Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema la schimbat cutia de viteza

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Eu nu am găsit un magnet mic și destul de puternic.
    Am ridicat acea pârghie cu o șurubelniță, privind pe ecranul telefonului toată treaba - nu poți băga capul acolo. Cu ocazia asta am și înregistrat.
    Filmarea aici: https://www.flickr.com/gp/getbl01/5zx2k5

    Dincolo de jumătatea filmării are loc acțiunea. Până atunci este o bâlbâială enervantă.
    La un moment dat, după ce ridic pârghia, pun telefonul de o parte ca să manevrez selectorul - nu aveam pe altcineva să o facă.
    A good car is nothing without a good garage.
    Mercedes too.

    Comment


    • #17
      Foarte util!
      Te-a chinuit un pic...
      Te-as ruga sa postezi clipul si descrierea operatiunii si in sectiunea "Totul despre..." .
      Toate cele bune!
      Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

      Comment


      • #18
        Am reusit si am mai dat o data jos cutia de viteze si am schimbat rulmentul de presiune de pe cutia stricata . Am amorsat ambreiajul si functioneaza bine 4 viteze si marsalier dar nu mai intra in viteza a 5 a si becurile de mers inapoi raman aprinse. Probabil din cauza bulbului de pe cutie care l am schimbat. Nu am incercat sa scot cu magnetul acea parghie deoarece e spatiu mic si nu cred ca as fi reusit. Totusi ma gandesc sa desfac selectorul de viteze care are 4 suruburi si asa as putea sa indrept acea parghie si sa rezolv problema. O sa testez treaba asta pe cutia data jos de pe masina sa vad daca reusesc. Am ramas si cu martorul ulei motor aprins in bord si nu prea stiu ce s poate sa insemne pentru ca uleiul si filtrul de ulei sunt schimbate la o zi dupa cutia de viteze si e in limitele notmale.

        Comment


        • #19
          Ok

          Originally posted by getablonda View Post
          Eu nu am gãsit un magnet mic și destul de puternic.
          Am ridicat acea pârghie cu o șurubelnițã, privind pe ecranul telefonului toatã treaba - nu poți bãga capul acolo. Cu ocazia asta am și înregistrat.
          Filmarea aici: https://www.flickr.com/gp/getbl01/5zx2k5

          Dincolo de jumãtatea filmãrii are loc acțiunea. Pânã atunci este o bâlbâialã enervantã.
          La un moment dat, dupã ce ridic pârghia, pun telefonul de o parte ca sã manevrez selectorul - nu aveam pe altcineva sã o facã.
          Deci parghia eu o vad dar trebuie ridicata sau impinsa intr o parte cu surubelnita?

          Comment


          • #20
            Salut!
            Puteai sa rezolvi problema cu switch-ul de marsarrier cat era cutia data jos, era mult mai facil. Actionai selectorul cu mana in marsarrier, cum a facut si colegul. La w168 e si mai mare chinul, stiu cat m-am chinuit sa-l desfac din cauza spatiului.
            Parghia, intr-adevar se duce intr-o parte dar initial trebuie ridicata.
            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

            Comment


            • #21
              Am incercat jos nu am pus o in marsalier dar nu s a deplasat deloc mai incerc pe masina am vazut ca , colegul a reusit

              Comment


              • #22
                Originally posted by zabavici View Post
                Am incercat jos nu am pus o in marsalier dar nu s a deplasat deloc mai incerc pe masina am vazut ca , colegul a reusit
                Vad ca insisti sa scrii incorect. Se scrie marsarier, cu "r". Este un neologism care vine din limba franceza, "marche arrière", adica mers inapoi. E valabil si pentru cei care scriu 'mansalier'... fir'ar a dreaq' de aritmetica!
                Deo juvante

                Comment


                • #23
                  Multumesc pentru lectia de franceza as fi dorit mai mult sa mi fi spus vreo rezolvare la problema mea.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by zabavici View Post
                    Multumesc pentru lectia de franceza as fi dorit mai mult sa mi fi spus vreo rezolvare la problema mea.
                    Din pacate lectia e de limba romana in primul rand. Am mers la etimologia cuvantului sperand ca astfel vei retine mai usor ortografia cuvantului. Dar nimeni nu apreciaza cu seninatate o lectie gratuita de limba romana. Apropo, motivul pentru care te-am corectat este ca greseala este mult prea larg raspandita printre mecanicii amatori/profesionisti atat in scris cat si oral.

                    Rezolvarea pentru problema ta a fost deja oferita de colegi. Cutia de viteze nu se monteaza orbeste, adica lasata cuplata in orice viteza inainte de montare. Altfel se ajunge la situatia in care esti acum, nesincronizare intre comanda cutiei de viteze si cutia de viteze propriu zisa.
                    Deo juvante

                    Comment


                    • #25
                      Nota: Cutia de viteze trebuie sa fie in neutru (nici o viteza cuplata) inainte de montare.
                      Deo juvante

                      Comment


                      • #26
                        Am montat o de acum nu mai am cum sa o dau jos o sa incerc asa pe masina sa vad daca reusesc sa mai repar ceva.

                        Comment


                        • #27
                          S a rezolvat problema am ridicat acea parghie cu o surubelnita, acum functioneaza si viteza a 5 a si luminile marsarier. Multumesc pentru indicatiile primite!

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Logan | Dacia Logan |Anulare DPF