Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ventilator radiator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ventiltorul are acelasi cod, am scos senzorul acela si ventilatorul merge continuu cu si fara senzor

    Comment


    • #17
      Temperatura in bord functioneaza, adica acul se ridica

      Comment


      • #18
        salut

        nu cumva trebuie activat ceva cu interfata? (nu ma pricep dar stiu ca uneori trebuie facut asa ceva, nu stiu daca e cazul si aici)

        Comment


        • #19
          Originally posted by gabimilo1 View Post
          salut

          nu cumva trebuie activat ceva cu interfata? (nu ma pricep dar stiu ca uneori trebuie facut asa ceva, nu stiu daca e cazul si aici)
          Ce anume sa activez?

          Comment


          • #20
            Originally posted by andreixd2 View Post
            Ventiltorul are acelasi cod, am scos senzorul acela si ventilatorul merge continuu cu si fara senzor
            Ai scos senzorul? Sau doar mufa? Dacă scoți senzorul curge lichidul de răcire...senzorul este băgat în termostat. Dacă se ridică acul, înseamnă că ECU primește informații de la senzor. La mine, când am avut problema cu întreruperea de fir, când scoteam cheia din contact ventilatorul mai continua să funcționeze dar nu la nesfârșit...vreo zece secunde după care se oprea. Și mergea pe turație maximă. Acest ventilator pe care l-ai montat este sigur bun? De exemplu, la mine nu se vedea întreruperea de fir...a fost nevoie să mă uit în interiorul modulului. Resubliniez că un tester STAR ar fi extrem de util.
            No malfunction

            Comment


            • #21
              Originally posted by georgealinel View Post

              Ai scos senzorul? Sau doar mufa? Dacă scoți senzorul curge lichidul de răcire...senzorul este băgat în termostat. Dacă se ridică acul, înseamnă că ECU primește informații de la senzor. La mine, când am avut problema cu întreruperea de fir, când scoteam cheia din contact ventilatorul mai continua să funcționeze dar nu la nesfârșit...vreo zece secunde după care se oprea. Și mergea pe turație maximă. Acest ventilator pe care l-ai montat este sigur bun? De exemplu, la mine nu se vedea întreruperea de fir...a fost nevoie să mă uit în interiorul modulului. Resubliniez că un tester STAR ar fi extrem de util.
              La mine la vechiul ventilator firul rupt era chiar la intrarea in modul, nu a fost necesar sa desfac modulul, am incercat si cu ventilatorul vechi si tot asa merge fara oprire, la cel vechi am incercat sa l lipsesc cat de cat sa verific daca face la fel, iar referitor la senzor nu stiu pentru ca nu eu am umblat acolo, am primit ajutor la acel senzor

              Comment


              • #22
                Originally posted by andreixd2 View Post

                Ce anume sa activez?
                modulul ventilatorului.

                la unele masini ECU comunica prin can bus cu celelalte module, uneori cind inlocuiesti un modul care e in legatura cu ecu (asa cum e si cel al ventilatorului) trebuie sa-i "spui" ECU ca ai facut acest lucru. Am citit ca se face acest lucru mai ales cind acel modul al ventilatorului contine piese electronice, asa cum am vazut simbolul de pe schema pentru acest modul. Nu cred ca trebuie sa fie legatura can bus intre modulul ventilatorului si ecu, probabil trebuie sa-i activezi (bifezi) ceva ca sa stie ca a fost deconectat si apoi conectat acel modul, ma giindesc. Poate cind deconectezi ceva de pe masina se debifeaza o casuta care apoi trebuie bifata la loc ca sa mearga corect, in caz contrar probabil e facut sa mearga in regim de avarie ca sa nu se supraincalzeasca motorul.

                e doar o presupunere!

                Comment


                • #23
                  Sau, poate s-a decalibrat senzorul de temperatură. Problema este că, dacă intrăm prea mult pe tărâmul presupunerilor, riscăm să nu o mai scoatem la capăt.
                  No malfunction

                  Comment


                  • #24
                    S a pus un tester pe masina si zice ca modulul ventilatorului este defect, dar aceeasi problema am si cu noul si cu vechiul ventilator, adica ambele merg continuu

                    Comment


                    • #25
                      S a cumparat alt electroventilator si acum merge perfect

                      Comment


                      • #26
                        Intotdeauna o diagnoza corecta, nu numai ca-ti ofera un punct de plecare dar te si scoate din "cacao"... Bine ca s-a rezolvat!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF