Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Nu mai scuipa apa pe parbriz !!!???

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 3 (0 members and 3 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu mai scuipa apa pe parbriz !!!???

    De vreo 2 sapt.... nu mai scuipa apa pe parbriz.... scuipa.. dar putin de tot... mai mult muldareste parbrizul... ce trebuie facut...??? trebuie curatat vreun filtru de la conducta?? sau trebuie sa inlocuiesc conducta???.... pe luneta spate... merge normal !!!....

    Numa` bine

  • #2
    Ai incercat sa desfunzi stropitoarele cu un bold ceva?

    Comment


    • #3
      Sar mai putea sa fie fisurat vreun cot de pe conducte de sub capota .

      Comment


      • #4
        Exact aceeasi problema o am si eu, am cercetat in detaliu si se pare ca diuzele sunt infundate, dar atat de infundate incat nici cu un ac subtire de seringa cu care am insistat, nici cu presiune bagata pe furtun nu am reusit sa le desfund. Cred ca trebuiesc demontate desi sunt prinse pe sub un capac de plastic, etc.

        Daca reusesti sa le desfunzi te rog tine-ma la curent.

        Comment


        • #5
          Originally posted by StGermain View Post
          Exact aceeasi problema o am si eu, am cercetat in detaliu si se pare ca diuzele sunt infundate, dar atat de infundate incat nici cu un ac subtire de seringa cu care am insistat, nici cu presiune bagata pe furtun nu am reusit sa le desfund. Cred ca trebuiesc demontate desi sunt prinse pe sub un capac de plastic, etc.

          Daca reusesti sa le desfunzi te rog tine-ma la curent.
          Ai folosit solutie de spalat sau apa de la robinet ? ,deobicei pateam asa cand foloseam apa simpla (banuiesc ca de la calcar ) ,cu un ac de gamalie ar trebuii sa poti sa le desfunzi ,vezi sa nu le modifici pozitia de stropire.Daca intradevar e de vina calcarul ,lasa-le la inmuiat in otet

          Comment


          • #6
            Sau cu niste Cillit bang sau spray wd-40.

            Comment


            • #7
              Eu la servici pentru aparatele de cafea folosesc pentru decalcararea boilerelor Tyrodur ( acid clorhidric cam 10% ) din comert .Topeste calcarul dar atentie : innegreste degetele ,pateaza inoxul ,oxideaza fierul ! Adica e de preferat sa scoti stropitorile si sa le lasi la muiat intr-un pahar cu tyrodur dupa care le clatesti cu apa calda

              Comment


              • #8
                Nu am folosit apa simpla, doar lichid de parbriz.
                Masina a stationat intre 20 octombrie 2009 si 15 martie 2010 cu lichidul de vara ramas in bazin si pe traseu (poate de asta).

                Intrebare, daca bag Cilit cu acul prin diuze fara sa le scot, oare ataca conducta de cauciuc care face legatura intre diuze si bazin?

                Apoi, la voi cele trei jeturi din fiecare diuza sunt oarecum dispuse egal? La mine cele trei jeturi nu au niciun fel de tangenta, nici nu pot sa reglez plasticul in care sunt dispuse diuzele astfel incat sa stropeasca toate trei. Daca stropesc doua din ele, al treilea se duce mult inafara parbrizului peste masina.

                Adica in loc sa fie \|/ ele sunt ceva de genul \|-, adica cel din margine bate foarte lateral, iar cel de pe mijloc foarte aproape.

                Comment


                • #9
                  In plastic ai duzele pe care poti sa le schimbi pozitia cu un ac ,normal ar fi sa bata undeva sus la marginea parbrizului .Astfel poti sa-l speli stand pe loc si nu sa consumi lichidul aruncandu-l pe parbrizul colegului de trafic din spatele tau .In mers jetul stropitorilor este impins de curentul de aer format si coboara pana pe la 1/2 parbrizului

                  Comment


                  • #10
                    Si eu am patit asta la un B-ul meu din 2008 si aflat inca in garantie, dupa ce au suflat 2 ore cu aer comprimat, m-au pus sa comand alte duze, sunt cu tot cu furtunase si au costat "doar" 300 ron . am innebunit de nervi, n-au acceptat sa le plateasca pe garantie, de parca as fi pus apa din sant in rezervor.

                    Comment


                    • #11
                      Duze spalare

                      Nu folositi ace sau altceva! Folositi micile tije de desfundare de la creioanele mecanice - 0,35;0,5mm. Nu schimbati pozitiile de dirijare ale jetului! Eventual puteti folosi si spay-uri cu aer comprimat!

                      Comment


                      • #12
                        baieti cea mai buna metoda de curatat diuzele vasul si traseul e otetu puneti in vasul de stergatoare 1 litru de otet cu un litru de apa calda si folositi pana se termina otetul desfunda tot mananca calcarul adunat de la lichidul de 2 lei care e pe piata e testat pe pielea mea e idee personala si mai merge si la espresoarele de cafea si la fiarele de calcat...bafta
                        diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                        Comment


                        • #13
                          Intre timp am mers cu alta chestie in service si i-am rugat sa mi le desfunde, le-au scos si au suflat cu compresorul, fff greu a fost sa le desfunde chiar si cu presiunea de compresor. Bun, asta era asta tomana.

                          Intre timp acum sunt iar infundate, am sa ma duc sa le desfund, sa golesc complet bazinul si conductele, si sa pun alt lichid nou. Cred ca s-au acumulat de-a lungul timpului ceva impuritati (am remarcat pe fundul bazinului niste bucati de calciu sub forma de foite subtiri ca de tencuiala)

                          Comment


                          • #14
                            Intre timp tin sa va anunt ca am cumparat un nou kit de spalare parbriz(diuze cu tot sistemul, furtunase) de la casa auto mercedes, m-a costat in jur de 250 ron pe comanda. Incercasem sa le desfund cu compresorul, nici o sansa.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF