Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Demontare EGR. Sugestii, un service profi?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare EGR. Sugestii, un service profi?

    Salut,

    De ceva timp mi-a aparut "check engine". Am pus-o pe tester iar acesta mi-a spus ca este intrerupt firul de la senzorul de la clapeta "shut-off". Clapeta se gaseste imediat dupa intrarea de aer in EGR, de la intercooler,dinspre turbosuflanta. Ideea e ca ansamblul este corp comun cu supapa EGR si foarte inaccesibil la modelul acesta. In final am constatat ca problema nu este de la fire ci, cel mai probabil din interiorul acelui ansamblu cu respectiva clapeta... Una peste alta, ca sa vad ce fel de senzor este si ce naiba are in interior, ce fel de senzor de pozitie al clapetei adica, va trebui sa dau ansamblul EGR jos si cu ocazia asta sa curat si EGR-ul... Intrebarea mea este, a mai dat cineva EGR-ul jos la modelul acesta? Imi puteti recomanda un service sau un mecanic care A MAI FACUT ASTA PE MODELUL ASTA? Masina/locatia - in semnatura.

    Multumesc anticipat.

    Si, inca ceva: Este cineva care are poze en-detail pentru ansamblul EGR de pe B 180? Si nu in ultimul rand, stie cineva ce fel de senzor de miscare are clapeta de "shut-off" despre care vorbeam (potentiometric,optic,magnetic-hall,etc)?

  • #2
    Mohamed, Giulesti, intrarea Godeni. Ia legatura cu userul "mastermario71" aici, pe forum, lucreaza cu Mohamed. Ambii priceputi si foarte subtiri la obraz si bani.
    Bafta!
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      [QUOTE=topmarius;227199]Salut,

      De ceva timp mi-a aparut "check engine". Am pus-o pe tester iar acesta mi-a spus ca este intrerupt firul de la senzorul de la clapeta "shut-off". Clapeta se gaseste imediat dupa intrarea de aer in EGR, de la intercooler,dinspre turbosuflanta. Ideea e ca ansamblul este corp comun cu supapa EGR si foarte inaccesibil la modelul acesta. In final am constatat ca problema nu este de la fire ci, cel mai probabil din interiorul acelui ansamblu cu respectiva clapeta... Una peste alta, ca sa vad ce fel de senzor este si ce naiba are in interior, ce fel de senzor de pozitie al clapetei adica, va trebui sa dau ansamblul EGR jos si cu ocazia asta sa curat si EGR-ul... Intrebarea mea este, a mai dat cineva EGR-ul jos la modelul acesta? Imi puteti recomanda un service sau un mecanic care A MAI FACUT ASTA PE MODELUL ASTA? Masina/locatia - in semnatura.

      Multumesc anticipat.

      Si, inca ceva: Este cineva care are poze en-detail pentru ansamblul EGR de pe B 180? Si nu in ultimul rand, stie cineva ce fel de senzor de miscare are clapeta de "shut-off" despre care vorbeam (potentiometric,optic,magnetic-hall,etc)?

      Revin cu precizari: Motorul cu pricina se gaseste in spatele motorului,cam deasupra electromotorului... Scuze pt eroare,acum am descoperit si eu. Cea cu corpul comun cu EGR este clapeta de acceleratie.

      Comment


      • #4
        Eu personal am schimbat EGR la masina sotiei A169 180 CDI , din cate stiu este acelasi motor ca pe B classe , egr-ul este in fata nu are treaba cu clapeta de acceleratie si nu este greu de umblat la el .La mine a avut un defect electric , nu a mers curatat.
        Am sa pun poze mai tarziu cu egr-ul vechi poate te ajuta cu ceva.

        Comment


        • #5
          Cam in zona aia trebuie sa-l cauti dupa ce demontezi tot suportul filtrului de aer.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Buna, am si eu probleme cu egr-ul , l-am curatat, montata inapoi si e aceiasi treaba, se aprinde check engine in bord si nu se tureaza mai mult de 300 de ture. pe test da aceiasi chestie valva egr. Se mai poate face ceva inainte sal schimb de tot ?

            Comment


            • #7
              Deja imi face figuri urite maine sper sa il schimb si sa nu mai am probleme. am gasit unul second pt ca unul nou era peste 300 euro.

              Comment


              • #8
                Problema rezolvata. Se pare ca nu egr -ul era problema la mine. Problema era depunerea de calamina pe gaura unde se alimenta egr-ul cu aer. Am curat mizeria cit am reusit si merge f bine. Deci mare attentie la problemele cu egr-ul trebuie curatat si el si conductele care intra si ies din el .

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jashem View Post
                  Buna, am si eu probleme cu egr-ul , l-am curatat, montata inapoi si e aceiasi treaba, se aprinde check engine in bord si nu se tureaza mai mult de 300 de ture. pe test da aceiasi chestie valva egr. Se mai poate face ceva inainte sal schimb de tot ?
                  Nu este EGR ul , este montajul electronic de la clapeta de admisie aer, costa in jur de 700-900 de lei si se monteaza direct fara sa dai jos nimic. Daca mergi asa cu masina in 3 luni infunzi filtrul de particule si te costa 5000 de euro. Asa ca , cauta pe net , clapeta admisie galerie model Mercedes....ok. Bafta.

                  Comment


                  • #10
                    Cred c-a vandut de ceva vreme junghiul.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by c_costel View Post
                      Cam in zona aia trebuie sa-l cauti dupa ce demontezi tot suportul filtrului de aer.
                      As vrea sa curat si eu egr si galeria de admisie. Am a180 cdi cu dpf . Intrebarea este care sunt pasi de demontat egr si galerie la modelul acesta.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by waliazar View Post

                        Nu este EGR ul , este montajul electronic de la clapeta de admisie aer, costa in jur de 700-900 de lei si se monteaza direct fara sa dai jos nimic. Daca mergi asa cu masina in 3 luni infunzi filtrul de particule si te costa 5000 de euro. Asa ca , cauta pe net , clapeta admisie galerie model Mercedes....ok. Bafta.
                        Poti sa-mi zici te rog frumos daca clapeta de acceleratie este in stare perfecta mecanic, se poate schimba doar motorasul/actuator (problema este doar electrica) pentru a evita schimbul intregii piese? Multumesc mult!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF