Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Baterie aprinsa la bord, volanul se invarte greu.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Iti multumesc! Am citit in mare si nu stiam exact care a fost problema! Credeam ca problema e de la curea ! O sa reconditionez alternatorul! O zi buna va doresc


    Sent from my iPhone using Tapatalk

    Comment


    • #62
      Am schimbat alternatorul bateria a disparut acum alternatorul incarca dar tot nu am servo.. sa fie dusa si pompa?


      Sent from my iPhone using Tapatalk

      Comment


      • #63
        Am dat astazi pompa jos am puso pe baterie si functioneaza! Problema e ca pornesc motorul functioneaza 10 secunde apoi se opreste! Alternatorul merge ok


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • #64
          Cat incarca?
          Un lucru e sa probezi pompa in "gol" pe baterie, cu totul altceva e sa o ai montata si sa duci volanul la capat de cursa(unde sarcina e maxima)...
          Sub vasul de lichid de parbriz ar trebui sa ai o cutiuta de conexiuni. Intre firul albastru subtire, si caroserie(masa) ar trebui sa ai 12V permanent, cu motorul pornit. Daca nu ai, sau ai intermitent, pompa se opreste. Verifica!
          Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

          Comment


          • #65
            Am desfacut cutiuta era maxim de oxidat! Am curatat bine tot am pus sus am 12v acolo! Cand pornesc motorul merge pompa cateva secunde apoi se opreste si raman fara servo.. alternatorul baga 13.40 ceva de genu.. sa fie dusa pompa?


            Sent from my iPhone using Tapatalk

            Comment


            • #66
              Tinut multimetrul conectat intre fir albastru si masa, pornit motor si vazut daca scad sau dispar cei 12V, chiar si pt o fractiune de secunda. Treaba de "doi person"...Unu' sta "geana" pe multimetru si altu' poneste motorul. Daca totul e cum trebuie, probabil pompa vrea schimbata.
              Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

              Comment


              • #67
                Am verificat acum! Cand porneste scade la 11v are o fluctuatie apoi creste in 13v! In secunda in care scade se opreste pompa.. oare ce sa fie?


                Sent from my iPhone using Tapatalk

                Comment


                • #68
                  Sa fie din alternator aceasta fluctuatie?


                  Sent from my iPhone using Tapatalk

                  Comment


                  • #69
                    Da! Posibil ca pompa sa nu fie defecta. Tensiunea de pe firul albastru(+), este tensiunea de comanda a pompei. Daca tensiunea scade sau lipseste, pompa se opreste. Instalatia electrica e astfel realizata, incat functionarea defectuoasa a alternatorului sa limiteze functionarea celui mai mare consumator.
                    Cred ca ai schimbat alternatorul cu unul sh, care, vad ca nu prea "le are"...
                    Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                    Comment


                    • #70
                      Am reconditionat alternatorul.. am vazut ca a schimbat in el ceva piese.. este posibil sa fie si din curea? Am observat ca prezinta cateva semne de uzura! Sau fluctuatia asta sa fie doar din alternator?


                      Sent from my iPhone using Tapatalk

                      Comment


                      • #71
                        Cauzele pentru care alternatorul nu functioneaza corect sunt multe. N-am de unde sa stiu daca-ti patineaza cureaua sau in ce stadiu se afla fulia si rolele.
                        Un lucru iti pot spune cert: tensiunea de incarcare, dupa parerea mea, e cam mica la 13V. Am reconditionat si eu alternatorul, dar cu releul de incarcare nou, tensiunea nu scade sub 14V indiferent de consumatori.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #72
                          Sta la 14v doar daca accelerez putin! Am fost la cel care a reconditionat si a spus ca ar fi vorba de ceva masa... acuma merg sa schimb cureaua..


                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                          Comment


                          • #73
                            Repet, cauze sunt multe: curea intinsa, slaba(intinzator defect), uzata, role blocate, fulie uzata, puncte de masa slabe, conexiuni slabe, etc.
                            Totusi nu inteleg de ce ai plecat cu ea din service fara servo sau de ce "injineru' " ti-a dat-o fara sa o verifice.
                            Last edited by LauLaur; 11-04-2018, 14:02 PM.
                            Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                            Comment


                            • #74
                              Mecanicul o tine pe a lui ca alternatorul a fost reconditionat cu piese noi si ca problema e undeva la masina si anume masa nu face bine contact.. ! Eu am dat jos alternatorul si l-am dus la reparat..! Inainte nu imi baga decat 11v, aveam bateria in bord aprinsa! Dupa reconditionare l-am montat si bateria a disparut servo a inceput sa functioneze pentru cateva secunde apoi se opreste brusc..! Imi baga permanent 13,42 v dar la pornire dupa 1 secunda apare o fluctuatie dupa care iar revine la normal..


                              Sent from my iPhone using Tapatalk

                              Comment


                              • #75
                                Am observat ca dupa 1 minut ajunge la 13,45-13,68v pana atunci baga 12,20v si tot creste treptat..


                                Sent from my iPhone using Tapatalk

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF