Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum electric in stationare

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum electric in stationare

    Salut, la B 180 -ul meu am problema cu descarcarea bateriei in timp ce masina e oprita 2-3 zile. Am pus baterie noua si tot nu am rezolvat problema deci inseamna ca buba e de la masina. A mai intilnit cineva problema asta? Nu am lasat nici un bec aprins am veirifcat a 5-a ora tot la fel patesc daca o incarc si nu ummblu cateva zile cu masina se descarca complet.

  • #2
    Trebuie sã mergi cu ea la un electrician, sã-ți mãsoare curentul consumat cu mașina opritã. Apoi sã scoatã siguranțele pe rând, pentru a identifica de unde e consumul.
    ...

    Comment


    • #3
      Merci frate, exact la asta ma gindeam si eu ca ar trebui facut. Cineva imi zicea ca asa consuma astea daca nu le pornesti citeva zile te lasa bateria. Dar nu imi prea vine a crede...

      Comment


      • #4
        Ai umblat recent la electromotor?de obicei daca bobina starter se pune invers consuma bateria!Problema e ca acel meserias trebuie sa aiba un aparat de care am eu cu clesti de il pui in jurul la fir si vezi exact consumul pe el
        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

        Comment


        • #5
          Originally posted by Jashem View Post
          Salut, la B 180 -ul meu am problema cu descarcarea bateriei in timp ce masina e oprita 2-3 zile. Am pus baterie noua si tot nu am rezolvat problema deci inseamna ca buba e de la masina. A mai intilnit cineva problema asta? Nu am lasat nici un bec aprins am veirifcat a 5-a ora tot la fel patesc daca o incarc si nu ummblu cateva zile cu masina se descarca complet.
          Salut!
          Cea mai buna metoda de depistare a consumatorului care iti "papa" bateria e cea data de colegul Luxian. E simpla si nu necesita cunostinte foarte vaste in domeniu. Ai nevoie doar de un ampermetru de curent continuu( de preferat digital) si de schema sigurantelor.
          Scoti borna pozitiva a bateriei si inseriezi ampermetrul. Apoi opresti toti consumatorii si incui masina. Acum, curentul nu ar trebui sa aiba o valoare mai mare de 60-70 mA. Daca e mai mult incepi si scoti pe rand cate o siguranta pana curentul scade la aprox. valoarea asta(+/-). Avand schema sigurantelor, identifici astfel de unde provine problema.
          @alexcristian200 Nu are nici o legatura...Chiar daca pui bobina starterului invers nu se intampla nimic. In primul rand, circuitul se inchide prin contact. Daca ar fi solenoidul alimentat permanent sa zicem, dupa ce conditiile de pornire se indeplinesc, electromotorul ar invarti mult... si bine.
          Bafta si numai bine!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #6
            Originally posted by LauLaur View Post
            Salut!
            Cea mai buna metoda de depistare a consumatorului care iti "papa" bateria e cea data de colegul Luxian. E simpla si nu necesita cunostinte foarte vaste in domeniu. Ai nevoie doar de un ampermetru de curent continuu( de preferat digital) si de schema sigurantelor.
            Scoti borna pozitiva a bateriei si inseriezi ampermetrul. Apoi opresti toti consumatorii si incui masina. Acum, curentul nu ar trebui sa aiba o valoare mai mare de 60-70 mA. Daca e mai mult incepi si scoti pe rand cate o siguranta pana curentul scade la aprox. valoarea asta(+/-). Avand schema sigurantelor, identifici astfel de unde provine problema.
            @alexcristian200 Nu are nici o legatura...Chiar daca pui bobina starterului invers nu se intampla nimic. In primul rand, circuitul se inchide prin contact. Daca ar fi solenoidul alimentat permanent sa zicem, dupa ce conditiile de pornire se indeplinesc, electromotorul ar invarti mult... si bine.
            Bafta si numai bine!
            Daca ai avea cunostinte in domeniu ai sti ca daca pui bobina invers ca vine aproape perfect ramana curent permanent pe ea ! intreaba un electrician si iti va spune .Iar pt cultura ta generala borna de curent de pe baterie vine direct pe electromotor fara sa treaca prin contact sau altceva ! Lucrand in servis am intampinat probleme de astea si nu odata de multe ori chiar ! aici raspundem si dam pareri dar eu daca stiu si spun ceva sigur sunt experimentat si trecut prin asa ceva nu doar citind pe google
            diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

            Comment


            • #7
              Sal.1-nu se poate pune bobina in alta pozitie decat cea in care e predispusa montarii din cauza configuratiei.2-singurul lucru ce se poate inversa ar fi cablurile de alimentare ale bobinei, dar daca le incurci iti vei da seama deoarece atunci cand este conectat acumulatorul si bobina este pe direct (nu mai este comandata prin releul de pornire) aceasta va tine bendixul pe volanta tot timpul si credema ca nu o sa pornesti masina din cheie cu firele inversate.

              Comment


              • #8
                @alexcristian200
                Salutare!
                Asa crezi tu! Si fara suparare nu ai deloc dreptate!
                Daca aveai ceva experienta asa cum sustii probabil ca stiai asta, si sincer nu stiu cum poti sa spui ca lucrezi in "servis".
                1. Pe solenoid nu vad cum poate sa ramana curent permanent atata timp cat e inseriat cu contactul, si... la Mercedes , precum si la alte marci, inseriat cu releul de pornire si cu switch-ul de de "neutru" (la cutiile automate).
                2. Borna pozitiva, spre surprinderea ta, Nu vine direct pe electromotor. Pentru "cultura" ta , borna pozitiva trece prin contactele solenoidului mai intai.
                In orice schema electrica de principiu electromotorul e cablat cu 2 fire. Firul gros e firul "de putere" direct de pe baterie ,inseriat cu contactele solenoidului apoi merge la "infasurarile" electromotorului.
                Firul subtire, denumit "excitatie" e firul inseriat cu contactul de pornire , releul de pornire , etc( este fir de plus, minus se ia intotdeauna de pe caroserie).
                Cheia rasucita in contact pe pozitia "start" (cu toate conditiile indeplinite) trimite curent solenoidului prin firul subtire. Solenoidul inchide circuitul de putere si in acelasi timp impinge bendixul pe volanta. Contactul de putere al solenoidului fiind inchis, electromotorul invarte si motorul porneste.
                Sper ca ai inteles ceva din tot ce am spus aici.
                Atasez si o diagrama de principiu a unui sistem de pornire ,valabila pentru MAJORITETEA autovehiculelor.
                P.S. Pentru cultura ta generala ... am destule cunostinte in domeniu... mult mai multe decat crezi tu.
                Scuze pentru offtopic!
                Toate cele bune!
                Attached Files
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #9
                  Laulaur, am facut intocmai si am depistat ca aveam un consum de 200ma , pina am scos siguranta numarul 5 care zice schema ca e de la aerul conditionat sau incalzirea auxiliara. Nu inteleg cum ar putea consuma pt ca nu am incalzire auxiliara, si aerul conditionat sau ventilatorul nu are. cum sa functioneze cu motorul oprit ). Ciudata chestie .

                  Comment


                  • #10
                    Salut!
                    Destul de mare consumul. Ar trebui sa faci o diagnoza amanuntita cu Star.
                    Referitor la incalzirea auxiliara... nu stiu ce dotari are masina si nici nu sunt familiarizat cu modelul. Totusi, poti lasa scoasa 2-3 zile siguranta nr. 5 (doar daca nu alimenteza si altceva in afara de aerul conditionat si/sau incalzirea auxiliara) si vezi daca iti mai consuma bateria in timpul asta.
                    Bafta multa!
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #11
                      Nu stiu cum e la B-class dar la w211 dupa ce opresc masina, la cateva secunde se inchide clapeta de recirculare aer ca sa nu intre mirosuri neplacute in habitaclu.Deci se activeaza singur si probabil de aici si consumul.Cum a zis si laur, pune star-ul pe ea catre sa gasesti buba.

                      Comment


                      • #12
                        Merci baieti

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by Jashem View Post
                          Laulaur, am facut intocmai si am depistat ca aveam un consum de 200ma , pina am scos siguranta numarul 5 care zice schema ca e de la aerul conditionat sau incalzirea auxiliara. Nu inteleg cum ar putea consuma pt ca nu am incalzire auxiliara, si aerul conditionat sau ventilatorul nu are. cum sa functioneze cu motorul oprit ). Ciudata chestie .
                          Nu este ciudata.
                          Toate cablajele se pun COMPLETE pe masina in ideea ca intr-o zi posesorul le va monta.
                          Degeaba mergi sa dai bani la STAR cand poti sa cureti mufele mama multiple goale din zona. O fi sarit niste mizerie pe ele si fac scurt pe undeva.
                          Le gasesti ca acelea de la calculatoare vechi sau video. Cu multe gauri. Dupa curatare, te sfatuiesc sa cauti niste mufe tata identice si, fara cabluri anexate, evident, sa le izolezi cu simplu izolir-band.

                          Comment


                          • #14
                            Salut, intradevar cu starul nu imi apare nimic in neregula.... si totusi imi maninca bateria de numa la vreo 3-4 zile daca nu o pornesc sau umblu cu ea, nici curent sa se mai deschida usile nu mai are... Despre care mufe vorbesti? cele care intra in tabloul de sigurante sau care?

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by Jashem View Post
                              Salut, la B 180 -ul meu am problema cu descarcarea bateriei in timp ce masina e oprita 2-3 zile. Am pus baterie noua si tot nu am rezolvat problema deci inseamna ca buba e de la masina. A mai intilnit cineva problema asta? Nu am lasat nici un bec aprins am veirifcat a 5-a ora tot la fel patesc daca o incarc si nu ummblu cateva zile cu masina se descarca complet.
                              Salutare
                              Nu sunt sunt familiarizat cu B-urile dar ceva similar am patit eu ...daca nu porneam masina doua trei zile nici ca mai pornea
                              Problema la mine a fost contactul de la portbagaj.....cand inchideam portbagajul el nu intrerupea alimentarea si stateau aprinse lampile alea mici ce luminau in portbagaj....pana ramanea fara curent




                              Stima
                              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF