Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

cateva sfaturi pentru B-class sh

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • cateva sfaturi pentru B-class sh

    Salut,

    Vreau sa-mi cumpar un B-class Sh.

    Sunt din Galati, si am gasit unul aici: https://www.olx.ro/oferta/vand-merce...tml#d995ee5877

    Ar mai fi una in Braila, oras invecinat, cu cutie manuala. Recomandati cutie manuala sau automata?

    Marele meu dubiu este: se merita la 340.00 de kilometri? adica mai duce motorul... ce stiti despre cutie? motor?

    Are filtru de particule?

    Masina pare cat de cat ingrijita, dar parca nici sa dau banii pe ea si apoi sa schimb ambreiaj, volanta (daca are?!). Sunt necunoscator in ale mercedesului.

    Multumesc pentru timp si ajutor.

  • #2
    Salut,dupa antena si bancheta spate cred ca a fost taxi masina,km sunt destul de multi pentru a nu investi momentan nimic,cere seria masinii si cu o decodare se poate sti daca a fost taxi,bafta la achizitie!

    Comment


    • #3
      Scuze, dar ce vrei sa zici prin "km sunt destul de multi pentru a nu investi momentan nimic". Sunt multi sau putini? O cumpar si apoi o arunc?

      Sa inteleg ca la cea de Braila: as avea mai multe sanse sa nu fi fost taxi? https://www.olx.ro/oferta/vand-merce...tml#b659aafe57

      Scuze ca va bat la cap ca sa nu mai zic de c200 al lui Crazyady de aici care imi face cu ochiul. Dar eu as vrea o statura mai inalta la volan. Acum am o corsa c, si m-am saturat sa nu vad ce vine dupa un damb
      Last edited by bogudoby; 11-10-2016, 22:58 PM.

      Comment


      • #4
        Dupa parerea mea orice masina dupa 300 mii km necesita ceva investitii,poate nu neaparat motorul dar daca schimburile de ulei si alte consumabile au fost facute la timp e posibil sa iei o masina buna!

        Comment


        • #5
          FYG: antena asa e la modelele non-facelift (cel putin asa mi se pare mie, w245 imparte f multe repere cu w169) / bancheta 50/50 sa fie taxi / are schimbat NAVI (e aftermarket) / CDI are filtru particule / zice ca a schimbat ulei la cutie (daca a facut-o prima oara la 300.000 km, uita de masina. ) - daca chiar are revizii si schimb ulei cutie la 60.000 maxim (pe baza de facturi nu telenovele sud-americane, sa te uiti ce ulei a pus: nu sunt decat 3 aprobate de MB).
          Tot ca un semn de intrebare, are walnut trimurile, inafara de cel de la consola principala care e pt alta echipare (aluminiu) iar bi-xenonul nu exista: are halogen cu lupa

          A 2-a e avantgarde si doar atat (cromuri si jante + posibil sistem sunet) in rest numai are nicio optiune "vandabila" (asta la prima vedere din poze) => poti negocia mai mult.

          Cere VIN la amandoua si aflam imediat daca una a fost taxi si a doua mai are si alte optionale.

          In ziua de azi e loterie sa iei o masina din Romania si doar in baza pozelor si a spuselor vanzatorului; cere-le facturi cu piesele/reperele presupuse schimbate sau inlocuite (oricine care are un pic de respect fata de el si de masina le pastreaza).
          O inspectie, la un service dedicat sau nu, e obligatorie (chestii uzuale, testare, si dat cu parerea cat de cat in cauza).
          Teoretic, W245 e fiabil (dar totul pana la cutie - /e singura cutie CVT pusa de MB si numai pe w169 si 245/ iar cand cade COSTA!!!, totusi, daca e intretinuta n-ai probleme).
          Un avantaj, dupa cum ziceam mai sus, e ca imparte aceleasi repere (95%) cu A Class (W169), si poti gasi o gramada de a class la dezmembrari zilele astea, in caz de Doamne fereste.

          In rest e okiesh modelul, chiar iti da o senzatie de mini-jeep (stai sus la volan).
          Acum sa nu ai asteptari f mari, B-u a fost construit ca un model de nisa, family target sa-i zicem asa, intre un golf + si un espace mai mic (cel putin ca dimensiuni), oferind un confort standard la un pret premium (cel putin in versiunea classic). Totusi, ramane un Mercedes, mai micut dar still Mercedes, si asta se cunoaste mai ales prin solutiile tehnice propuse si implementate pe aceasta platforma.

          Succes

          Comment


          • #6
            Deci am primit raspuns pentru cea din Galati, albastra. E adusa din afara, el i-a schimbat uleiul la 340000km, a cumparato la 280000 in 2014. Navigatia a schimbato el.

            VIN: WDD2452071J098421

            Multumesc!

            Comment


            • #7
              Am incercat si eu pe un site si masina la culoare zice ca era "light-ivory", asta e crem/bej daca nu ma insel?

              Comment


              • #8
                cateva sfaturi pentru B-class sh

                A fost taxi...revin cu decodarea completa in 10 min.

                LE.
                Da, a fost si vopsita. Trebuia sa fie crem.

                Comment


                • #9
                  Si am aflat si VIN la a doua masina, cea de Braila: WDD2452071J167334

                  Este adusa de afara, dar are si taxa platita si recuperata.

                  Multumesc de ajutor.

                  Comment


                  • #10
                    Atasat cele 2 decodari.
                    Cea cu WDD2452071J098421 (Galati) ridica semne de intrebare:
                    - alta culoare
                    - taxi
                    - modificari interioare (bine, asta nu inseamna un lucru rau, dar trebuie cercetat)
                    - are alte jante (dar asta nu e un lucru rau) / vezi ca ar trebui sa aiba roata de rezerva
                    - are scaune multi-contur - destul de rara optiunea asta pe w245/w169 DAR numai pt sofer (fiind taxi nu are si la pasagerul fata asa cum ar trebui normal)
                    - senzori parcare spate (pusi de proprietar)
                    - nu are xenon asa cum zice
                    - toate vin cu oglinzi reglabil electric si incalzite (automat, cand sunt sub 5 grade afara sau cand apesi pe butonul de dezabirire spate - asa poti si verifica daca merge incalzirea in oglinzile laterale).

                    A 2a, e mai slabut dotata (fara cutie automata, fara scaune incalzite, fara scaune multicontur fata, sistem audio mai slabut - bine ca si prima n-ar avea cine stie ce (cel putin din fabrica, ca aftermarket-ul de pe ea acum pare ok) si plus de asta are bara spate "lovita" dar are oglinda elecromagnetica (daca ai asa ceva si te-ai obisnuit cu ea, o sa-ti fie greu sa treci la una care n-are, cum e cea de la Galati).

                    It's your call

                    Eu as mai cauta. Vin sarbatorile poate trece mosu si pe la tine

                    PS
                    Nu stiu cat ar conta, amandoua au fost produse pentru Germania.
                    Attached Files
                    Last edited by ogo; 11-11-2016, 11:42 AM. Reason: hai ca am editat de 100x, daca e ceva intreaba ;)

                    Comment


                    • #11
                      Multumesc!

                      Cea de Galati o scot din ecuatie, taxi si revopsita chiar nu vreau macar daca era culoarea originala (am avut un cielo asa, si incepe sa zboare vopseaua dupa o vreme).

                      Cea de Braila ramane la optiuni, chiar daca nu e full, dar pare sa aiba km mai putini, si macar nu a fost taxi. Am dubii insa legat de valoarea taxei, cred ca ajunge pe la 600 euro? sau n-am calculat eu bine.

                      Legat de filtrul de particule, are pb. in general? l-ati schimbat? sau nu trebuie sa-mi fac griji?

                      Da, mai caut... pana nu ma decid nu fac creditul, ca nu stiu cat sa scot

                      Comment


                      • #12
                        In general, nu e nicio prbl cu filtrul de particule.
                        Se poate verifica pe tester (dedicat: Star) si chiar iti recomand, oricare ar fi alegerea ta, un test inainte iti poate spune f multe lucruri (bune si mai putin bune).
                        Schimbarea lui implica costuri uriase raportat la valoarea de piata a masinii (este aprox 1200 euro nou pe original inclusiv partkit-ul de montaj), 99% din cei ce au probleme, le scot iar de aici apar alte probleme, totusi la o masina cu 250.000 km n-ar trebui sa ai vreo problema, atata timp cat a fost intretinuta si o mai scoti pe autostrada pentru regenerare din 500 in 500 km (20 de min la viteza constanta si cel putin jumatate de rezervor - ca altfel nu o face).

                        Tot ce iti pot recomanda este sa te uiti la modelele facelift, cele cu data de productie incepand cu 2008 - bine, asta si in functie de buget.

                        Comment


                        • #13
                          Si in cazul asta, ca sa stau linistit, nu mai bine m-as orienta spre unul pe benzina? Fac cam 10-15000 km pe an, destul de putini.

                          Comment


                          • #14
                            Cel mai bine. Poti cauta B150/170 BlueEFFICIENCY (benzina cu start/stop).

                            Comment


                            • #15
                              Da un B200 turbo? sau B150/170 nu au turbina?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF