Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ventilator radiator

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ventiltorul are acelasi cod, am scos senzorul acela si ventilatorul merge continuu cu si fara senzor

    Comment


    • #17
      Temperatura in bord functioneaza, adica acul se ridica

      Comment


      • #18
        salut

        nu cumva trebuie activat ceva cu interfata? (nu ma pricep dar stiu ca uneori trebuie facut asa ceva, nu stiu daca e cazul si aici)

        Comment


        • #19
          Originally posted by gabimilo1 View Post
          salut

          nu cumva trebuie activat ceva cu interfata? (nu ma pricep dar stiu ca uneori trebuie facut asa ceva, nu stiu daca e cazul si aici)
          Ce anume sa activez?

          Comment


          • #20
            Originally posted by andreixd2 View Post
            Ventiltorul are acelasi cod, am scos senzorul acela si ventilatorul merge continuu cu si fara senzor
            Ai scos senzorul? Sau doar mufa? Dacă scoți senzorul curge lichidul de răcire...senzorul este băgat în termostat. Dacă se ridică acul, înseamnă că ECU primește informații de la senzor. La mine, când am avut problema cu întreruperea de fir, când scoteam cheia din contact ventilatorul mai continua să funcționeze dar nu la nesfârșit...vreo zece secunde după care se oprea. Și mergea pe turație maximă. Acest ventilator pe care l-ai montat este sigur bun? De exemplu, la mine nu se vedea întreruperea de fir...a fost nevoie să mă uit în interiorul modulului. Resubliniez că un tester STAR ar fi extrem de util.
            No malfunction

            Comment


            • #21
              Originally posted by georgealinel View Post

              Ai scos senzorul? Sau doar mufa? Dacă scoți senzorul curge lichidul de răcire...senzorul este băgat în termostat. Dacă se ridică acul, înseamnă că ECU primește informații de la senzor. La mine, când am avut problema cu întreruperea de fir, când scoteam cheia din contact ventilatorul mai continua să funcționeze dar nu la nesfârșit...vreo zece secunde după care se oprea. Și mergea pe turație maximă. Acest ventilator pe care l-ai montat este sigur bun? De exemplu, la mine nu se vedea întreruperea de fir...a fost nevoie să mă uit în interiorul modulului. Resubliniez că un tester STAR ar fi extrem de util.
              La mine la vechiul ventilator firul rupt era chiar la intrarea in modul, nu a fost necesar sa desfac modulul, am incercat si cu ventilatorul vechi si tot asa merge fara oprire, la cel vechi am incercat sa l lipsesc cat de cat sa verific daca face la fel, iar referitor la senzor nu stiu pentru ca nu eu am umblat acolo, am primit ajutor la acel senzor

              Comment


              • #22
                Originally posted by andreixd2 View Post

                Ce anume sa activez?
                modulul ventilatorului.

                la unele masini ECU comunica prin can bus cu celelalte module, uneori cind inlocuiesti un modul care e in legatura cu ecu (asa cum e si cel al ventilatorului) trebuie sa-i "spui" ECU ca ai facut acest lucru. Am citit ca se face acest lucru mai ales cind acel modul al ventilatorului contine piese electronice, asa cum am vazut simbolul de pe schema pentru acest modul. Nu cred ca trebuie sa fie legatura can bus intre modulul ventilatorului si ecu, probabil trebuie sa-i activezi (bifezi) ceva ca sa stie ca a fost deconectat si apoi conectat acel modul, ma giindesc. Poate cind deconectezi ceva de pe masina se debifeaza o casuta care apoi trebuie bifata la loc ca sa mearga corect, in caz contrar probabil e facut sa mearga in regim de avarie ca sa nu se supraincalzeasca motorul.

                e doar o presupunere!

                Comment


                • #23
                  Sau, poate s-a decalibrat senzorul de temperatură. Problema este că, dacă intrăm prea mult pe tărâmul presupunerilor, riscăm să nu o mai scoatem la capăt.
                  No malfunction

                  Comment


                  • #24
                    S a pus un tester pe masina si zice ca modulul ventilatorului este defect, dar aceeasi problema am si cu noul si cu vechiul ventilator, adica ambele merg continuu

                    Comment


                    • #25
                      S a cumparat alt electroventilator si acum merge perfect

                      Comment


                      • #26
                        Intotdeauna o diagnoza corecta, nu numai ca-ti ofera un punct de plecare dar te si scoate din "cacao"... Bine ca s-a rezolvat!
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment

                        Working...
                        Logan | Dacia Logan |Anulare DPF