Buna ziua..
Detin un Mercedes B180 CDI an 2006 cutie automata 180000Km si de curand am niste problem la el. Nu pot sa imi dau seama de la ce poate fi. Am citit toate forumurile am vazut toate filmultele pe youtube
.
Din cand in cand atunci cand masina se opreste la semafor de exemplu, la ralanti apar oscilatii ale turometrului cu senzatia ca masina da sa "moara". Cand incepi sa acelerezi se aude un zgomot gros de sub masina (rought idle) gen toba infundata. Daca te dai jos si te duci in spatele masini miros puternic de gaz...Dupa ceva timp aceaste fluctuatii dispar, iar acel zgomot de gros la aceleratie dispare la fel si morosul. Masina ruland normal iar.
Am pus cateva filmutele pe youtube cu comportamentul masinii.
1. https://www.youtube.com/watch?v=_Vy1V_FKMHs
2. https://www.youtube.com/watch?v=CwsoAGo0eOw
3. https://www.youtube.com/watch?v=iLWBTEtAaN8
Mentiuni:
- Diagnoza Star fara nici o eroare gasita
- Diagnoza Delphi fara nici o eroare gasita
- Debitmetru (MAF Sensor) curatat
- Sonda Lambda inainte de catalizator noua
- Am fost la o diagnoza cutie viteza (supectand convertizorul de cuplu care poate da aceste probleme la ralanti) am fost asigurat ca, cutia este ok si ca problema vine de la motor. Daca era de la convertizor fluctiatiile la ralanti nu apar in P sau N (Park sau Neutru), ele apar in D sau R.
- Schimb ulei si filtre la 175000Km + schimb ulei cutie viteza.
- Urmeaza sa imi vina electrovalva vacumm (Convertor presiune) piesa noua PIERBURG.
Detin un Mercedes B180 CDI an 2006 cutie automata 180000Km si de curand am niste problem la el. Nu pot sa imi dau seama de la ce poate fi. Am citit toate forumurile am vazut toate filmultele pe youtube

Din cand in cand atunci cand masina se opreste la semafor de exemplu, la ralanti apar oscilatii ale turometrului cu senzatia ca masina da sa "moara". Cand incepi sa acelerezi se aude un zgomot gros de sub masina (rought idle) gen toba infundata. Daca te dai jos si te duci in spatele masini miros puternic de gaz...Dupa ceva timp aceaste fluctuatii dispar, iar acel zgomot de gros la aceleratie dispare la fel si morosul. Masina ruland normal iar.
Am pus cateva filmutele pe youtube cu comportamentul masinii.
1. https://www.youtube.com/watch?v=_Vy1V_FKMHs
2. https://www.youtube.com/watch?v=CwsoAGo0eOw
3. https://www.youtube.com/watch?v=iLWBTEtAaN8
Mentiuni:
- Diagnoza Star fara nici o eroare gasita
- Diagnoza Delphi fara nici o eroare gasita
- Debitmetru (MAF Sensor) curatat
- Sonda Lambda inainte de catalizator noua
- Am fost la o diagnoza cutie viteza (supectand convertizorul de cuplu care poate da aceste probleme la ralanti) am fost asigurat ca, cutia este ok si ca problema vine de la motor. Daca era de la convertizor fluctiatiile la ralanti nu apar in P sau N (Park sau Neutru), ele apar in D sau R.
- Schimb ulei si filtre la 175000Km + schimb ulei cutie viteza.
- Urmeaza sa imi vina electrovalva vacumm (Convertor presiune) piesa noua PIERBURG.
Comment