Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Demontare EGR. Sugestii, un service profi?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Demontare EGR. Sugestii, un service profi?

    Salut,

    De ceva timp mi-a aparut "check engine". Am pus-o pe tester iar acesta mi-a spus ca este intrerupt firul de la senzorul de la clapeta "shut-off". Clapeta se gaseste imediat dupa intrarea de aer in EGR, de la intercooler,dinspre turbosuflanta. Ideea e ca ansamblul este corp comun cu supapa EGR si foarte inaccesibil la modelul acesta. In final am constatat ca problema nu este de la fire ci, cel mai probabil din interiorul acelui ansamblu cu respectiva clapeta... Una peste alta, ca sa vad ce fel de senzor este si ce naiba are in interior, ce fel de senzor de pozitie al clapetei adica, va trebui sa dau ansamblul EGR jos si cu ocazia asta sa curat si EGR-ul... Intrebarea mea este, a mai dat cineva EGR-ul jos la modelul acesta? Imi puteti recomanda un service sau un mecanic care A MAI FACUT ASTA PE MODELUL ASTA? Masina/locatia - in semnatura.

    Multumesc anticipat.

    Si, inca ceva: Este cineva care are poze en-detail pentru ansamblul EGR de pe B 180? Si nu in ultimul rand, stie cineva ce fel de senzor de miscare are clapeta de "shut-off" despre care vorbeam (potentiometric,optic,magnetic-hall,etc)?

  • #2
    Mohamed, Giulesti, intrarea Godeni. Ia legatura cu userul "mastermario71" aici, pe forum, lucreaza cu Mohamed. Ambii priceputi si foarte subtiri la obraz si bani.
    Bafta!
    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

    Comment


    • #3
      [QUOTE=topmarius;227199]Salut,

      De ceva timp mi-a aparut "check engine". Am pus-o pe tester iar acesta mi-a spus ca este intrerupt firul de la senzorul de la clapeta "shut-off". Clapeta se gaseste imediat dupa intrarea de aer in EGR, de la intercooler,dinspre turbosuflanta. Ideea e ca ansamblul este corp comun cu supapa EGR si foarte inaccesibil la modelul acesta. In final am constatat ca problema nu este de la fire ci, cel mai probabil din interiorul acelui ansamblu cu respectiva clapeta... Una peste alta, ca sa vad ce fel de senzor este si ce naiba are in interior, ce fel de senzor de pozitie al clapetei adica, va trebui sa dau ansamblul EGR jos si cu ocazia asta sa curat si EGR-ul... Intrebarea mea este, a mai dat cineva EGR-ul jos la modelul acesta? Imi puteti recomanda un service sau un mecanic care A MAI FACUT ASTA PE MODELUL ASTA? Masina/locatia - in semnatura.

      Multumesc anticipat.

      Si, inca ceva: Este cineva care are poze en-detail pentru ansamblul EGR de pe B 180? Si nu in ultimul rand, stie cineva ce fel de senzor de miscare are clapeta de "shut-off" despre care vorbeam (potentiometric,optic,magnetic-hall,etc)?

      Revin cu precizari: Motorul cu pricina se gaseste in spatele motorului,cam deasupra electromotorului... Scuze pt eroare,acum am descoperit si eu. Cea cu corpul comun cu EGR este clapeta de acceleratie.

      Comment


      • #4
        Eu personal am schimbat EGR la masina sotiei A169 180 CDI , din cate stiu este acelasi motor ca pe B classe , egr-ul este in fata nu are treaba cu clapeta de acceleratie si nu este greu de umblat la el .La mine a avut un defect electric , nu a mers curatat.
        Am sa pun poze mai tarziu cu egr-ul vechi poate te ajuta cu ceva.

        Comment


        • #5
          Cam in zona aia trebuie sa-l cauti dupa ce demontezi tot suportul filtrului de aer.
          Attached Files

          Comment


          • #6
            Buna, am si eu probleme cu egr-ul , l-am curatat, montata inapoi si e aceiasi treaba, se aprinde check engine in bord si nu se tureaza mai mult de 300 de ture. pe test da aceiasi chestie valva egr. Se mai poate face ceva inainte sal schimb de tot ?

            Comment


            • #7
              Deja imi face figuri urite maine sper sa il schimb si sa nu mai am probleme. am gasit unul second pt ca unul nou era peste 300 euro.

              Comment


              • #8
                Problema rezolvata. Se pare ca nu egr -ul era problema la mine. Problema era depunerea de calamina pe gaura unde se alimenta egr-ul cu aer. Am curat mizeria cit am reusit si merge f bine. Deci mare attentie la problemele cu egr-ul trebuie curatat si el si conductele care intra si ies din el .

                Comment


                • #9
                  Originally posted by Jashem View Post
                  Buna, am si eu probleme cu egr-ul , l-am curatat, montata inapoi si e aceiasi treaba, se aprinde check engine in bord si nu se tureaza mai mult de 300 de ture. pe test da aceiasi chestie valva egr. Se mai poate face ceva inainte sal schimb de tot ?
                  Nu este EGR ul , este montajul electronic de la clapeta de admisie aer, costa in jur de 700-900 de lei si se monteaza direct fara sa dai jos nimic. Daca mergi asa cu masina in 3 luni infunzi filtrul de particule si te costa 5000 de euro. Asa ca , cauta pe net , clapeta admisie galerie model Mercedes....ok. Bafta.

                  Comment


                  • #10
                    Cred c-a vandut de ceva vreme junghiul.
                    https://www.clubmercedes.ro/forum/hai-sa-ne-prezentam/912676-regulament

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by c_costel View Post
                      Cam in zona aia trebuie sa-l cauti dupa ce demontezi tot suportul filtrului de aer.
                      As vrea sa curat si eu egr si galeria de admisie. Am a180 cdi cu dpf . Intrebarea este care sunt pasi de demontat egr si galerie la modelul acesta.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by waliazar View Post

                        Nu este EGR ul , este montajul electronic de la clapeta de admisie aer, costa in jur de 700-900 de lei si se monteaza direct fara sa dai jos nimic. Daca mergi asa cu masina in 3 luni infunzi filtrul de particule si te costa 5000 de euro. Asa ca , cauta pe net , clapeta admisie galerie model Mercedes....ok. Bafta.
                        Poti sa-mi zici te rog frumos daca clapeta de acceleratie este in stare perfecta mecanic, se poate schimba doar motorasul/actuator (problema este doar electrica) pentru a evita schimbul intregii piese? Multumesc mult!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF