Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Directie / Indicator ESP, Run Flat - inoperative

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Directie / Indicator ESP, Run Flat - inoperative

    Salutare tuturor!

    Am achizitionat de curand un A 160 CDI din 2007 si dat fiind faptul ca este prima mea masina, i'am facut testul la Autovit, test care mi'a dat urmatoarele erori:
    • P2251 Regulator ESP Interventie/accesare permanenta
    • C1C30 Senzor unghi directie defectuos


    Am observat ca pe loc volanul se invarte mai usor in dreapta si mai greu in stanga (doar cand e motorul pornit), iar in mers trebuie sa tin de el sa nu se invarta spre dreapta.
    Cu o negociere de pret mai consistenta am hotarat sa iau masina, iar la putin timp de mers mi'au si aparut mesajele: ESP si Run Flat - inoperative.

    Am fost si la un "specialist" electrician de lucreaza la service mercedes care mi'a facut diagnoza ce spunea ca solutie efectuarea unei geometrii. Efectuata mai tarziu, dar fara rezultat.
    Problemele persista si am rugamintea, daca ma poate ajuta cineva cu o solutie.

    Va multumesc si o zi buna.

  • #2
    salve eu am un a 170 2001 vezi modelele au un mini calculator sau senzori aflati pe coloana de directie care citesc pasu volanului pentru esp,airberg,servo asistata dar din cite spui tu cu fugitul in dreapta fuge brusc sau mai lin in tinp ce mergi .daca brusc problema e la caseta . si eu am probleme cu esp si la un momendat se pusese problema cu modulu de pe coloana volan,

    Comment


    • #3
      Fuge mai lin, practic fuge din cauza ca servodirectia le permite rotilor sa se invarta mai usor in dreapta. Eu cred ca este o problema de senzori, dar nu stiu exact care, ca am inteles ca este acesta de sub volan, si mai sunt si alti senzori la roti.
      Mai facusem o diagnoza (am atasat rezultatul) in urma careia tipul mi'a spus ca acest senzor de sub volan trebuie schimbat, cu toate ca baiatul de la mercedes mi'a spus ca nu stie sigur daca ar fi acesta si sa dau 1300 lei sa'l schimb si sa nu fie el prolema, nu prea as vrea
      Attached Files

      Comment


      • #4
        Originally posted by B-777-VSP View Post
        Fuge mai lin, practic fuge din cauza ca servodirectia le permite rotilor sa se invarta mai usor in dreapta. Eu cred ca este o problema de senzori, dar nu stiu exact care, ca am inteles ca este acesta de sub volan, si mai sunt si alti senzori la roti.
        Mai facusem o diagnoza (am atasat rezultatul) in urma careia tipul mi'a spus ca acest senzor de sub volan trebuie schimbat, cu toate ca baiatul de la mercedes mi'a spus ca nu stie sigur daca ar fi acesta si sa dau 1300 lei sa'l schimb si sa nu fie el prolema, nu prea as vrea
        Prima oara trebuie sa remediezi problema casetei de directie/servo-electric.
        http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


        www.mbretrofit.ro

        Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

        Comment


        • #5
          Pai asta, nu prea imi dau seama care ar fi problema casetei de directie/servo-electric

          Comment


          • #6
            Originally posted by B-777-VSP View Post
            Pai asta, nu prea imi dau seama care ar fi problema casetei de directie/servo-electric
            Daca vrei putem face o diagnoza ceva mai complexa decat ai facut mai sus.
            http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


            www.mbretrofit.ro

            Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

            Comment


            • #7
              Originally posted by B-777-VSP View Post
              Pai asta, nu prea imi dau seama care ar fi problema casetei de directie/servo-electric
              Daca vrei putem face o diagnoza ceva mai complexa decat ai facut mai sus.

              A fost masina pt scoala de soferi? Pune seria VIN sa vedem despre ce e vorba.
              http://www.clubmercedes.ro/announcement.php?f=34


              www.mbretrofit.ro

              Mercedes - Perhaps the only car on earth that doesn't aspire to be anything but itself.

              Comment


              • #8
                WDD1690061j485766

                Comment


                • #9
                  Originally posted by B-777-VSP View Post
                  Pai asta, nu prea imi dau seama care ar fi problema casetei de directie/servo-electric
                  Buna!

                  Ti-ai rezolvat problema cu masina? Am si eu aceeasi problema la un B class. Am fost la mai multi electricieni si nimeni nu poate sa-mi spuna exact ce sa schimb.
                  Cum ai rezolvat aceasta problema?

                  Mersi!
                  iacobdan78@yahoo.com

                  Comment


                  • #10
                    Salut,

                    Nu am rezolvat problema. Am fost la Autoklass si dupa vreo 4 ore de asteptare mi'au spus ca ar fi defect un senzor din caseta de directie, care cica nu poate fi schimbat separat si ca trebuie sa schimb toata caseta, care costa vreo 8000ron
                    Bineinteles ca ei au ales solutia cea mai convenabila lor si cea mai simpla, dar eu sunt sigur ca se poate rezolva intr'un mod mult mai econom, doar ca de atunci nu am mai fost dispus sa investesc in aspectul asta.

                    La tine mai exact cum se manifesta probelma?

                    Comment


                    • #11
                      salut
                      la 2-3 km dupa ce pornesc.imi apare eroarea "tires press monitoring not availabel" apoi intra ESP-ul si ma trimite la service
                      am fost la 3 "meseriasi" care mi-au dat diagnoza: modul N80 defect fault in CAN, dar nici unul nu isi asuma schimbarea lui.
                      am facut si geometria si degeaba.
                      intentionez sa merg la reprezentanta baia mare, cineva mi-a spus ca a patit la fel la un E class, si au trebuit resetate valorile unghiului de fuga si doar cei de la reprezentanta o pot face.
                      daca reusesc sa remediez problema o sa revi cu solutia.

                      Comment


                      • #12
                        Si eu sunt interesat de acest aspect. Eu am schimbat piesa care costa 1250 la Autoclass. Problema cu ESP-ul a disparut, nu mai am mesajul pe bord, insa tot imi trage dreapta.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by georgerosu View Post
                          Si eu sunt interesat de acest aspect. Eu am schimbat piesa care costa 1250 la Autoclass. Problema cu ESP-ul a disparut, nu mai am mesajul pe bord, insa tot imi trage dreapta.
                          Ce piesa ai schimbat?

                          Comment


                          • #14
                            Problema rezolvata cu ajutorul colegului cl600.

                            Comment


                            • #15
                              sal am o problem asemanatoare am un b class merge ce merge si cand apare esp ,si tire presion nu mai fuge decat 50 kmh poate cineva sa ma ajute pls

                              Comment

                              Working...
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF