Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Ulei improscat din joja

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Salutare!!
    Multumesc mult pt. sfaturi,LauLaur !! Si colegilor din privat!
    Cred ca am rezolvato singur...uraaa!!
    Azi , cu toata Duminica , m-am apucat de mesterit :-))
    Identificat furtunasul si la palpare se simteau bucati de gheata scrasnind in interior...
    Putin chin la demontarea colierului,cu un cleste "cioc" sau "spit" si doua maini , iese usor furtunasul.Era infundat bine,dar cu apa calda si sapun de vase se curata usor!!
    Pus la loc pe motor dar fara colier pentru viitoare verificari pana trece stresu :-)
    Am facut 10km si se prezinta normal,maine prind curaj si poate fac un drum mai lung.
    Urmeaza spalarea copartimentului motor dar poate la vara cand este cald!Pan la vara dau cu carpa!Poate nu se repeta isprava...
    Atasez poze cu operatunea "furtunasul"
    Salutare si drum bun!!

    Comment


    • #47
      Salut
      Revin cu pozele!Scuze!
      La care ulei te referi LauLaur?La cel de la statia peco sau cel care era in motor cu bidon albastru ?Multumesc de sfat !!
      Attached Files

      Comment


      • #48
        La uleiul din peco ma refeream (Lu.koi.l). Ala din bidonul albastru e ok.
        Lasand gluma, ma bucur ca s-a rezolvat. Verifica periodic furtunasul si gandeste-te de doua ori inainte sa speli motorul.
        Toate cele bune!
        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

        Comment


        • #49
          Originally posted by Dandino View Post
          Urmeaza spalarea copartimentului motor dar poate la vara cand este cald!Pan la vara dau cu carpa!
          Salutare. Si la vara recomand sa folosesti carpa si sa nu speli motorul... Eu asa am "ucis" pompa servo...
          W168 or nothing!

          Comment


          • #50
            Ulei improscat din joja

            De curiozitate, cum termini pompa de servo spaland motorul? [emoji12]


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #51
              Înecată Plus că pe W168 e electrică.
              Fosta: W168 A160 '99 Benzină
              Actuala: W169 A200 '04 Benzină
              Urmează: Dacia 1300 '74

              Comment


              • #52
                Si Megane 2 si 3 o au electrica dar nu s-a ars desi motoarele respective sunt spalate o data pe an [emoji12].


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #53
                  Buna ziua

                  Salut
                  Eu am un A170 CDI si a tasnit uleiul pe langa joja,are cineva un sfat inainte de a ma apuca de demontat? Mentionez ca nu am masina de mult si nu am apucat sa stiu ce si cum la ea.
                  M ultumesc.

                  Comment


                  • #54
                    Aceeasi cauza: carter neventilat. Verifica/curata epuratorul de gaze.
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #55
                      Salut

                      Am verificat, poate a fost gheata nu am gasit nimic dar am completat si nu mai iese ulei deloc. Multumesc.

                      Comment


                      • #56
                        Incercati pe cat posibil sa mergeti cu turatie de cel putin 2500rpm.
                        Uneori sunt cazuri cand trebuie treapta 2, dar imediat tr.1, si tot asa.In acele cazuri mai bine tr.1 la 4000rpm decat motor subturat si trepidatii.
                        Asemenea si in oras, mai bine tr.3 la 50-60km/h.
                        Iarna incalziti motorul la relanti macar 2-3minute.
                        Last edited by flavyus1987; 01-26-2017, 22:28 PM.
                        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
                        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

                        Comment


                        • #57
                          Cam tarziu scriu aici... Iarna trecuta, fix dupa 2-3 minute de incalzire a scuipat tot uleiul. Bine ca nu plecasem la drum. Nu mai avusese problema asta de 2 ani si credeam ca nu o s-o mai aiba. Cert este ca in urma cu 2 ani spalasem motorul si o iarna a functionat fara incidente. Problemele apar cand temperatura scade sub -10 grade si nu stiu cat conteaza "marca" uleiului. In rest nu are nici un fel de probleme. Nu pierde ulei, nu consuma. Cand fac schimbul iese fix cat a fost bagat. Este o masina ciudata. Nu am intalnit asa ceva la celelalte pe care le-am avut pana acum

                          Comment


                          • #58
                            Salut!
                            Nu e o masina ciudata, e chiar "firesc" ce se intampla. Pentru a evita lucrul asta, e indicat, pe timpul sezonului rece, cand temperaturile scad bine sub zero, sa se verifice periodic furtunul PCV, care face legatura intre capacul chiulasei si clapeta de acceleratie. E furtunul ala mic si negru care respira greu, iarna.
                            Mai in detaliu: Daca se desface capacul chiulasei se observa ca stutul de care e legat furtunul, nu iese pur si simplu din capac. Pe partea superioara a capacul exista "ceva", ce banuiesc a fi un filtru epurator. Probabil ca in timp se degradeaza si lasa mai mult afara, condensandu-se pe furtun(si alte componente). Condens + ger= dop =>presiune.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment

                            Working...
                            Logan | Dacia Logan |Anulare DPF