[B] Salutare prieteni. Sunt nou pe acest forum, și tot o data nou deținător a unui B200 din 2007. În primul rand îmi cer scuze ca deschid un nou topic despre subiectul relanti la b class. Am găsit câteva topicuri despre acest subiect, doar ca problema mea este puțin diferita.
Din momentul în care pornesc relati-ul nu este stabil, și oscilează de la 900 de ture +/- 100 de ture.
Oscilatia este aproape constanta, când în sus când în jos și este prezenta atât cu motorul rece cât și cu motorul cald. Câte o data Oscilatia este mai mica iar uneori puțin mai mare, și este random, adică nu este influențată de temperatura motorului.
Fața de alți colegi care au scris despre aceasta problema, la mine motorul nu da sa moara, iar când apăs accelerația motorul răspunde corect și urca în ture constant fără probleme. În momentul când iau accelerația coboară și oscilează din nou.
În rest mașina trage bine, nu este limitata la 3000 cum am mai auzit, Nu scoate nici un pic de fum de nici o culoare iar țeavă de eșapament este super curata.
În momentul când pun mașina în drive scade turația cam cu 100, după o secunda urca înapoi și oscilează în continuare. În momentul când pun in drive se aude și motorul puțin altfel, cum ca ar trage mai în greu, dar pentru puțin timp, o secunda sau doua, după care se aude normal. Diferența de sunet vine de la motor și nu de la cutie.
Soția mea are un A180 din 2010 cu același motor, doar ca are 109 cai, și la ea nu oscilează deloc relati-ul, când pui în drive nu se simte nici o schimbare. La ea când este frig afara, la pornire relati-ul urca puțin undeva la 1000, și sta acolo constant pana se încălzește. La B-ul meu nu se întâmplă asta și oscilează acolo la 900, ca e cald ca e frig
Am întrebat un mecanic de la un service destul de mare, și când i-am spus ca în rest mașina trage bine, mi-a spus sa o las asa sa nu ma complic, dar nu prea pot, nu ma lasă inima. Ma enervează când stau la semafor și aud sunetul unui relanti inconstant...Îmi aduce a-mi te de relati-ul de la Dacia 1300 pe carburator, prima mea mașina din copilărie. Acolo știam ce sa ii fac, scoteam capacul delcou și îl ștergeam bine cu cârpă curata și uscata sau cu hârtie igienica, îl puneam inapoi și totul perfect
Din momentul în care pornesc relati-ul nu este stabil, și oscilează de la 900 de ture +/- 100 de ture.
Oscilatia este aproape constanta, când în sus când în jos și este prezenta atât cu motorul rece cât și cu motorul cald. Câte o data Oscilatia este mai mica iar uneori puțin mai mare, și este random, adică nu este influențată de temperatura motorului.
Fața de alți colegi care au scris despre aceasta problema, la mine motorul nu da sa moara, iar când apăs accelerația motorul răspunde corect și urca în ture constant fără probleme. În momentul când iau accelerația coboară și oscilează din nou.
În rest mașina trage bine, nu este limitata la 3000 cum am mai auzit, Nu scoate nici un pic de fum de nici o culoare iar țeavă de eșapament este super curata.
În momentul când pun mașina în drive scade turația cam cu 100, după o secunda urca înapoi și oscilează în continuare. În momentul când pun in drive se aude și motorul puțin altfel, cum ca ar trage mai în greu, dar pentru puțin timp, o secunda sau doua, după care se aude normal. Diferența de sunet vine de la motor și nu de la cutie.
Soția mea are un A180 din 2010 cu același motor, doar ca are 109 cai, și la ea nu oscilează deloc relati-ul, când pui în drive nu se simte nici o schimbare. La ea când este frig afara, la pornire relati-ul urca puțin undeva la 1000, și sta acolo constant pana se încălzește. La B-ul meu nu se întâmplă asta și oscilează acolo la 900, ca e cald ca e frig
Am întrebat un mecanic de la un service destul de mare, și când i-am spus ca în rest mașina trage bine, mi-a spus sa o las asa sa nu ma complic, dar nu prea pot, nu ma lasă inima. Ma enervează când stau la semafor și aud sunetul unui relanti inconstant...Îmi aduce a-mi te de relati-ul de la Dacia 1300 pe carburator, prima mea mașina din copilărie. Acolo știam ce sa ii fac, scoteam capacul delcou și îl ștergeam bine cu cârpă curata și uscata sau cu hârtie igienica, îl puneam inapoi și totul perfect
Comment