Eu ti-am spus pentru ca am patit aceeasi chestie!In general bujiile cand ai gpl nu le lasa mai mult de 60000 de km.Asa ai mereu o aprindere buna, caci in fond la gpl asta e mai important!
        Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

        Comment


        • #64
          Originally posted by broscutza2001 View Post
          Cu placere, oricand!Eu ti-am spus pentru ca am patit aceeasi chestie!In general bujiile cand ai gpl nu le lasa mai mult de 60000 de km.Asa ai mereu o aprindere buna, caci in fond la gpl asta e mai important!
          Inca ceva, bujia 3 si 4 avea putin ulei. II problema ? dar nu era in cap, era la filet acolo..

          Comment


          • #65
            Pierd garniturile de la capacul de pe chiuloasa.Costa putin si le poti schimba acasa.Ia originale apoi nu va mai pierde!
            Diagnoza (cu Star C3&C4SD) si reparatii Mercedes in Italia.

            Comment


            • #66
              Poti incerca in primul rand sa cureti uleiul din jurul bujiilor, iar apoi sa strangi mai tare suruburile capacului de pe chiuloasa din jurul bujiilor, nu foarte tare insa.
              Il contrazic putin pe colegul broscutza2001, garniturile originale pierd ulei in timp pe la bujii, la fel si cele Victor Reinz ( pe forumurile MB din America spun ca sunt mai subtiri), incearca Elring sau Ajusa.


              Sent from my iPad using Tapatalk

              Comment


              • #67
                Revin cu alte vesti, de data asta mai proaste. Masina a inceput din nou sa mi se ingatuie cand bag piciorul tare in ea. Atunci cand am schimbat bujiile a mers perfect, sa incerc alte bujii? Sau sa fie din bobinele alea ? asta e codul de pe ele a0001501780

                Comment


                • #68
                  Se gatuie pe benzina sau pe Gpl? Explica putin.


                  Sent from my iPad using Tapatalk

                  Comment


                  • #69
                    Pe GPL. Pe benzina merge perfect.

                    Comment


                    • #70
                      Nu imi poate da nimeni un sfat ? Inca ceva, de vreo 2 zile dimineata cand plec la serviciu tocmai dupa 10 km imi trece pe gaz.

                      Comment


                      • #71
                        Trece pe GPL in momentul atingerii temperaturii(in general 40grade).
                        Calibrarea nu este facuta corect sau presiunea GPL este prea mica/timpi de injectie foarte mari comparativ cu cei pe benzina.Un amestec GPL sarac duce la un mers "gatuit " cum spui tu.Pe benzina merge perfect,chiar prea perfect,deoarece amestecul pe benzina s-a modificat(este prea bogat).Trebuie facuta o calibrare corecta in mers.Ce timpi de injectie ai benzina/gpl ?
                        Last edited by robertino; 08-18-2016, 14:57 PM.

                        Comment


                        • #72
                          Temperatura era peste 60 grade si tot pe benzina mergea. La ce te referi ce timp de injectie am ? ca nu inteleg

                          Comment


                          • #73
                            Daca aveai gaz in rezervor, iar dupa ce se uncalzeste nu trece pe GPL, ma pot gândi la urmãtoarele:

                            - filtre imbacsite, situatie in care a trebui sa comute frecvent intre benzina si GPL;

                            - senzor temperatura lichid racire (de pe reductor) defect, sau legãturi imperfecte - verifica legãturile intre firele de la senzor;

                            - dereglari in calculatorul instalatiei GPL, intri pe tester, si tot aici vezi daca problema vine de la presiunea GPL sau de la temperatura lichidului de rãcire.

                            Succes!

                            Comment


                            • #74
                              Cele 2 filtre ale instalatiei gpl le-am schimbat acum 3 saptamani. Cel de benzina nu l-am schimbat. Ma gandesc ca poate si din cauza ca aveam sub 10 l de gaz. O sa fac astazi plinul si sa vad daca mai face figura maine. Multumesc

                              Comment


                              • #75
                                Hai sa-ti explic pe indetele ca sa intelegi.Nu te apuca sa schimbi nimic,filtre,etc.
                                Am 4 masini pe gpl.Toate mi le repar/reglez singur,nu au trecut pe la service niciodata.
                                Calculatorul GPL este un emulator.Copiaza parametrii de functionare din ECU motor(in special timpii de injectie(o sa observi mufele injectoarelor pe benzina introduse in cele ECU GPL),informatii despre avans ,la unele instalatii,informatii lambda si foloseste acesti parametrii(informatii) pentru functionarea pe GPL.ECU motor nu stie ca masina functioneaza pe GPL,el "crede"ca pe benzina "merge".
                                Acum sondele lambda simt amestec sarac/bogat in gazele de ardere si transmit ECU sa modifice parametrii de injectie pe benzina(revin,ECU nu stie ca functioneaza pe GPL).
                                Timpii de injectie GPL nu trebuie sa fie mai mari de 50% fata de cei pe benzina.Presiunea GPL citita de senzor trebuie sa fie intre 1,25-1,5 bar(in functie de diuze).
                                Graficul GPL citit cu interfata ,trebuie sa fie extrem de apropiat(daca nu identic cu cel pe benzina.Altfel dupa cum ti-am spus,vor fi permanent diferenta intre mersul GPL /benzina !
                                Ce ti-am spus eu aici probabil nu o sa-ti spuna meseriasii la care mergi.Daca stiau,probabil reglau instalatia corect.Au facut o autocalibrare,fara sa tina seama de restul !

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF