Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Bec indicator bujii ramane aprins

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Bec indicator bujii ramane aprins

    Salutari,

    Masina este din anul 2005, primul model, si are putin peste 80 000 km, diesel.

    Incepand cu astazi dimineata (a fost cea mai friguroasa noapte, in jur de -18), cand pun contactul se aprind toate becurile in bord, se sting toate, inclusiv cel de bujii indicandu-mi ca pot sa pornesc, porneste foarte usor, dupa care se aprinde din nou becul de bujii si ramane aprins cam un minut.

    In general problemele detectate de senzor apar in display-ul mare, impreuna cu un text al erorii (check engine sau check coolant level, sau reserve fuel, etc etc), insa asta al bujiilor e doar becul normal aprins, fara vreun mesaj in display-ul mare.

    Ce parere aveti, o fi vreo bujie arsa? Care este pericolul daca mai merg asa si bujia e totusi arsa? Ma gandesc s-o mai las cateva zile sa vad daca a fost de la frigul extrem sau altceva.

    Multumesc.

  • #2
    Salut!
    Martorul ramas aprins, de obicei, indica nefunctionarea uneia sau mai multor bujii. Pericol major pentru motor nu exista, in afara de faptul ca va porni mai greu, mai ales daca se mai arde una. Verifica-le si vezi ce-i de inlocuit.
    Toate cele bune!
    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

    Comment


    • #3
      Nu ramane aprins.
      Se stinge dupa cateva secunde ca la orice masina diesel, impreuna cu celelalte becuri - moment in care dau la cheie, asa cum se face.

      Dupa ce motorul a pornit complet, se aprinde din nou acest bec al bujiilor si sta aprins vreun minut. Cam asta e problema.

      Comment


      • #4
        Exact cum zicea si colegul LauLaur, o bujie sau chiar mai multe arse sau posibil si releul de bujii.
        Toate cele bune.
        Traim in Romania si asta ne ocupa tot timpul!

        Comment


        • #5
          Cum am spus mai sus,
          Verifica-le si vezi ce-i de inlocuit.
          Incepi cu bujiile mai intai, apoi releul.
          Last edited by LauLaur; 01-09-2013, 18:44 PM.
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            In caz ca e numai una arsa sa nu te zgarcesti ca mine si scimba-le pe toate, costa 80 ron bucata, Beru . Eu aveam una arsa si am schimbat-o singur iar la 3 luni s-a mai ars una, e multa munca la ele din cauza motorului foarte inghesuit.

            Comment


            • #7
              Nu mai pot edita , am vazut ca nici aia la Mercedes nu au gasit bujiile ,daca e motorul 180 cdi bujiile ai sa le vezi dupa ce demontezi filtrul de aer 1 si piesa numerotata cu 2, infipte in chiuloasa , in spatele motorului inspre habitaclu.
              Attached Files

              Comment


              • #8
                S-a discutat intens pe marginea subiectului aici: http://www.clubmercedes.ro/bujii-inc...te-t31213.html
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Multumesc tuturor pentru promtitudine!

                  Comment

                  Working...
                  Logan | Dacia Logan |Anulare DPF