Salutari,
Masina este din anul 2005, primul model, si are putin peste 80 000 km, diesel.
Incepand cu astazi dimineata (a fost cea mai friguroasa noapte, in jur de -18), cand pun contactul se aprind toate becurile in bord, se sting toate, inclusiv cel de bujii indicandu-mi ca pot sa pornesc, porneste foarte usor, dupa care se aprinde din nou becul de bujii si ramane aprins cam un minut.
In general problemele detectate de senzor apar in display-ul mare, impreuna cu un text al erorii (check engine sau check coolant level, sau reserve fuel, etc etc), insa asta al bujiilor e doar becul normal aprins, fara vreun mesaj in display-ul mare.
Ce parere aveti, o fi vreo bujie arsa? Care este pericolul daca mai merg asa si bujia e totusi arsa? Ma gandesc s-o mai las cateva zile sa vad daca a fost de la frigul extrem sau altceva.
Multumesc.
Masina este din anul 2005, primul model, si are putin peste 80 000 km, diesel.
Incepand cu astazi dimineata (a fost cea mai friguroasa noapte, in jur de -18), cand pun contactul se aprind toate becurile in bord, se sting toate, inclusiv cel de bujii indicandu-mi ca pot sa pornesc, porneste foarte usor, dupa care se aprinde din nou becul de bujii si ramane aprins cam un minut.
In general problemele detectate de senzor apar in display-ul mare, impreuna cu un text al erorii (check engine sau check coolant level, sau reserve fuel, etc etc), insa asta al bujiilor e doar becul normal aprins, fara vreun mesaj in display-ul mare.
Ce parere aveti, o fi vreo bujie arsa? Care este pericolul daca mai merg asa si bujia e totusi arsa? Ma gandesc s-o mai las cateva zile sa vad daca a fost de la frigul extrem sau altceva.
Multumesc.
Comment