Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Ambreiaj dus = la revedere Vaneo?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Ambreiaj dus = la revedere Vaneo?

    Da dragilor, teoretic asta trebui sa sa fie ultimul meu mesaj pe formulul asta. Iar m-a lasat masina fix cand "trebuia". O data pe an fac o iesire in afara localitatii si atunci se gandeste si ea sa ma lase. S-a dus ambreiajul. Am inteles ca un kit complet cu volanta cu rulment si tot e pe le vreo minim 3000 de lei cu manopera urca bine de tot. In conditile in care masina si asa nu mai face mult si in conditile in care si asa are si alte hibe, probabil ca rabla scrie pe ea sau nu stiu dezmembrari..sau stiti alta varianta?

    Am tras cat am putut de ea, i-am schimbat parbriz sa pot trece itp acum o luna, facut rca, aparent degeaba, mi-a si dat tzeapa masina, uite acolo recunostinta sa dai totul ca sa o pastrezi si ea sa se incapataneze sa plece la fier vechi. Are totusi 15 ani, dar nu arata rau, nu are probleme multe, dar totul costa mult prea mult chiar si daca sunt probleme minore gen schimbat niste bucse, furtune de frana. Speram sa ma mai tina macar un 2 ani, nu cred ca am cerut prea mult dar se pare ca m-am inselat.

    Avand in vedere ca nu vreau sa mai aud de mercedes in viata asta, nu vreau sa plec fara sa le multumesc celor care si-au luat din timpul lor sa imi raspunda dealungul timpului la intrebarile mele care poate nu de putine ori dadeau impresia ca nu fac nimic si asteptam sa mi puna altii pe tava desi nu era asa.

    As aprecia daca nu v-ati deranja sa imi ziceti ca aceleasi probleme le au toate masinile si ca nu scap de ele doar daca schimb marca pentru ca intentionez sa migrez pe ceva care spre deosebire de mercedes:
    - sunt mai usor de intretinut
    - piesele de schimb sunt mai ieftine si se gasesc mai usor
    - piesele After market sunt la calitate mai buna
    - se gasesc mecanici/electronisti ca sa sa se priceapa la ele
    - cei de la reprezentanta sa de peste 2 bani pe tine
    - pretul de pornire sa fie altul

    Deci daca aveti ceva sugesti de masini bune, fiabile la costuri rezonabile si mentenanta sa fie decenta de asemenea, sunt binevenite.

    Numai bine !

  • #2
    E musai sa pui volanta si rulment? Un disc si o placa cat e?
    In rest mai duce cazanu? Ce mai sta sa pice? Poate nu merita sa o dai inca.
    Furtunurile is ieftine, bucse tot asa, dar alea nu e musai sa le schimbi daca nu fac uzura pe gume.
    Mai multi pierzi la cumpararea altei masini, ca nici aia nu vine de noua.

    VW sunt mai ieftine din toate punctele de vedere, in rest la varsta aia tot un cazan iei.
    Ford iar sunt la pret bun si tin bine. Sunt multe masini care tin si sunt ieftine de intretinut.

    Nu vreau sa supar pe nimeni, dar doar magaoaiele mari merita steaua pe capota. Restu-s mercedes doar cu numele. La masini mici concurenta are un raport mai bun calitate pret, mecanici si ce mai vrei.
    Mercedesu clar nu il tii cu bani putini, asa ca ce rost are sa te complici cu una care nu ofera nimic in plus fata de un golf/passat?
    Acu nu vreau sa par naspa, dar un logan cu tichet rabla nu e chiar asa scump, pui niste optiuni si n-ai treaba cu el vreo 10 ani.
    Si intre un logan nou si un A class de 10-15 ani nu e asa mare diferenta. Ca e A class ieftin dar tot te mulge de bani. incet si sigur si in final tot acolo ajungi. Si nu iei ochii nimanui cu el, e ca si cand ai pune steaua pe logan, wtf, aceeasi senzatie o faci.
    Asa ca ce rost au complicatiile cu premium daca masina e la nivelul unui banal golf?

    Cauta o masina care iti place si o tii.

    Si eu consider ca masina mea e o gioarsa, dar arata bine si stau bine in ea. In rest a fost clar tzeapa, dar ce sa fac....Am reparat-o.
    Daca era o banalitate o carpeam cu minimul necasar, gume SH si probabil gunoiul o pastea in 2-3 ani, adica pe vremea asta, raportat la cand am luat-o.
    Asa o mai tin ca arata bine, pana la urma in banii care am luat-o nu aveam alte optiuni.

    Comment


    • #3
      Salut man, mersi de raspuns. Pai am contactat 2 serviceuri. Si am primit urmatoarele oferte:
      1) kit ambreiaj 868lei + rulment 673 (ambele luk) sau kit sachs 1043 + rulment valeo 422. Manopera pt astea 500 lei. Volanta au gasit luk la 2141lei. Manopera presupun ca e mai scumpa cu volanta
      2) kit + rulment undeva intre 1400, volanta 1700 si manopera 1200.

      Cei care mi-au dat oferta 2 mi-au zis asa: daca masina are volanta cu masa dubla trebe schimbata neaparat, daca e volanta simpla nu trebe schimbata. Primii nu mi-au zis nimic de asta. Eu i-am intrebat pe ambii de volanta. ca sa nu o desfaca si apoi sa mi zica ca tre sa mai bag inca 2000 pe langa cat imi cereau initial. Concluzia este ca nu stiu daca trebuie schimbata, ceva amici mi-au zis ca daca nu se schimba sunt sanse ca celelalte piese sa se uzeze mai rapid sau sa nu tina, nu stiu ce sa zic.

      Undeva la 2000 as baga in ea sa ma mai tina, problema ca mai am niste probleme care mici dar multe gen, bucsi brate , bieleta directie bielete antruliu, furtune frana si poate cea mai importanta bratul stanga spate care mi-a fost pus nou nu de mult (ca m-a accidentat cineva) si aparent trebe schimbat iar ca pocneste ceva la el si nu se poate repara, deci ala costa 1900 lei cu tot cu manopera numa. Oricum, alea erau probleme cu care mai puteam merge, nu era problema, nu ma deranjeaza ca bate, ideea e sa ma plimbe de ici colo.

      Am zis-o dintotdeauna, nu sunt pretentios, daca m-ar tine masina asta nu as schimba-o niciodata. Are tot de ce am nevoie. E spatioasa atat pt pasageri dar si portbagajul unde chiar pot sa merg la absolut orice drum cu absolut orice fara sa imi fac griji unde incap bagajele. Deci duc cu mine roata de rezerva, pat, saltea de copil, sanie, trusa de scule, bagaje gramada si toate in spate, nu pun nimic in masina. Am incalzire in scaune oglinzi, aer conditionat, am geamuri fumuri pe spate si parbrizul spate, etc. Imi e de ajuns. Dar daca si asa imi da batai de cap..Vara trecuta am mers cu familia la mare, ghici ce, talerul de protectie de la roata din spate fiind ruginit s-a rupt acolo unde se prinde arcul ala de el si s-a gaurit si arcul ala a scapat si freca pe discul de frana, n am stiut ce e facea ca naiba, fix pe centura bucurestiului, pe avarii, zici ca mergeam cu frana trasa, super aiurea.

      In fine, am primit un ford fiesta din 2015 sa fac un drum in ziua cand m-a lasat asta, frate, diferenta de la cer la pamant, cutie automata, benzina, nici o grija, totul mergea asa fin, nu simteam o groapa, nu batea nimic, totul electronic functional, masina pornea la o apasare de buton, clima adevarata, confort, scaunele alea construite de nu te doare spatele pur si simplu, nu trebe sa imi montez un distantier separat ca alea erau construite cumva sa n-ai nevoie. confort si siguranta ca nu te lasa masina.senzori in parbriz, era setata pe ceva mod ca nici nu trebuia sa ma ingrijesc de lumini, se aprindeau ele in functie de zi sau seara, alta lume, nici nu stiam ca exista asa ceva Deci, nu m-am jignit cand mi-ai zis ca o dacie e o varianta ca eu am facut scoala pe dacie logan si mi-a placut masina. Pt mine e important sa am o masina pe care ma pot baza, o masina care daca seara primesc un telefon ca trebe a doua zi sa plec undeva departe, sa ma pot baza pe ea, sa nu trebuiasca sa merg sa mi fac investigatii daca e capabila sa duca.Masina asta am luat-o din 2007 si inca de atunci avea abs aprins la bord, nici pana in ziua de azi n-a disparut desi a fost in reprezentata de o gramada de ori si prin multe alte serviceuri.

      Teoretic vreau sa ma orientez tot pe ceva de familie, dar parca n-as mai merge pe ceva model rar cum e asta ca nici la dezmembrari nu gasesc piese.Imagineaza-ti ca talerul ala roata spate, care e o tabla mica in forma relativ rotunda, deci o tabla de marimea unei palmi deschise, a costat 400 lei ca numai pe original putea sa aduca, o saiba injector la astia e 5 lei, iei 4 saibe ai scos 20 de lei din buzunar, nu stiu ce naiba de saibe is alea, in mod normal cu 5 lei intr-un dedeman iti ieio punga cu cateva zeci daca nu sute de saibe normale.

      E o varianta sa merg in service la risc ca poate nu e nevoie de volanta sau rulment, dar si daca zice ca e nevoie, o sa zica manopera nu stiu cate sute de lei ca au dat motor jos si ce se mai plangeau aia ca trebe sa faca si nu s-ar merita. Daca mi-ar putea zice de dinainte ar fi ok sa stiu ce sa fac..dar asa.. Ca si comportament, iiarna asta scapa acceleratia in a 5, credeam ca derapeaza masina, apoi cand am urcat pe dealul feleacului acu cateva zile vad ca scapa si in a 4, dau a 3 urca mai chinuit pana cand vad ca scapa si a 3. Trag pe dreapta, abia ca o mai misc de pe loc, scapa si in treapta 1, apoi vad ca o bag in 1 silas ambreiajul si chiar daca stau pe loc nu moare motorul cum se intampla in mod normal, a scos mirosul ala de ambreiaj ars si cam atat, acum merg cu 10 la ora maxim.

      Acum sunt in dubiu, pe de o parte m-as baga la ceva dacia logi sau cum ii zice la aia mai de familie, dacie noua, sau la ceva strain second insa aici iti dai seama ca am emotii, o iau si nu stiu la ce sa ma astept, as vrea totusi sa am o liniste, insa nu zic ca nu mi-ar placea sa beneficiez din progresul tehnicii prezent pe masinile straine de care n-am avut parte niciodata. Mi s-a recomandat vW Touran, sau recent un Volkswagen Golf Sportsvan 1.6 TDI de 3 ani vechime 1 proprietar.

      Voi ce ati alege nou romanesc sau second strain ? O colega si-a luat second din reprezentanta germania fara probleme pana acum. Ce varianta sunt second de incredere?

      Comment


      • #4
        Cati bani ai bagat din 2007 pana acum? Au trecut 12 ani. E de asteptat sa crape ambreajul, nu crezi? Si poate placa a crapat. Nu insista cu incalzitul. Daca nu merge las-o asa nu fii cioban ca strici si altele.
        Volanta daca nu clancane nu bate la oprie, nu o scihmba, punct, lasa povestile de mecanici. Ce conteaza ca se uzeaza mai repede? Cat vrei sa tina 100 de ani?
        Rulmentul..ce sa zic..la risc. Debreia frumos? Poate merge la risc.

        De aia spun ca nu merita, ai confort de VW la preturi mai mari, doar ca ai steaua pe capota.
        Tu stii ce calcule iti faci. Furtunuri frana nu-s scumpe, bucsele, merg si asa alea neimportante.
        Dar e naspa sa iti schimbi masina cand te grabesti.
        Poate ar fi o varianta sa iei un logan sau ceva ieftin cat sa ai ceva, apoi il vinzi, fara sa bagi prea multe. Pierderea e mai mica asa.
        Dar sa fie o masina la pret nu prea mare si care are trecere.

        Nu stiu ce masina sa iti iei, dar evident una mai simplu de intretinut, punte rigida spate, volanta simpla, distributie pe lant si pe viata, etc.

        Comment


        • #5
          Toata lumea te cam minte.
          Mecanicii cu povesti fantastice. Cauta mecanic mai bun! Unu care da cutia jos, nu motoru!
          Baietii de la piese te cam mint. Un kit disc+placa presiune+rulment e 826 de lei firma LUK https://www.autoeco.ro/set-ambreiaj-...6244/a1134447/



          Comment


          • #6
            Eu planuiam sa schimb masina, dar peste vreo 2 ani. Bucsele si restul nu le-as schimba oricum daca nu pune viata in pericol, dar as repara lucrurile fara de care nu poate functiona. Am un caiet pe care am trecut absolut toate cheltuielile la masina de cand am luat-o pana azi inclusiv alimentarile, as putea face un total. As baga un 1500 sa repar treaba asta daca nu s-ar ridica mai scump, dar nu stiu unde ma incadrez cu suma asta. Mecanicii pot sa minta asa e, mi-au zis ca ei nu cumpara piese de pe siteurile pe care le trimit eu ca ei au contract cu nu stiu ce firme care le ofera garantie pe bune etc. Manopera cam cat ar trebui sa fie la treaba asta? (cu si fara volanta) Deci motorul nu trebe dat jos in nici un caz? Unii mi-au zis ca e lucrare de o zi altii ca e de 3 zile. Pot sa mai intreb, dar habar nu am unde. Cineva mi a recomandat sa iau un lodgy nou ca nu am bataie de cap cu el 10 ani. Pana una alta fac abonament pe bus O sa mai sun la niste serviceuri sa vad. Cu masina asta am mers 80 de mii de km in din 2007 si atunci avea la bord 67 de mii. Deci nici n-am circulat cine stie ce.

            Comment


            • #7
              Km stii tu ca-s reali?
              Cat ai bagat in ea? Si cat mai ai de bagat? Daca te mai tine 2 ani merita sa bagi si 1000E.
              Ce mai sta sa crape care ar fi scump?

              Garantie iti da orice magazin cat timp le dai factura de montare in service acreditat.
              Tzeapa e ca tot platesti 2 manopere. Deci nu e tocmai garantie.
              Service-urile isi pun adaos, aia e schema. Daca ti-ar cere manopera mai mare ai pleca de la ei.
              Oricum, daca piesa e proasta nu crapa instant, te intorci la ei si iti spune ca nu stii conduce, ca ai abuzat.
              Deci nu te increde ca la banii aia nu ai cum sa iei tzeapa.

              Sincer, nu stiu pe cine sa iti recomand pt lucrarea asta, cere oferte.
              Ambreaje a mai schimbat lumea, nu cred ca e asa lucrare nemaivazuta.

              Evident ca lodgy e o alegere mai buna din punctul asta de vedere, stii o treaba, ca merge.
              In rest ca e un cotetz e alta poveste.

              Comment


              • #8
                Cat de sigur esti ca masina avea 67 mii in 2007?

                Un ambreiaj nu se duce peste noapte, da semne din timp: patineaza, bate volanta, etc. Nu poti spune ca mercedes e prost din cauza ca se duce un ambreiaj sau o bucsa. Din punctul meu de vedere, daca nu tii o masina de 15 ani cu reparatiile la zi, te poti astepta la orice.

                Daca vrei sa schimbi doar "lucrurile fara de care nu poate functiona" atunci asta e alta treaba si ca atare nu te poti baza pe ea la drum lung.

                Mercedes e mercedes si e normal sa nu ai costuri de intretinere ca la o dacie.

                Orice masina veche e pacatoasa de la un moment dat, depinde doar de tine daca esti dispus sa bagi banii in ea sa o pui la punct sau o schimbi.

                Comment


                • #9
                  Iti dai seama ca nu sunt sigur ca avea 67de mii, pot sa iti zic sigur doar in privinta la ce am consumat eu. Personal nu cred ca avea numa 67 de mii, dar nici pe mine nu m-as crede ca in 12 ani am facut doar 80 de mii daca as fi eu..deci..nah. In fine am mai cerut o oferta si am primit asa1480 kit (placa disc rulment) si manopera 946 lei + discout 10% la piese parca = total 2278 lei. Mi se pare pret mare si in contextul in care poate dupa ce incep lucrarea imi mai dau pastila ca trebe sa schimb si volanta pentru ca de la serviceuri asta ma astept sa se intample. Asa am patit si la mercedes. Am mers sa schimb niste placute si mi-au zis ca trebe si discurile, apoi am zis ok, mi-au zis ca trebe schimbat si nu stiu ce etrier. Mi-am bagat piciorul si am zis sa nu il schimbe. Dupa ani de zile am mers la ei cu acelasi etrier si avand lucrari la roata aia am intrebat de etrier, au zis ca e perfect functional. Deci ma astept ca dupa ce mi-au demontat ambreiajul si alea sa mi zica ca trebe volanta si ca fara volanta nu merge si ca tot trebe sa platesc manopera si pieselle si daca nu schimb volanta. Pt mine cel mai rentabil ar fi sa mi zica din start daca trebe sau nu volanta ca sa stiu incotro o apuc.Daca nu trebuie, si iau un kit ieftin cum am primit mai sus recomandare si o manopera ieftina, atunci as baga un 1500 in ea sa o repar. Dar peste nu as mai baga. Asta si in contextul in care brat stanga spate schimbat acum cativa ani pocneste la orice balansare a masinii pe partea aia si au zis ca trebe schimbat iar 1600 lei numa bratu fara manopera. Altceva urgent nu mai are decat furtunele de frana. Chestii marunte as mai repara gradual, dar sa mi dau o pastila deasta asa de 3-4000 de lei in contextul in care masina poate nici 2000 de euro nu mai face.. Apropo, parbrizul ala nou nout put, e drept chinezesc de la fuyao cluj nu se sterge apa de pe el, dau cu stergatoarele si numai o intinde pe parbriz. Aceleasi stergatoare care pe parbrizul original la o singura miscare lasa parbrizul curat. I-am sunat pe aia au zis ca n au mai auzit asa ceva si sa o duc sa vada. Dar unde sa o duc fara ambreiaj si aia is fix in capul celalalt al orasului, mi-ar lua 2 ore sa ajung la ei si m-ar injura toti in trafic cat pentru o viata. Recent adica acum cateva luni am mai schimat un arc rupt pe spate si talerul ala, reparatie la vreo 2000 de lei credeam ca din cauza la ala pocneste bratul dar se pare ca bratul era problema de fapt deci n-am rezolvat nimic. Spre surprinderea mea vara trecuta ma dus in budapesta fara nici o problema si inapoi, prima iesire din tara cu ea in 12 ani. alternatoru l-am schimbat anul trecut pus unu second la 700 de lei. si maruntisuri. Ce sa zic, dacia vad ca n-au cutie automata, parca as migra pe automat, ti am zis ca am condus ford fiest ala, mi s-a parut perfecta masina, atata tot ca nu e spatioasa. de seconduri ma cam tem ca nu stiu la ce sa ma astept, dau cateva mii de euro si apoi sa ma mai si lase..sau sa merg cu ea prin serviceuri ar fi nasol. poate ceva second din reprezentanta ceva?

                  Comment


                  • #10
                    O treaba e clara, nu lua masina SH ca vad ca te mulg mecanicii.
                    Si alege alt service. Sincer habar n-am care ca masinile mi le repar eu.
                    Daca vrei iti trimit in privat un numar, poate se baga omu, habar nu am, acu nu stiu ce rpet iti face, dar nu e genu de om care sa iti zica sa schimbi ce nu trebe.
                    PLM, plin de habarnisti si dorei in servise si mai rau, magari care te pun sa scihmbi ce nu terbe.
                    E rept ac orice padure are uscaturi, dar parca tot mai mult apar.

                    Comment


                    • #11
                      Pai, nou in afara de dacie nu cred ca e alta varianta nu? Una de 3 ani adusa din germania poate sa fie coapta si sa am probleme cu ea? Cam ce ar trebui sa investesc in una second adusa de dincolo ? gen pe langa cat dau pe ea

                      Comment


                      • #12
                        Discuție absolut aberantă și lipsită de sens și utilitate, demnă de fortuning și alte găuri similare.

                        Probleme cu fiarele sunt pretutindeni, problemele financiare sunt personale, de discutat cu familia spre exemplu iar problema mecanicilor este arhicunoscută.

                        Rezultatul banilor puțini, dați aiurea pe piese aftermarket dubioase și la service-uri de kkt, este chiar aducerea fierului în punctul de a se preta perfect remat-ului, asta neavând nicio legătură cu marca aleasă.

                        Eu îți recomand să pui punct disertației și să te interesezi cum se întreține corect o mașină, apoi să vezi dacă poți sau nu să o faci, pentru că nu-ți poate spune nimeni ce să iei tu la noroc ca să fie ieftin și bun, cu mentenanță zero.

                        ​​​​​​​Bests!

                        https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                        Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                        Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                        Comment


                        • #13
                          Sti ce nu intelegeti voi astia care va iubiti mai mult masina decat proprii copii? Ca asta nu e un forum de oameni care pun masina pe primul loc, cel putin nu asta cred eu. Voi aveti impresia ca toata lumea merge la lucru si se gandeste toata ziua la momentul in care se va reintalni cu masina lui, apoi iese de la lucru si cand ajunge acasa mai sta o ora in garaj cu masina pana sa intre sa isi vada sotia si copii. Le da o buna ziua dupa care se retrage in garaj sa mai mestereasca ceva la masina si a doua zi o iau de la capat. Voi atat venin aveti in voi incat ii urati pe toti aia care nu au acelasi comportament degradant ca al vostru. Dupa mintea voastra toti ar trebui sa idolatrizeze masina, sa o cunoasca pana in strafunduri, sa fim toti mecanici si si electricieni. Sa cunoastem totul despre ea. Bre, treziti-va, daca stiam totul nu as fi intrat pe forum, nu stiu totul despre mine si voi vreti sa stiu totul despre masina? Voi astia care improscati cu "modestie", deasta nu mai puteti voi ca pune omul niste intrebari, zici ca va mananca in fund si nu va puteti rabda sa nu dati cu venin pe aici, parca nu suportati cand vedeti oameni de buna credinta care sunt dispusi sa ajute alti oameni. Va roade invidia cand vedeti ca oameni buni la suflet precum Sharky, grizzlee, Radu_G care si-au luat din timpul lor sa imi dea un sfat, va roade pentru ca stiti ca au facut un gest nobil, gest de care voi nu sunteti in stare, va roade ca nu sunteti la fel de buni ca el. Tu bre, care ai 5000 de posturi pe forum, am si uitat sa zic ca seara tarziu dupa ce te intorci din garaj in casa si ai tai dorm de mult, te bagi sa postezi 100 de mesaje pe forum ca sa iti faci norma de pasionat al automobilelor. Hai lasa-ma, cred ca ai auzit de des formularea "nu te mai suport", nu? la cat esti de arogant nu m-as mira. Toti cei care ati fost binevoitori, daca aveti vreodata neovoie de ajutor in orice, dati-mi un pm si cu cat va voi putea ajuta va voi ajuta, caci am si eu alte domenii in care excelez, nu trebuie sa fim toti guru in domeniul auto. Stima

                          Comment


                          • #14
                            Tu cu cine te cerți? Ai priceput măcar ceva din sfaturile date de cei enumerați? Adică schimbi ambreiajul sau arunci mașina?

                            https://www.clubmercedes.ro/forum/ha...676-regulament

                            Pentru functionarea corespunzatoare a conturilor si pentru evitarea blocarii acestora, va rugam sa NU mai folositi adrese de email yahoo.
                            Va rugam sa le schimbati din User Settings.

                            Comment


                            • #15
                              Poti pune kit cu volanta si ambreiaj Valeo 4P care iti face conversie de la volanta cu masa dubla la volanta cu masa simpla ( care nu mai pica) tot pe la 1400-1600 de lei te costa piesele.


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Logan | Dacia Logan |Anulare DPF