Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

B 180 benzina - impresii,consum, etc

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • B 180 benzina - impresii,consum, etc

    Buna ziua,
    Am de 2 saptamani un W246, B 180 benzina (1595cc, 122cp) din 2013.

    Cateva impresii:
    Masina O.K., sta bine pe drum, pozitie cam inalta la volan,loc suficient in spate, portbagaj cam mic, mi-as fi dorit sa fie putin mai lata ( soferul se loveste cam des la coate cu pasagerul din dreapta), suficienta putere in depasiri (trebuie schimbat 2 trepte in jos la 3500 ture - benzina, ce sa-i faci! ).

    In ultima vreme am avut numai masini diesel si de aceea ma intereseaza consumul.
    Pe autostrada in Germania la o medie de 128km/ora am avut 8.1l/100km.
    In Romania de la Petea la Iasi medie de 62km/ora consum 5.9l/100km.
    In oras 8.4l/100km.

    Ce parere aveti?
    Venind de pe diesel mie mi se par cam mari.

    Cine mai are benzina, va rog sa ne spuneti ce consumuri aveti.

    Multumrsc.





  • #2
    Nimeni cu benzinar ?

    Comment


    • #3
      Am W245, B170, cu motor pe benzina.
      Ca și consum benzina, cred ca stat un pic mai bine în afara și un pic mai mult în București.
      Cum planul era, de la început, GPL, am procedat și consuma 11-12 litri în București.

      Trimis de pe al meu FIG-LX1 folosind Tapatalk

      Comment


      • #4
        M-am gandit si eu la gaz dar cred ca la W246 care are injectie directa e foarte complicat.
        In afara faptului ca instalatia costa cam 2000Euro, consumul de benzina nu poate fi oprit. Merge cu gaz si benzina in acelasi timp.

        Nu stiu daca se merita.

        Comment


        • #5
          ÃŽntr-adevăr, la injecția directa nu rentează GPL.
          Totuși consumul, ar trebui să fie mai mic.

          Trimis de pe al meu FIG-LX1 folosind Tapatalk

          Comment


          • #6
            Consumul unei anumite combinatii (in stare tehnica buna) caroserie/motor/cutie/om la volan nu este si nici nu "ar trebui sa fie" cumva anume, ci este asa cum este. Randamentul unui motor cu ardere interna este foarte slab si asta este limita/performanta sa. Ca nu-ti convine consumul este o problema de propriile-ti criterii si asteptari. Probabil, daca benzina ar costa nimic, consumul ti-ar conveni chiar daca ar fi 25 la suta. Pe langa asta, cu cat mai mare este un motor (in capacitate cilindrica, nu in cai putere), cu atat mai putin consuma la ceea ce poate sa faca...


            Ca la tine in tara benzina e scumpa si impozitul pe 5000cmc este cretin, asta e performanta guvernului roman care-si iubeste cetateanul de rand doar pana poa' sa plateasca orice taxa. Dupa aia, iubirea asta se transforma in altceva...




            Dragos

            Comment


            • #7
              Discutam aici despre consum deoarece putem face o comparatie cu alte modele cu caracteristici similare.
              Evident ca nu putem compara motorul de 1600 cu unul de 5000cmc si nici nu ne intereseaza consumul de aer (care este gratis deocamdata....)

              In alta ordine de idei daca masina unui coleg consuma in oras 7 la suta si a mea 9, inseamna ca exista o problema.

              Putem verifica si daca cele declarate de fabricant corespund realitatii,

              In plus orice diialog constructiv are rezultate benefice pentru toata lumea.

              Ceea ce face guvernul este o cu totul alta discutie,


              Comment


              • #8
                In opinia mea un motor mare nu consuma mai putin ca unul mic.
                Cel putin nu pe benzina si injectie in port.
                Cred ca o diferenta apare doar daca cel mic e impins la limita (multe ture si talpa) si cel mare inca e in zona de mers relaxat.
                In realitate, daca nu tractezi pe cineva, asta nu se intampla, in conditiile de trafic actual.
                Un 1.6 de 80-100cai are putere suficienta pt traficul din tara, iar masinile in general umbla goale, nu-s dube sa care tone in/dupa ele.

                As tinde sa generalizez ca si la diesel sau la masini incarcate, daca te duci frumos si incet, tot cu un motor mic scoti consumul mai bun.
                Ca ajungi la pastele cailor la destinatie, e alta poveste.
                Fiecare motor are o zona buna care e intre mersul prea lejer si mersul in forta.
                Un motor de 5L mersul prea lejer se intinde mult peste mersul legal, asadar cu ala nu ai cum sa consumi ok decat daca tragi pe cineva dupa tine si la final impartiti benzina.

                Comparatii as face doar la drum intins. Orasul e prea relativ.
                Ajunge sa circuli la ore diferite pe acelasi traseu si deja apar diferenta semnificative.

                Comment


                • #9
                  Primele randuri din postul anterior inseamna exact ceea ce am subliniat eu, cand am scris "la ceea ce poate sa faca" un motor. Consumul are zero valoare daca nu se iau in calcul toti factorii care-l influenteaza. Traseul cu variabilele sale, omul de la volan cu variabilele sale, etc. Tractarea si impartirea benzinei sunt fantezii de neluat in calcul aici. Iar "mai bun" sau "mai rau" are multe filtre, unul dintre ele fiind buzunarul din care se aspira banul.


                  Un diesel de 1.6 cu 160 CP care consuma 6.5 are consum "mai bun" sau "mai rau" decat un diesel de 3.0 de 280CP care ia 8.0 in aceleasi conditii ?


                  Un cap tractor gol (opt tone) cu diesel de 13.0 (450HP si 2500Nm) poate fi condus cu 16-18 litri la suta. Cu semiremorca dupa el (alte 7.5 tone) consuma cam 22 - 23 la suta. Daca pui 25 de tone pesta astea cin'spe, poti avea consum instant de 27 - 28 de litri la camp sau 600 de litri la suta daca urci viaductul Clermont Ferrand - Millau. Si asa mai departe...



                  In cazul de mai sus, recomand posesorilor sa schimbe masinile intre ei pentru juma' de an si sa traga concluziile dupa aia.


                  Legat de benzina si injectie de care o fi ea, din cand in cand ma dau un un V8 de 7.5 litri cu automata hidraulica de trei trepte si carburator cu patru camere (de)reglat de un electrician. Returul este anulat, bujiile sunt de trei feluri diferite, fisele mai scapa curent, etc. Consumul mediu de la plin la plin, facut dupa oras mic/oras mare si drumul dintre ele a fost de 13.2 la suta, in conditiile in care orasul mnic a fost Cugir, cel mare Cluj si pe tur/retur nu am depasit 120 la ora. Motorul are 476CP si vreo 750Nm, iar masina este un coupé sport din 1974...


                  Inca odata, "mai bun" sau "mai rau" este extrem de relativ...






                  Dragos

                  Comment


                  • #10
                    Poi asta spuneam, depinde de conditii. Ca sa ma tarasc de la un semafor la altul, sau sa o tin pe drept la 80, prefer dieselul de 1.6. Idem pt mers legal, mers in coloana, unde daca stai sa estimezi puterea folosind un gps si masa masinii, e clar ca rareori ceri mai mult de 50cai de la masina. 280 cai ii folosesti doar la sprinturi scurte, si in general urmate de o frana puternica.

                    Nu stiu cat ai mers prin oras, de aia spun ca e relativa treaba si greu de reprodus.
                    Dar un consum de genul mi se pare mult peste orice benzina mai pentru omu de rand.

                    In orice caz, prefer oricand un motor mare, de n-ar fi impozitele astea....

                    Comment


                    • #11
                      E clar ca fiecare dintre noi avem preferinte si stiluri diferite.

                      Totul depinde de baza de comparatie.

                      A pus cineva GPL pe injectie directa?

                      Comment


                      • #12
                        Sarbatori luminoase si binecuvantate!

                        Comment


                        • #13
                          Ai mei au un B180 cu cutie automata, model 2017.
                          In ultima vreme am condus-o doar eu si doar in modul economic.
                          M-a surprins neplacut faptul ca oricat de finut merg cu ea, consumul nu scade sub 11, rar se apropie instantul de 9,5-10 si pentru scurt timp.
                          I-am facut si calculul plin la plin, la fel mi-a dat si mie, 11.
                          Mi se pare un pic cam mare, avand in vedere ca masina nici nu-i foarte grea.
                          O compar cu un Golf 6 TSI mult mai vechi, care e mai greu si are performante de viteza mult mai bune, cu un consum cu 3 litri mai mic.
                          In modul economic ma misc ca un autobuz si am asteptari de consum mic. Am incercat in modul confort la un moment dat, pe vreo 4 km si cand am vazut ca nu scade sub 13, am renuntat.
                          Unde mai pui ca pe site-uri cu datele tehnice, B-ul ar trebui sa consume cu un litru mai putin decat Golful.
                          Last edited by Equaliser; 06-01-2021, 09:04 AM.

                          Comment


                          • #14
                            Eu am cutie manuala
                            Media aratata de calc de bord e de 7.7la suta

                            Nu te lua dupa instant, vezi ce spune media.
                            Probabil circuli numai in oras ( aglomerat)

                            La mine in oras (foarte aglomerat) nu trece de 9.5-10 niciodata, iar in weekend scade la 7-7.5.
                            In afara undeva intre 5 (daca merg pana in 120 la ora) si max 6( cu vit de 140 la ora)

                            Pune si benzina cu CO cat mai mare.

                            Comment


                            • #15
                              Instantul era singurul care se apropia de 10, ca media de la resetare e pe la 11. Plus ca eu periodic testez calculatoarele de bord cu verificarea plin la plin.
                              Eu nici cand era aproapre gol orasul, in aprilie 2020, nu scoteam sub 10 in oras.
                              Repetm pe modul economic, ca pe confort sare cu aproape 2, iar pe sport nici nu vreau sa testez.
                              Deci automata de la Mercedes are o problema, desi in majoritatea timpului, vad ca schimba sub 2.000 de ture.
                              Rar vezi benzinare din generatia noua cu consum atat de mare.
                              Bine, am inteles ca asta e motorul de la Renault care e si pe Dustere, deci consumul mare nu surprinde, ca asa erau toate Daciile cu 1.4 si 1.6.
                              Last edited by Equaliser; 06-01-2021, 21:56 PM.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF