Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate in alte moduri decat cele mentionate, nu sunt folosite in scopuri de marketing, nu sunt comercializate si nu sunt transferate unor terti.

__________________________________________________ ________________________________


I. "Date necesare" - colectate la inregistrarea unui cont de membru:
Adresa de email, necesara pentru:
validarea contului
resetarea parolei, in cazul in care a fost uitata
transmitere notificari privind anumite evenimente intamplate pe Forum (optional, opt-in) - ex: reply intr-un topic urmarit, reply la un mesaj personal (PM)
comunicari ocazionale in scop informativ (non-marketing, non-comercial) din partea administratiei Forumului (optional, opt-in)
NU este afisata public pe Forum, iar ceilalti membri nu au acces la ea, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori)
Username, necesar pentru autentificare (login)
Este afisat public pe Forum, in dreptul postarilor/mesajelor scrise de membrul respectiv, pentru a putea facilita o discutie cursiva
Parola, necesara pentru autentificare (login)
NU este afisata nicaieri
NU este stocata intr-o forma citibila (plain text), ci numai in forma criptata
Motiv: fara aceste date nu este posibila crearea unui cont de membru, iar fara cont nu se poate participa la discutii.
Temei: interesul legitim.
Durata: pe toata durata existentei contului de membru
__________________________________________________ ________________________________


II. "Date optionale" - pe care membrii Forumului Clubmercedes au posibilitatea sa le introduca in contul propriu daca doresc:
Location - eliminat de tot, pentru ca in ciuda explicatiilor au aparut confuzii privind semnificatia si rolul acestui camp
Data nasterii
Hobby-uri (interests)
Model/marca si motorizarea masinii

Temei: consimtamantul (consent).
Durata: atat cat doreste persoana, datele pot fi introduse/modificate/sterse in orice moment direct din cont

Introducerea acestor date este pur optionala, iar accesul integral la toate serviciile oferite de Forumul Clubmercedes nu este conditionat in niciun fel de introducerea acestor date. Aceste date sunt prelucrate exclusiv pentru afisarea lor in pagina personala a contului (profil public - exemplu) care poate fi accesata de oricare alt membru inregistrat pe Forumul Clubmercedes(dar nu si de vizitatorii neautentificati-guest sau de crawlerii web precum Googlebot). Deasemenea, denumirile campurilor in care pot fi introduse aceste informatii sunt orientative, membrii nu au vreo obligatie sa le completeze cu acuratete.

Recomandam sa completati informatiile optionale numai daca doriti ca ceilalti membri ai Forumului sa le cunoasca. Pentru a ne asigura de acest fapt, toate datele optionale introduse pana la 18.05.2018 au fost sterse. Ele pot fi reintroduse daca membrii doresc acest lucru, luand in considerare cele mentionate mai sus.
__________________________________________________ _____________________________


III. "Date colectate automat" - pentru fiecare accesare a Forumului, indiferent daca e vorba de un vizitator autentificat (membru) sau neautentificat (guest):
Adresa IP
User-Agent: sir de caractere prin care aplicatia de web browsing se "recomanda" catre server (ex: Chrome)
HTTP Referer: pagina vizitata anterior celei curente
Aceste date NU sunt afisate in mod public pe Forum, membrii nu au acces la ele, nici macar cei din echipa de moderare (moderatori, supermoderatori).

Motiv: aceste date sunt colectate si procesate pentru indeplinirea unor obligatii legale (ex: cooperarea in investigatii ale autoritatilor, conform legii) sau pentru implementarea unor strategii de aparare impotriva unor atacuri informatice (ex: hacking, (D)DOS, crawling neautorizat)
Temei: obligatia legala, interesul legitim
Durata: 30 de zile in jurnalele de acces ale serverelor care gazduiesc Forumul Clubmercedes(webserver logs). Adresele IP sunt stocate si in baza de date a Forumului, pentru fiecare mesaj scris (permanent) si pentru sesiunile de autentificare (pana la expirarea lor sau invalidare prin log out).
See more
See less

Problema curea acesorii?? Electromotor? sau altceva?

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 0 (0 members and 0 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    La role e treaba de chinez batran.Dar le poti schimba si singur, e usor dar iti trbuie rabdare.
    Cand va fi de vina alternatorul, defapt rulmetul mare al sau,primul, o sa ai un vajait/frecare metalica, exact se aude la strunjire cand se incinge varful cutitului.Acolo sa nu pui rulment romanesc, ca exact de 5lei tine-cat costa el.Sunt patit.
    Last edited by flavyus1987; 01-21-2013, 10:09 AM.
    Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
    https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

    Comment


    • #32
      Aseara mi-am facut timp si am schimbat cureaua si rolele. E ok.
      Totusi o sa dau jos si alternatorul mai incolo, parca nu-mi place cum se simte cand invart de el, nu merge greu dar nu strica sa-i schimb rulmentii inainde sa se strice de tot.

      Din 2004 de cand e masina cred ca nu a schimbat nimeni rulmentii la alternator.

      Stima

      Comment


      • #33
        Cu siguranta ai rulmentii originali.
        Daca nu gasesti pe original sau aftermarchet la pret convenabil uite codurile pentru a ii cumpara de la un magazin de profil:
        -cel mare de langa fulie 6303-2RS;
        -cel mic 6202-2rs.

        Eu am cumparat saptamana aceasta ambii rulmenti KBS si KBC(unul USA altul Koreea) la pret de 90lei in total.
        Maine urmeaza sa ii schimb daca nu intervine altceva.
        Vand jante A class cu anvelope vara 600lei.
        https://diagnoza-auto-cta.blogspot.r...255517-ms.html

        Comment


        • #34
          Salut, eu am schimbat cureaua de accesorii din cauza uzurii si acum fluiera uneori cand folosesc faruri si dezaburire luneta. Mentionez ca e continental cureaua noua si cea veche nu fluiera.

          Comment


          • #35
            Salut,aceeasi problema am avut-o si eu.Incearca sa schimbi si rolele si testeaza-ti rolele la alternator(pe mine m-a costat 100 de lei schimbat cu manopera cu tot).Incearca sa cumperi cureaua bosh sau alta firma,contitech-ul nu prea ii ok(adica eu acum o saptamana am facut franjuri o curea contitech pusa de cateva zile).bafta

            Comment


            • #36
              Originally posted by adisicami2013 View Post
              Salut, eu am schimbat cureaua de accesorii din cauza uzurii si acum fluiera uneori cand folosesc faruri si dezaburire luneta. Mentionez ca e continental cureaua noua si cea veche nu fluiera.
              Ai cureaua slaba.
              Mergi la un mecanic sa o mai intinda si nu o sa mai fluiere.




              stima
              Banii nu aduc fericirea, dar e mai confortabil sa plangi intr-un mercedes decat pe o bicicleta...!!!

              Comment


              • #37
                Vezi daca e alternator cu racire apa mai are si doua furtune de asta nu coboara ! te rog mergi la mecanici nu la cizmari de dragu de a plati mai putin
                diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                Comment


                • #38
                  Nu sunt mecanic dar in 30 minute il dau jos lejer
                  diagnoza reparatii mb dezmembrari auto

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by cristibic View Post
                    Aseara mi-am facut timp si am schimbat cureaua si rolele. E ok.
                    Totusi o sa dau jos si alternatorul mai incolo, parca nu-mi place cum se simte cand invart de el, nu merge greu dar nu strica sa-i schimb rulmentii inainde sa se strice de tot.

                    Din 2004 de cand e masina cred ca nu a schimbat nimeni rulmentii la alternator.

                    Stima
                    rolele si cureaua se pot schmba pe sus?

                    Comment


                    • #40
                      Salut! La mine se aude un falfait in partea stanga ori cureaua ori rolele.Am pus apa pe curea si nu a mai facut un timp.Ce ar putea fi?Se pot schimba pe sus rolele si cureaua?

                      Comment


                      • #41
                        Nu se poate pe sus. Uite una dintre metode http://www.aclassinfo.co.uk/mypage.57.htm

                        Comment


                        • #42
                          alternatorul are 3 suruburi. unul este mai sus si mai scurt si este in dreata sus.
                          cand merge servo greu, nu se alimenteaza cu curent ptr ca nu incarca alternatorul. acceasi problema am avut-o si eu, s-a rezolvat prin schimbarea alternatorului

                          Comment


                          • #43
                            I-am schimbat si eu rolele si cureua.
                            Am pus role INA si curea Contitech(Am fost surprins sa observ ca acelasi lucru era montat si pe ea-made in turkey rolele si cureaua uk).Pretul pieselor a fost de 208 ron.
                            Manopera am executat-o eu la tara, pe cric.
                            Timp de lucru cu pauze de tigare si bere rece : 3 ore jumatate.
                            Pentru executie am avut nevoie de un patent sa desfac suruburile scutului si doua chei.
                            Una de 13 pentru rola 1 si 3 si o cheie de 15 pentru rola de la mijloc.

                            Ca sa am loc ,am dat si roata jos impreuna cu un mic plastic din spatele rotii, prins in 3 suruburi. Dand plasticul ala jos ajuta foarte mult pentru ca se creeaza o mica ferreastra catre curea si rola 1 si 2.
                            Am mai folosit o teava de vreo jumatate de metru pentru a propti intinzatorul cand am slabit cureaua.(Cu o cheie de 15 de preferinta inelara, se impinge cu putere ca si cum ai strange piulita si astfel se slabeste intinzatorul, iar cu teava infipta in pamant vii si proptesti cheia in ea).
                            Atentie mare cum bagati mana sa dati cureaua jos pentru ca va puteti reteza degetele.
                            Eu am bagat mana si am dat-o jos de deasupra rolei 2(cea din mijloc),stfel daca scapa intinzatorul nu avea cum sa imi prinda degetele.

                            Chinul dracu a fost la rola 3. Locul stramt .... nu poti desface surubul decat putin cate putin, la fel si la strangere, iar surubul e destul de lung. Nu m-am zgariat pentru ca am maini de panist.

                            Recomand dupa ce strangeti fiecare rola sa invartiti de ea sa fiti sigur ca se invarte bine.
                            Saiba fiecarei role are forma concava(de lighean).
                            Concavitatea intra in gaura rulmentului si daca saiba apuca stramb la insurubare e posibila blocarea rolei si nestrangerea surubului cum trebuie.

                            Aveam un joc foarte fin(aproape insesizabil) la cele doua role cu caneluri, iar cureaua era crapata in mai multe locuri si ceva pietricele prinse.Pe vreme umeda, scartaia.

                            Daca tot faceti asta, verificati si pompa de apa daca are joc!
                            La mine e perfecta.

                            L.E Mai aveti nevoie de o lanterna de cap si sa tineti capota ridicata pentru o buna luminare.
                            Data fabricatiei de pe curea 01/2011.
                            Bafta daca va apucati de treaba! E vremea potrivita.
                            Last edited by Nedved; 06-29-2016, 18:53 PM.

                            Comment


                            • #44
                              Salut!
                              Aveam un joc foarte fin(aproape insesizabil) la cele doua role cu caneluri
                              Toate trei rolele au suprafata neteda, fara caneluri. Tocmai pentru ca pe ele circula partea neteda a curelei. Doar rola de sus(de langa pompa de apa) atinge cureaua pe interior. Dar doar o atinge..
                              Last edited by LauLaur; 06-29-2016, 22:55 PM.
                              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                              Comment


                              • #45
                                Salve!

                                Nu vreau sa te contazic si nici nu inteleg prea bine ce vrei sa spui, asa ca o sa fac niste completari.
                                Poate nu m-am facut inteles si imi pare rau.
                                Cureaua e pe o parte neteda si pe o parte are caneluri.
                                Nu am aer conditionat si am avut de schimbat 3 role.
                                Masina are motor de 1397 cc.
                                Dupa VIN mi s-au dat 3 role si anume : una neteda si doua de aceesi marime, cu caneluri.
                                Din prima figura ale mele au fost asa: numarul 4 si numarul 3 cu caneluri avand aceleasi dimensiuni , iar numarul 6 este neteda si e un pic mai mare decat cele doua.

                                S-au potrivit perfect si am pus cureaua cum a fost si inainte si am facut si vreo 600 km.
                                Daca tu spui ca toate 3 sunt netede mie mi se pare ca ar sari cureaua imediat de pe rola 4.

                                Rolele date jos aratau ca si cele puse si le am in portbagaj impreuna cu cureaua in caz de 'Doamne fereste".

                                Eu am povestit ce lucrare am facut la masina mea. Poate a ta cu alta motorizare e diferita.
                                Last edited by Nedved; 06-30-2016, 01:08 AM.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF