Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema pornire

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema pornire

    Salut, detin un w169 1.5 benzina, de ceva timp cand pornesc masina nu mai porneste cu "zvac" sa zic, ca deobicei se tura pana in 1700 turatii,acum d abia daca trece de 1000 turatii, uneori cand incercam sa o pornesc invartea putin si gata, alteori nu invartea deloc.Voi ce ziceti ma lasa electromotorul sau poate bateria e de vina?Pe timp de iarna nu am avut problema asta, cred ca doar o data mi a facut asta, chestiile astea s au repetat treptat, dar vad ca saptamana asta s au accentuat

  • #2
    Banuiesc ca nu ai martorul motor aprins. Verifica daca temperatura lichidului de racire, cand motorul este rece, este transmisa corect de catre senzor la calculatorul motorului. Daca senzorul ii spune calculatorului o temperatura mai mare decat este in realitate, pot aparea probleme la pornire. Ar fi nevoie de un tester.
    Eu am tot w169 1.5, modelul facelift iar in manualul de facelift scrie ca motorul nu porneste daca nu apesi pedala de ambreiaj...ceea ce nu e valabil la masina mea. Eu banuiesc ca doar la cele cu functia eco trebuie sa apesi pedala de ambreiaj ca sa porneasca motorul...a mea nu are aceasta functie.
    No malfunction

    Comment


    • #3
      De fiecare data cand pornesc masina, o fac cu ambreiajul la podea, in bord nu am niciun martor aprins

      Comment


      • #4
        Pedala de ambreiaj are un switch. Verifica-l si pe el. Ca sa ai acces, trebuie sa desfaci panoul de sub bord care este prins in doua suruburi dar mai trebuie desfacut si manerul cu care deschizi capota...la asta e un pic de bataie de cap dar, daca ai rabdare si lucrezi cu atentie, reusesti. Switcth-ul este usor de scos ca este prins ca intr-o clema. Dupa ce desfaci mufa, pui contactul si cu un multimetru pus pe curent continuu verifici daca are tensiune in mufa. Switch-ul este cu doi pini. La mine are 12 volti. Apoi pui multimetrul pe verificare continuitate circuite si verifici switch-ul...la apasarea butonului switch-ului trebuie sa apara ceva modificari pe ecranul multimetrului...cred ca e cu 1 si 0, circuit inchis/deschis. Nu as putea sa-ti garantez ca rezolvi ceva dar macar vezi daca switch-ul comunica cu calculatorul. El ii spune calculatorului ca ai apasat pedala de ambreiaj. Ce masuri ia calculatorul cand apesi pedala, nu sunt foarte sigur dar am vazut pe site-uri de piese ca acest switch se numeste comutator comanda motor...deci are un rol important. Eu am avut mai demult o masina (alta marca, nu mercedes) care avea urmatorul comportament: cand porneam masina dimineata, turatia motorului crestea(pe la vreo 1700rpm), cum este normal cand motorul este rece, si, daca apasam pedala de ambreiaj, turatia motorului se ducea pe relanti (nu mai stiu cat era, vreo 800rpm). Probabil, treapta I nefiind sincronizata are nevoie de o turatie mai mica pentru a intra usor. Daca luam piciorul de pe pedala de ambraiaj, turatia crestea inapoi la 1700 rpm. Deci switch-ul de la pedala ambreiajului ii spunea calculatorului ca am apasat ambreiajul si vreau sa bag in viteza ca sa plec de pe loc. De asemenea, mai avea un fenomen: daca mergeam cu maneta de viteze pe neutru, (cu motorul la temperatura optima) turatia motorului nu statea pe relanti ci un pic mai sus (cam 1000rpm)...dar, daca apasam pedala de ambraiaj, turajul se aseza pe relanti-ul normal (cel de 800rpm)...luam piciorul de pe ambreiaj, turajul revenea pe 1000rpm. Daca puneam frana si rotile se opreau complet, turajul revenea pe relanti. M-am tot jucat cu pedala de ambreiaj pana cand, intr-o dimineata, am patit acelasi fenomen de care spui tu: porneam motorul si nu se mai ducea pe 1700 ci direct pe 800rpm...deci cu motorul rece. Poate ca cedase switch-ul de la ambreiaj, nu stiu ce sa zic ca pe vremea aceea nu aveam curiozitati atat de mari incat sa ma bag sa desfac switch-ul.
        No malfunction

        Comment


        • #5
          Posibil sa fie si asta, la mine problema e ca uneori nu porneste, uneori nu invarte deloc(de maxim2 sau 3 ori mi a facut asta) sau invarte fara putere de se ducea la maxim 400rpm sau invarte si porneste cu o turatie pana in 1200rpm.I am schimbat bujiile acum 2 zile, uleiul, filtru de aer si f de ulei le am schimbat acum 1 luna.Bujiile erau negre cand le a scos

          Comment


          • #6
            Ai grija ca bujiile sa fie cele recomandate de producator. Daca bujiile erau negre, cred ca amestecul e bogat. Este bine ca ai schimbat filtrul de aer. Daca zici ca electromotorul se chinuie la pornire, verifica acumulatorul, poate o fi sursa tuturor problemelor.
            No malfunction

            Comment


            • #7
              Bujii negre=amestec aiurea! Diagnoza ai facut? Asa la prima "citire" m-as gandi serios la electromotor, mai ales daca are momente cand porneste bine si momente cand nu porneste. Altfel, mai arunca si p'aci un ochi, poate ajuta.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #8
                Am verificat bateria in seara asta, pe ecranul de la ceasuri imi indica tensiunea de 12.3, masina nu a mai fost pornita 24h.Pompa de benzina functioneaza, se aude un bazait cand pun contactul, diagnoza nu prea am cum sa pun in perioada asta cu pandemia ca nu i motiv de urgenta, insa masina o folosesc sa ma duc la cumparaturi...Am schimbat bujiile pentru ca am observat ca uneori imi dadea pe esapament benzina nearsa, iar la relanti consumul se ducea si pana la 10...nu stiu daca e normal, e prima masina si e mai greu pt mine.

                Comment


                • #9
                  Miros de benzina la esapament inseamna amestec foarte bogat cauzat de multi factori. Fara o diagnoza esti ca "gaina in gramada" de cauze. Si consumul din bord nu-l baga in seama la ralanti, poate sa se duca si la 20%. Consumul e masurat in L/100km si tu stand pe loc arzi benzina dar nu parcurgi niciun metru.
                  Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                  Comment


                  • #10
                    Salut, vreau sa ii pun ii saptamanile acestea un tester pe masina, dar astazi cand am vrut sa o pornesc a inceput sa caraie un sunet de genu fier pe fier, ce poate insemna asta?

                    Comment


                    • #11
                      Pare o problema a electromotorului. Vezi in video daca se aseamana sunetul: min. 1.57.
                      1998 Dodge Neon, 2.0 I-4, 5 sp. manual. Noises occur just after engine start, sometimes while attempting to crank the engine.
                      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                      Comment


                      • #12
                        Da, dar la mine nu porneste cand se aude caraitul ala si e putin mai puternic, din masina se aude mai puternic

                        Comment


                        • #13
                          Nu mai incerca s-o pornesti ca vei distruge coroana dintata a volantei. Trebuie neaparat sa dai electromotorul jos pentru o revizie/curatare.
                          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                          Comment


                          • #14
                            Ok, stii un cost de manopera, ai intalnit si tu problema asta?

                            Comment


                            • #15
                              Nu am idee despre preturi, fiecare service isi face pretul dupa bunul plac. Si da, am avut problema asta la masina mea, w168. Eu nu am fost asa grijuliu si-am tot carait-o pana i-am distrus volanta...Si m-am distrat de minune apoi
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF