Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Consum electric in stationare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by zavelk View Post
    Salutare
    Problema la mine a fost contactul de la portbagaj.....cand inchideam portbagajul el nu intrerupea alimentarea si stateau aprinse lampile alea mici ce luminau in portbagaj....pana ramanea fara curent
    Salut, poate sa verifice si acolo, dar la B -klasse se sting automat luminile dupa cateva minute, chiar daca ai usile sau portbagajul deschise (sau intrerupatoarele blocate).

    https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

    Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
    Va rugam sa le schimbati din User Settings.

    Comment


    • #17
      Originally posted by Jashem View Post
      Salut, intradevar cu starul nu imi apare nimic in neregula.... si totusi imi maninca bateria de numa la vreo 3-4 zile daca nu o pornesc sau umblu cu ea, nici curent sa se mai deschida usile nu mai are... Despre care mufe vorbesti? cele care intra in tabloul de sigurante sau care?
      Daca ai timp sa te uiti atent, vei vedea cateva manunchiuri de cabluri cu mufe in cap care nu duc nicaieri. La acele mufe ma refeream. Nu stiu unde au ascuns la "B". Ca n-am. Dar era doar o sugestie (ca am patit-o), inainte sa dai bani la "un specialist".

      Comment


      • #18
        Originally posted by LauLaur View Post
        Salut!
        1.Cea mai buna metoda de depistare a consumatorului care iti "papa" bateria e cea data de colegul Luxian.
        2.Ai nevoie doar de un ampermetru de curent continuu( de preferat digital) si de schema sigurantelor.
        3.Scoti borna pozitiva a bateriei si ...
        4.Nu are nici o legatura...Chiar daca pui bobina starterului invers nu se intampla nimic. In primul rand, circuitul se inchide prin contact. Daca ar fi solenoidul alimentat permanent sa zicem, dupa ce conditiile de pornire se indeplinesc, electromotorul ar invarti mult... si bine.
        Bafta si numai bine!
        1. Simpatic.
        2. Este mai ieftin sa ai un MULTIMETRU ELECTRONIC.
        3. ... si soliciti depanarea sa te remorcheze sau sa rescrie softul de pornire pentru RAM.
        4. La scurt pe bobina se decupleaza AUTOMAT bendixul.
        Aceleasi probleme s-au mai discutat pe aici. Si chiar experiente pe aici.
        Trebuie verificate prin eliminare contactele. Dar si o verificare corecta a starii acumulatorului. Daca nu se asigura reincarcarea prin mers de minim 2 ore, acolo este problema.
        De 3 saptamani taci. Nu este normal sa arunci o problema si gata..

        Comment

        Working...
        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF