Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Relanti inconstant B200 cdi 2007

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Relanti inconstant B200 cdi 2007

    [B] Salutare prieteni. Sunt nou pe acest forum, și tot o data nou deținător a unui B200 din 2007. În primul rand îmi cer scuze ca deschid un nou topic despre subiectul relanti la b class. Am găsit câteva topicuri despre acest subiect, doar ca problema mea este puțin diferita.
    Din momentul în care pornesc relati-ul nu este stabil, și oscilează de la 900 de ture +/- 100 de ture.
    Oscilatia este aproape constanta, când în sus când în jos și este prezenta atât cu motorul rece cât și cu motorul cald. Câte o data Oscilatia este mai mica iar uneori puțin mai mare, și este random, adică nu este influențată de temperatura motorului.
    Fața de alți colegi care au scris despre aceasta problema, la mine motorul nu da sa moara, iar când apăs accelerația motorul răspunde corect și urca în ture constant fără probleme. În momentul când iau accelerația coboară și oscilează din nou.
    În rest mașina trage bine, nu este limitata la 3000 cum am mai auzit, Nu scoate nici un pic de fum de nici o culoare iar țeavă de eșapament este super curata.
    În momentul când pun mașina în drive scade turația cam cu 100, după o secunda urca înapoi și oscilează în continuare. În momentul când pun in drive se aude și motorul puțin altfel, cum ca ar trage mai în greu, dar pentru puțin timp, o secunda sau doua, după care se aude normal. Diferența de sunet vine de la motor și nu de la cutie.
    Soția mea are un A180 din 2010 cu același motor, doar ca are 109 cai, și la ea nu oscilează deloc relati-ul, când pui în drive nu se simte nici o schimbare. La ea când este frig afara, la pornire relati-ul urca puțin undeva la 1000, și sta acolo constant pana se încălzește. La B-ul meu nu se întâmplă asta și oscilează acolo la 900, ca e cald ca e frig
    Am întrebat un mecanic de la un service destul de mare, și când i-am spus ca în rest mașina trage bine, mi-a spus sa o las asa sa nu ma complic, dar nu prea pot, nu ma lasă inima. Ma enervează când stau la semafor și aud sunetul unui relanti inconstant...Îmi aduce a-mi te de relati-ul de la Dacia 1300 pe carburator, prima mea mașina din copilărie. Acolo știam ce sa ii fac, scoteam capacul delcou și îl ștergeam bine cu cârpă curata și uscata sau cu hârtie igienica, îl puneam inapoi și totul perfect

  • #2
    Cand ai problema la convertizor sau la circuitul de comanda convertizor mai poate face asa.
    in caz ca e cutie echipata cu asa ceva si nu vreo manuala robotizata.

    Comment


    • #3
      Mulțumesc pentru răspuns. Problema la convertizor ar explica fluctuația de turație când trec din N în D sau din N în R, dar când mașina sta în N sau P, ar putea fi tot de la convertizor?
      Nu cred ca exista manuala robotizata pe B class. Cutia este una 7 trepte.

      Comment


      • #4
        Țin sa ma corectez. În postul inițial am scris ca fluctuația la relanti este de 900 +/- 100. Nu am numărat eu bine liniuțele și de fapt este între 750 și 800, când sta liniștită în N sau în P.
        În momentul în care pun în D cu piciorul pe frână fluctuația e un pic mai mare timp de o secunda sau doua, după care revine la fel ca atunci când sta în P, și motorul se aude diferit, ca atunci când începi sa ridici ambreiajul la o manuala. Cutia nu smuceste, nu se aud zgomote ciudate, și schimba bine treptele, iar convertizor-ul nu patinează, în mers turatiile cresc concomitent cu viteza.
        Pe tester nu are nici o eroare.

        Comment


        • #5
          La masina sotiei , w245, tot asa oscila la relanti. Am schimbat supapa reglaj cantitate combustibil,anul trecut,si nu am mai avut treaba.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Originally posted by Ionutz M View Post
            La masina sotiei , w245, tot asa oscila la relanti. Am schimbat supapa reglaj cantitate combustibil,anul trecut,si nu am mai avut treaba.
            Multumesc frumos. Am sa incerc

            Comment


            • #7
              Salutare tuturor,
              in sectiunea "probleme tehnice B-class sunt cateva topicuri deschise cu problema relantiului la modelul w245 diesel, dar din pacate rezolvari sau solutii sunt putine postate, afara de cea a colegului Ionut M de mai sus care a postat o rezolvare: supapa reglaj debit.
              Din pacate pentru mine ma confrunt si eu cu aceeasi problema incepand de saptamana trecuta , si mai exact:
              -masina are un relanti inconstant, 700-750rpm
              -din partea dreapta a motorului vine un zgomot pronuntat de bataie- acolo vizual nu se vede nimic in neregula( am stat in canal garaj in timp ce aceasta era pornita) nu sunt zmucituri intinzatorului sau ale curelei dar la fulia compresorului de AC desi aceste zgomote se intensifica cand opresc climatronicul. patesc la fel si la alt autovehicul . probabil acel cuplaj electromagnetic a stat cuplat o perioada lunga a acumulat rugina si nui convine acum dupa ceva ani sa fie decuplat. daca masina ar sta la 750rpm constant zgomotul dispare total deci trag concluzia ca tot din relanti e treaba si cu acest zgomot.
              -am fost cu ea la tester, ceva garaj de cartier , nu stia omul prea multe dar avea Star 5 , nici o avarie initial, dupa ce a dat un test pe unitatea de injectie, habar nu am cum, a inceput masina sa se tureze singura pana pe la 1700rpm si la final chiar sa oprit singura , a aparut avaria: SUPRAVEGHEREA PRESIUNII IN RAMPA PRIN INTERMDIUL SUPAPEI REGLARE CANTITATE /PRESIUNEA ESTE PREA MICA. era aprins si checkul in bord a resetat a disparut.
              -Acum care dumnezeu e acesta supapa y94? cea de la pompa sau cea de la rampa, Y74. Am citit aici pe forum o postare a lui CL600 ca in ruptul capului sa nu se puna cheia pe supapa de reglare din rampa. dar pe cea de la pompa ? e plug and play sau iar ma leg la cap?
              -in necunostinta de cauza i-am cerut celui cu testerul sa creasca din soft turatia la 750, nu a reusit desi si-a batut un pic capul. la alt vehicul cel detin din soft se da cat vrei, ma rog asta ca o paranteza.
              -sunt momente destul de rare dupa ce se incalzeste cand se comporta "mai bine" adica relantiul creste spre 750 si dispare acest zgomot de tractor pe camp .
              -la o aceleratie brusca si eliberate imediata a pedalei de acceleratie in N turatie se duce in jos chiar spre 670rpm uneori dupa care revine din nou in regimul de fluctuatie 700-750rpm
              Deci, ca oricum am lungit-o cam mult, e ok daca scot acesta supapa de pe pompa sa o inlocuiesc sau sunt necesare ceva reglaje mecanice si de soft dupa?
              Alte sfaturi?
              Multumesc
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


              • #8
                Salut,
                Revin cu ceva update la situatia mea cu fluctuatia de relanti:
                -zgomotul foarte enervant venea de la fulia compresorului de AC care avea 6 tampoane de cauciuc complet distruse, am cumparat un set nou 13Ron, Le-am inlocuit si acel zgomot enervanta disparut.
                -pentru fluctuatia de relanti am cumparat valva regulatoare de debit y94 de la bosch 0928400609- 600Ron dar nici o schimbare . Am montat-o , la fel, am dat o tura se comporta la fel , mai mult a aparut si chech engine in bord, am scos borna la baterie ,am crezut ca se reseteaza, nimic, astazi insa a disparut in drum spre munca . Deci nu din asta e problema, cred eu nici din cel de pe rampa de injectie pentru ca in primele 30sec de functionare relantiul este constant, dupa astea 30sec incepe fluctuatia care tine cat e masina pornita, nu conteaza ca e rece sau cald.
                -ce am mai observat e ca fluctueaza si lumina in masina, ceasuri de bord , plafoniera, odata cu fluctuatia de relanti, nu mi se pare normal dar am facut verificari la baterie: 12,5 v cu motorul oprit 14,15v cu el pornit-zic eu nimic in neregula , bateria are 2ani. Nu ar trebui sa fie un releu de incarcare undeva care sa tina constata tensiunea la toti consumatorii?
                -si cel mai important acum: daca opresc total climatronicul ,adica cu "OFF" nu cu REST sau doar AC/OFF atunci relantiul nu mai fluctueaza, adica nu mai fluctueaza deloc ,ingheata la 750 asa cum ar trebui sa fie.
                Vreo parere de la voi ce as mai putea verifica?

                Comment

                Working...
                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF