Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Fluctuatii Ralanti si miros de gaz

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Fluctuatii Ralanti si miros de gaz

    Buna ziua..

    Detin un Mercedes B180 CDI an 2006 cutie automata 180000Km si de curand am niste problem la el. Nu pot sa imi dau seama de la ce poate fi. Am citit toate forumurile am vazut toate filmultele pe youtube .
    Din cand in cand atunci cand masina se opreste la semafor de exemplu, la ralanti apar oscilatii ale turometrului cu senzatia ca masina da sa "moara". Cand incepi sa acelerezi se aude un zgomot gros de sub masina (rought idle) gen toba infundata. Daca te dai jos si te duci in spatele masini miros puternic de gaz...Dupa ceva timp aceaste fluctuatii dispar, iar acel zgomot de gros la aceleratie dispare la fel si morosul. Masina ruland normal iar.

    Am pus cateva filmutele pe youtube cu comportamentul masinii.

    1. https://www.youtube.com/watch?v=_Vy1V_FKMHs
    2. https://www.youtube.com/watch?v=CwsoAGo0eOw
    3. https://www.youtube.com/watch?v=iLWBTEtAaN8

    Mentiuni:
    - Diagnoza Star fara nici o eroare gasita
    - Diagnoza Delphi fara nici o eroare gasita
    - Debitmetru (MAF Sensor) curatat
    - Sonda Lambda inainte de catalizator noua
    - Am fost la o diagnoza cutie viteza (supectand convertizorul de cuplu care poate da aceste probleme la ralanti) am fost asigurat ca, cutia este ok si ca problema vine de la motor. Daca era de la convertizor fluctiatiile la ralanti nu apar in P sau N (Park sau Neutru), ele apar in D sau R.
    - Schimb ulei si filtre la 175000Km + schimb ulei cutie viteza.
    - Urmeaza sa imi vina electrovalva vacumm (Convertor presiune) piesa noua PIERBURG.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by popicagabriel; 08-09-2019, 11:27 AM.

  • #2
    Daca face așa cam la o mie de km, atunci este procesul de regenerare al filtrului de particule și este, sa spunem, împreună cu mirosul, un comportament normal
    http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


    www.mbretrofit.ro

    Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

    Comment


    • #3
      Salut, oscilatiile la relanti vin împreună cu o smucitura? Vreau sa zic stand cu piciorul pe frâna masina are tendința de a pleca înainte?
      As putea spune că si eu am aceeași problemă, doar ca a mea face la rece înainte ca roata sa se oprească complet. După 500m simptomul dispare.
      Diagnoze Star fara nici o eroare.........

      Comment


      • #4
        Salutare...

        Am fost la o diagnoza de injectoare astazi si dupa cum am banuit si eu, aceste oscilatii ale acului de la turometru apar atunci cand DPF-ul se regenereaza. Mecanicul mi-a spus ca aceste oscilatii ale acului provin de la ventil de presiune din rampa comuna ( eu am gasit piese care defapt se numeste asa: Supapa reglaj, cantitate combustibil (Sistem Common-Rail) - Bosch ). Am sa ma programezi luna viitoare pentru schimbarea aceste supape din rampa comuna si voi revenii cu detalii despre comportamentul masinii la regenerarea filtrului.

        Comment


        • #5
          Originally posted by cl600 View Post
          Daca face așa cam la o mie de km, atunci este procesul de regenerare al filtrului de particule și este, sa spunem, împreună cu mirosul, un comportament normal
          Regenerarea se face mai rapid de 1000 km pe timp de vara...undeva la 200-300 km poate chiar mai jos......am stat cu testerul pe ea si iti spune la cati km si-a facut ultima regenerare si m-am uitat in bord si am facut comparatia....

          Comment


          • #6
            Originally posted by Mika83 View Post
            Salut, oscilatiile la relanti vin împreună cu o smucitura? Vreau sa zic stand cu piciorul pe frâna masina are tendința de a pleca înainte?
            As putea spune că si eu am aceeași problemă, doar ca a mea face la rece înainte ca roata sa se oprească complet. După 500m simptomul dispare.
            Diagnoze Star fara nici o eroare.........
            Ai cutie automata?? Daca da, atunci:
            Daca are tendinta de a smuci cu piciorul pe frana e posibil sa fie de la convertizorul de cuplu...poti sa te duci la o diagnoza de cutie de viteza unde am fost si eu. Diagnoza la ei este gratuita si te pot indruma in alta parte in caz ca nu este de la convertizorul sau cutia. Mesaj privat daca vrei sa iti zic unde poti sa iti faci aceasta diagnoza...Nu vreau sa se zica ca incerc sa fac reclama...

            Comment


            • #7
              Originally posted by popicagabriel View Post

              Regenerarea se face mai rapid de 1000 km pe timp de vara...undeva la 200-300 km poate chiar mai jos......am stat cu testerul pe ea si iti spune la cati km si-a facut ultima regenerare si m-am uitat in bord si am facut comparatia....
              Daca ai stat cu testerul, atunci sigur ai văzut dacă problema apare doar in timpul regenerării. Daca da și dacă nu, eu zic sa cauți să nu umbli la rampa comună.

              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                Originally posted by cl600 View Post

                Daca ai stat cu testerul, atunci sigur ai văzut dacă problema apare doar in timpul regenerării. Daca da și dacă nu, eu zic sa cauți să nu umbli la rampa comună.
                Asta am facut si astazi cu mecanicul am stat cu testerul pe ea pana a inceput regenerarea...filtru era load 94%. Cand a inceput regenerarea am dat ture cu ea pana cand au inceput acele fluctuatii....ele apar pe sfarsit de regenerare....El sa uitat la presiunea din rampa care ti.o da regulatorul de presiune si a vazut variatii...presiunea trebuia sa fie stabila dupa spusele lui chiar daca se face regenerare de dpf....si asta a banuit ca este chiar inainte de test....si a vrut sa prinda si pe test.

                Insa nu inteleg de ce spui sa nu umblu la rampa??? Dupa montare regulator nou de presiune se face recalibrare din testerul star....asta stiu sigur....

                Comment


                • #9
                  De unde știi sigur asta? Daca te vei uita in programul se piese oficial, vei observa că rampa se vinde numai împreună cu valva respectivă, asta nu pentru că Mercedes sunt hoți și mecanicul încearcă să te ajute.

                  Daca pui cheia și miști valva din poziția calibrată, adio injecție.

                  ​​​​​​Găsești foarte multe informații aici sau pe google despre asta.

                  Pe de altă parte, presiunea scade că și efect al micșorării turației și nu invers.

                  In timpul regenerării - cam scurt interval în cazul tau, nu are treabă cu vară sau iarna, mai degrabă cu furtune crăpate, admisie înfundată sau lipsa nivel motorina - egr trebuie sa stea închis 100% și turbina aproape maxim. Doar că modelul tau are un motor aberant de mare pt ce îl pui să facă și nu poate sta la relanti in configurația asta. Atunci, mai ales când staționarea in timpul regenerării e mai lunga, eliberează egr și imediat ce pornești se chinuie sa îl închidă rapid.

                  Poți urmării toate astea cu Star, dar mai bine poți incerca o curățare a egr, după ce procuri toate garniturile de la clapeta, camera amestec, egr și mai ales de la furtunele intercooler.
                  Vei fi surprins ce jeg vei găsi acolo, mai ales în camera de amestec.
                  Masina va merge și va consuma ceva mai bine.

                  Demontarea, se poate face f ușor, daca găsești un mecanic care a mai făcut modelul tau.


                  ​​​​
                  http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


                  www.mbretrofit.ro

                  Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF