Salutare, detin un a140 din 2000, acum 3 zile cand erau strazile Bucurestiul pline cu albeata am mers cu masina circa 20km, la iesirea dintr-un pasaj fiind pe banda 1 am luat din plin o baltoaca , dupa circa 5 minute s-a aprins martorul de baterie in bord.
Sunt sigur ca a venit apa pe cureaua de la alternator fiindca este situata fix in dreapta langa roata din fata si nu mai am scut la masina.
De atunci pana acasa am mers pe baterie ,bineinteles ca a picat partial si servodirectia.
Inainte sa ninga a plouat cateva zile si tot lafel a facut doar ca si-a revenit dupa o zi, insa acum nu vrea sa isi revina.
Stiu ca martotul indica lipsa de incarcare a bateriei.
Sunt sigur ca a venit apa pe cureaua de la alternator fiindca este situata fix in dreapta langa roata din fata si nu mai am scut la masina.
De atunci pana acasa am mers pe baterie ,bineinteles ca a picat partial si servodirectia.
Inainte sa ninga a plouat cateva zile si tot lafel a facut doar ca si-a revenit dupa o zi, insa acum nu vrea sa isi revina.
Stiu ca martotul indica lipsa de incarcare a bateriei.
Comment