Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Consum mare la B 180 cdi

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Consum mare la B 180 cdi

    Salut,
    Al meu 180 cdi consuma 7 afara si 12 in oras cu clima, pe tester e ok . Stie cineva de unde ar putea fi problema ?!
    Last edited by mircea600sel; 12-10-2012, 00:18 AM.

  • #2
    7 afara la ce viteza si in ce stil de mers? in oras ce medie de viteza ai? conduci sportiv? uiti masina pornita cand stai in parcare? e cam mare adevarul ..

    Comment


    • #3
      daca te rog zi-mi si mie cum ai fact consumu???

      Comment


      • #4
        Originally posted by billy View Post
        7 afara la ce viteza si in ce stil de mers? in oras ce medie de viteza ai? conduci sportiv? uiti masina pornita cand stai in parcare? e cam mare adevarul ..
        Afara la o viteza de 120 -130 ( pe autostrada ) iar in oras conduc ca un mos am trecut de varsta aia sportiva , in oras am o medie de 27 km / h.

        Am avut un furtunas de vacum blocat, acum vad ca am un consum mediu in oras de 9 - 10, dar la drum lung nu iese sub 7%
        Consumul l-am facut si pe calculator si la pompa.

        Comment


        • #5
          Mare rau consumul pentru media aia de viteza. Mie in oras, in Buc, unde cred ca sigur media de viteza e mai mica decat in CT imi ia cam 7-8 (automata), iar afara sub 6 la 120. Cand rezolvi problema sa postezi aici poate ajuta pe viitor si la altii

          Comment


          • #6
            Originally posted by GONZO View Post
            Salut,
            Al meu 180 cdi consuma 7 afara si 12 in oras cu clima, pe tester e ok . Stie cineva de unde ar putea fi problema ?!
            Cat scrie in cartea tehnica, acolo unde se pun consumuri "de laborator"? Pentru ca este vorba abia apoi de stilul de condus.
            Nu trebuie uitat ca acel consum teoretic este pentru viteze STANDARD de peste 90 km/h cu masina ABSOLUT GOALA, chiar si fara sofer (vezi motorul cunoscut renault 1400cmc=dacie).
            In viata, toate aceste consumuri sunt mai mari, indiferent de marca.

            Comment


            • #7
              In primul rand consumul nu se efectueaza in laborator.Acolo se fac alte teste pe stand cum ar fi cuplu, kw, etc.In al doilea rand consumul se face cu o singura persoana in masina si standardul de componente(roata de rezerva,cric,triunghi,trusa medicala,cheie prezoane,extintor) si cu toate accesoriile oprite inclusiv farurile.Viteza cu care se face consumul 50-80-120.Stilul de condus conteaza foarte mult inclusiv schimbarea treptelor in timpul de 3 sec.Presiunea in roti cat si tipul cauciucului folosit si de preferinta nou.Cand indeplinesti conditiile de mai sus si totul se efectueaza pe un drum cat mai bun atunci o sa aveti o eroare de consum de cel mult 400ml mai mult fata de fabricant.Ar mai fi cateceva de discutat dar nu are rost aici.Domnu Coco eu respect varsta nu si ideea dumneata in acest context.Eu la masina am pe carte 7,2% - 9,2% - 12% consumul meu aici intre 7,6 si 7.8 - 9,2 si 9,5 - 10 si 11,6.Traficul influenteaza mult si ori de cate ori incerci sa calculezi consumul difera mereu.Ei in carte au pus consumul cel mai mic scos dupa mai multe incercari nu asa ies odata, fac un plin si ala e.Bafta.

              Comment


              • #8
                Va rog sa nu va mai luati de varsta mea. Aia imi da o ceva experienta CARE ESTE VALABILA DOAR PENTRU MINE. Istoria se repeta INTOTDEAUNA PENTRU CA NIMENI NU INVATA DE LA ALTII.
                ??In primul rand consumul nu se efectueaza in laborator.Acolo se fac alte teste pe stand cum ar fi cuplu, kw, etc.??
                In acel laborator - ca este curat - sunt mii de senzori. Cu programe adecvate se fac si calcule. Rezulta: forte de franare, limite derapaje la schimbari directie, vibratii incomode la diverse viteze etc. Consumuri functie de turatie si temperatura sunt standard de 80 de ani. Era, la vremea aia, pentru reclama de a vinde masini in Europa.
                Pe net sunt doar niste rezultate aleatorii, functie de pregatirea tehnica a jurnalistului pentru care stirea traieste doar o editie de ziar. La o experienta de sub 15 ani in domeniu, mai ales daca esti DESTEPT inainte de a te naste, sunt extrem de precaut. Unii bosorogi au un limitat acces la niste date CU CONDITIA DE A NU LE PUBLICA DECAT CU UN ACCEPT PREALABIL AL FABRICANTULUI. In cazul meu, pompe si statii de epurare. Prietenul meu de la ... AUTO ... are ceva date despre subiectul in discutie.
                Daca veti analiza cu atentie cateva sute de crash-teste EURO-ENCAP, mult mai lejere decat cale din USA, veti gasi si ce contin (mai precis, ce nu mai contin) acele masini SPECIAL PREGATIE.
                Eu analizez acest tip de teste de vreo 35 de ani, de cand lucrez pe calculator CAND NU EXISTA MOUSE SI CLIK.
                Incerc sa invat si sa folosesc acele date. Cat pot. Deja am intins-o prea mult. Sanatate.

                Comment


                • #9
                  copii nu va mai certati, am avut masini si inainte de asta, ultimul a fost un BMW530 D automat, cat era scris in carte atat consuma, Patrol 3000 td automat cat era in carte tot atat consuma, am un Ford Bronco 2,9 v6 automat, cat e la carte tot atat consuma. Nu cred ca astia de la Mercedes sunt mai idioti, clar am o problema la masina dar nu-mi dau seama. Am avut un furtun de vacum infundat , acum am un consum mediu de 9 - 10 in oras, dar la drum lung nu scade sub 7 - 7,5. In oras merg ca pensionarii, nu am o masina caruia sa-i indes pedala. Zilele astea a fost mai racoare nu am folosit clima, azi aveam un consum de 7,5 ( de la start )

                  Comment


                  • #10
                    am un 1.8 cdi 80kw, automat

                    110 km -- 5,6L/100km drum national european

                    in oras depinde de trafic, Bucuresti max 9,5L/100km

                    Comment


                    • #11
                      Fratilor , eu am B180 CDI 2007 80kw cred ca vreo 109cp +cip care-mi da o putere de vreo 130 140cp si am facut 1650km (in repetate randuri) cu 5 persoane + bagaje , mers numai pe autostrada si mai mereu 150 la ora si nu am avut consum prea mare , bagam mai mereu aproximativ 90 95l la un asemenea drum.

                      Comment


                      • #12
                        Salut, eu am tot un B180 si in oras ia cam 9,5 e automat... Am avut si eu indoiala ca
                        Imi consuma cam mult dar se pare ca atit consuma real astea. Eu am facut calculul dupa ce am facut plinul si am resetat kilometrii. Asa e cel mai real.
                        Numai bine

                        Comment


                        • #13
                          Eu zic ca la tine nu are cum sa consume doar 5,75/100 mi se pare mult prea putin... mie nici afara nu imi ia mai putin de 7 litrii ..eu nu inteleg cum la altii consuma doar atit.
                          Last edited by Zeus; 01-24-2013, 07:32 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Acum in conditii de iarna cu o viteza de 110/120 km in afara localitatii 6/6/,2litri iar in oras 8-9 litri
                            Last edited by Zeus; 01-23-2013, 20:00 PM.

                            Comment


                            • #15
                              Salut !

                              Vezi sa nu ai probleme cu ambreiajul, sa nu patineze si sa fii nevoit sa o tii mai turata fara sa iti dai seama.
                              Eu am patit-o la un Cielo pe care l-am avut, am mers cateva luni cu masina si consuma pe rupte fara sa imi dau seama de ce. A cazut ambreiajul pana la urma, l-am schimbat si consumul a revenit la normal.

                              Mai pot sa fie franele blocate, sa mergi cu rezistenta la inaintare. Asta verifici lasand masina pe liber si vezi si tu daca se opreste prea repede de una singura.

                              Injectoarele sa nu fie infundate, turbina sa mearga la parametrii.

                              Nu in ultimul rand trebuie verificate filtrele sa nu fie infundate, si uleiul sa fie de buna calitate.

                              Cauciucurile sa fie pe dimensiunile corespunzatoare, unghiul de fuga sa fie in regula, toate astea pot influenta intr-o masura mai mica sau mai mare consumul.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF