If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Announcement
Collapse
Informatii si clarificari privind datele personale
Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.
I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________
II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii
Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont
Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.
Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________
III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).
Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less
Directie / Indicator ESP, Run Flat - inoperative
Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 6 (0 members and 6 guests)
salut. am aceiasi problema si eu ESP si Run Flat - inoperative, b180 CDI,80kw,automat,2007
* la mine se limiteaza la 120km/h, nu ma lasa sa accelerez mai mult
poate sa ne explice cineva care este problema si ce trebuie sa facem?? : ((
Toate cele bune
La mine aceeasi problema. Rezolvare : tester mercedes si a iesit senzor spiralat de schimbat(o piesa ca un ceas cu carcasa transparenta si se gaseste sub airbagul volanului). L-am schimbat si s-a rezolvat poblema.
Acum doi ani asta.
Acum o saptamana am fost la geometrie, mi-a spus ca am joc in caseta si a strans calaretul ca sa dispara jocul dar mergea volanul mai greu. Bineinteles ca nu mi-a placut dar a mai aparut aceeasi problema esp si runflat inoperative. Tester Mercedes din nou si spune ca MGM - N49 defect(senzor inclinare volan) tot un senzor care se gaseste pe axul volanului . pret 1100 ron manopera 200 ron.
Am pus intrebarea de ce dupa ce s-a strans calaretul de ce s-a stricat senzorul ? nimeni nu stie , cica coincidenta
Salut!
Am si eu aceiasi problema :Esp/Run flat inoperative.Imi poti spune clar ce ti-a schimbat la masina si ce a avut.(I-am facut si eu unghiul de fuga dar nici un mare efect)
Multumesc anticipat
Eu la a 170 cdi din 2002 cand toata lumea imi spunea ca e defect senzorul de unghi de sub volan chiar si pe tester la fel spunea pur si simplu am inlocuit intrerupatorul de la pedala de frana 60 lei pe original si de 2 ani nu sa mai aprins esp-ul !!!
Eu am rezolvat problema mea cu eroarea asta:"Run flat inoperative si ESP,poate ajuta pe altcineva:Mercedes B nu are senzori de pneuri in roata ,dar iti apare in bord eroarea prin calcul de soft impreuna cu Esp,Abs si alte componente ale masinii.La mine eroarea aparea datorita rotilor din spate ,una dintre ele se deformase de la gropi,astfel senzorii de ABS citeau rotatii diferite.Am verificat rotile, le-am echilibrat apoi am facut unghiul de fuga si nu am mai avut probleme.
Am achizitionat de curand un A 160 CDI din 2007 si dat fiind faptul ca este prima mea masina, i'am facut testul la Autovit, test care mi'a dat urmatoarele erori:
Am observat ca pe loc volanul se invarte mai usor in dreapta si mai greu in stanga (doar cand e motorul pornit), iar in mers trebuie sa tin de el sa nu se invarta spre dreapta.
Cu o negociere de pret mai consistenta am hotarat sa iau masina, iar la putin timp de mers mi'au si aparut mesajele: ESP si Run Flat - inoperative.
Am fost si la un "specialist" electrician de lucreaza la service mercedes care mi'a facut diagnoza ce spunea ca solutie efectuarea unei geometrii. Efectuata mai tarziu, dar fara rezultat.
Problemele persista si am rugamintea, daca ma poate ajuta cineva cu o solutie.
Va multumesc si o zi buna.
Salut , din ce am constatat la un B clase ca are aceiasi problema , fuge usor in dreapta cu geometria facuta la verde , dar ....asta inseamna ca una sau amandoua rotile de pe punte spate nu sunt in unghi bun, incerca sa masori puntea spate si in cazul in care are diferenta de un singur milimetru e clar geometria este facuta doar ca sa aiba rotile drepte nu sa fie si axul masini drept . ferifica amortisoarele fata spate daca sunt drepte si tot asa , eu am schimbat amortizoarele pe fata si a trebuit sa fac unghiurile la geometrie din nou. bafta.
Dupa ce am demontat si remontat senzorul unghiului de directie din volan ('Steering angle
sensor' clockspring), s-au aprins luminile ABS si BAS/ESP si nu se mai sting.
Am facut "recalibrarea senzorului" si tot nimic! (undeva pe pietris, cu motorul pornit,
invart volanul la maxim stanga si-l tin acolo 30 secunde, apoi il invart la maxim dreapta si
il tin acolo 30s dupa care revin pe centru)
Am scos volanul, senzorul si plasticul de protectie ca sa ajung la switch-ul de pornire
(comutatorul alb, bine ascuns.. si care-i invartit direct de 'cheia de contact') si sa-l
schimb (imi facea figuri).
Din cate am citit pe ici-colo, cica daca nu merge cu calibrarea asta stanga-dreapta,
mai poate fi resestat si cu echipament STAR dar si cu unele OBD2-uri/programele.
Stie careva cum sting luminitele caci intr-o saptamana tre' s-o duc la verificarea anuala.. ?
Salut.Daca nu ai scos bornele de pe baterie si ai decuplat senzorul,sigur nu poti stinge becurile decit cu echipament de diagnoza.Nu neaparat STAR merge si cu AUTOMOM,DELPHI etc.
Salut.
Daca nu ai scos bornele de pe baterie si ai decuplat senzorul,
sigur nu poti stinge becurile decit cu echipament de diagnoza.
Nu neaparat STAR, merge si cu AUTOMOM, DELPHI etc.
Primul lucru - am deconectat bateria (Am urmat instructiunile astea)
Trebuia sa mentionez ca la montare, n-am mai pus si plasticul ala de protectie
care te impiedica sa tragi de firele 'contactului de pornire'..
Switch-ul pe care l-am cumparat desi se potriveste mecanic si poti aprinde bordul si alte
aiureli, cand dai in pozitia 3 nu actioneaza bendixul/electromotorul (??!!).
D'aia n-am mai pus plasticul ala, ca sa ma pot juca mai usor p'acolo
(si sa misc firele alea ala cand se mai opreste in mers..)
In fine, plasticul ala distanteaza cu cca 1mm 'senzorul de directie' de coloana
de care-i prins si mi-am zis ca poate d'acolo i se trage.. asa ca l-am pus la
loc iar de data asta am folosit o LUPA ca sa aliniez canelurile alea mai late
din volan cu punctele de pe ax..
(Bert Rowe spune ca daca-i cu doar un singur dintzisor nealiniat, se aprind luminile alea doua..)
si dupa ce i-am aplicat si o recalibrare', s-au stins imediat.
Cred ca a fost alinierea..
Acum tre' sa gasesc ADEVARATUL cod al comutatorului de pornire din W168
si sa-l comand pe undeva (si nu, nu este ala pa care la mentionat Bert ca
l-am cumparat/incercat deja si nu merge; Se pare ca este de la un SUV MB)
Acum tre' sa gasesc ADEVARATUL cod al comutatorului de pornire din W168
si sa-l comand pe undeva ...
Acum stiu sigur ca a fost alinierea caci d'atunci, l-am scos/pus_inapoi de
patru ori si de fiecare data, daca l-am aliniat corect (adica cele doua punctuletze
de jos - unul foarte mic si altul mai "mare", sa pice pe "peretii" canelurii),
n-am mai avut probleme.
Codul acelui switch (comutator) de pornire pentru W168 din 1998 este:
'A 168 545 02 04' = A1685450204 ;
'A 168 545 10 04' = A1685451004 este o vers. mai noua insa-i compatibil
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment