Announcement

Collapse

Informatii si clarificari privind datele personale

Datele cu caracter personal pe care siteul Clubmercedes.ro le colecteaza pe Forum sunt descrise mai jos, impreuna cu scopul, modul si temeiul prelucrarii lor precum si durata pe care are loc stocarea si/sau prelucrarea. Aceste date nu sunt prelucrate ... See more
See more
See less

Baterie aprinsa la bord, volanul se invarte greu.

Collapse
X
Collapse
Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Originally posted by paulalexandru View Post
    Pe factura de la alternator care e garantia de altfel pe spatele ei zice ca tre montat intr un service autorizat. Am vreo sansa la opc cu treaba asta?
    Cum adica!?!! Doar nu au aia cu magazinul service-urile lor unde te obliga sa montezi piesele cumparate de la ei! Ma gandesc ca se refera la service cu autorizatie de functionare! Adica sa nu mergi la orice dorel care are elevator si chei!
    Daaar tu ai fost in reprezentanta (nu conteaza care)! Asa ne-ai scris! Doar nu-ti dicteaza magazinul vietii unde sa-ti repari masina! Pe garantie este si lista cu service-urile agreate de acest magazin?? Nu cred asa ceva!!! Parerea mea e ca sigur castigi cu OPC-ul! Iti vine sa le dai cu alternatorul ala in cap!
    W168 or nothing!

    Comment


    • #32
      Am sunat la OPC si mi-au zis ca, chiar daca e service autorizat dar nu are licenta de a lucra pe mercedesuri, mi au zis ca am 0% sanse sa castig contra lor....

      Asta e, mi-am luat TZEAPA majora. Am montat alternatorul intr-o alta reprezentanta si nu am garantie valabila doar pt ca nu au autorizatie sa lucreze pe mercedesuri...deci cel mai probabil aia te constrang sa mergi la reprezentanta sa montezi alternatorul ca sa ti dea garantie, ca sa te rupa si aia de bani.

      IMPORTANT. Am dus alternatorul la un meserias, l-a desfacut de fata cu mine, erau ceva fire deslipite (zicea ca astea apar daca mi a dat cineva curent cu cablurile inversate - desi nu s-a intamplat asta) si de asemenea a zis ca statorul e strapuns. In cazul asta, se mai poate face ceva??

      Acum e momentul sa imi dati sfaturi sa nu mi iau tzeapa din nou.

      Originally posted by cezarkage View Post
      Cum adica!?!! Doar nu au aia cu magazinul service-urile lor unde te obliga sa montezi piesele cumparate de la ei! Ma gandesc ca se refera la service cu autorizatie de functionare! Adica sa nu mergi la orice dorel care are elevator si chei!
      Daaar tu ai fost in reprezentanta (nu conteaza care)! Asa ne-ai scris! Doar nu-ti dicteaza magazinul vietii unde sa-ti repari masina! Pe garantie este si lista cu service-urile agreate de acest magazin?? Nu cred asa ceva!!! Parerea mea e ca sigur castigi cu OPC-ul! Iti vine sa le dai cu alternatorul ala in cap!

      Comment


      • #33
        Trebuie rebobinat statorul si nu cred ca se merita.
        Poate se merita daca pe actualul alternator este totul nou cum ar trebui din reconditionarea trecuta(daca a fost facuta).
        Vezi ca pe olx e 300 de ron un alternator sh.
        Ia unul si reconditioneaza-l.

        Sau iei altul sh la fel ca al tau si ii folosesti statorul

        Comment


        • #34
          Originally posted by paulalexandru View Post
          Am sunat la OPC si mi-au zis ca, chiar daca e service autorizat dar nu are licenta de a lucra pe mercedesuri, mi au zis ca am 0% sanse sa castig contra lor....
          Eu zic totusi sa incerci sa le faci reclamatie sa fii cu inima impacata! Pe de alta parte sa continui cu reclama negativa pentru acest magazin, pe forum, prin viu grai, peste tot!

          Originally posted by paulalexandru View Post
          IMPORTANT. Am dus alternatorul la un meserias, l-a desfacut de fata cu mine, erau ceva fire deslipite (zicea ca astea apar daca mi a dat cineva curent cu cablurile inversate - desi nu s-a intamplat asta) si de asemenea a zis ca statorul e strapuns. In cazul asta, se mai poate face ceva??
          Daca statorul e strapuns, CRED ca-ti trebuie alt stator sau rebobinat din nou cel defect. Discuta cu electricianul daca se merita repararea si ce costuri presupune asta pentru tine.
          Totusi pe internet am gasit ceva preturi mai bune pentru alternatoare comparativ cu cat ai platit tu...
          W168 or nothing!

          Comment


          • #35
            Nu cred asa ceva.
            Mi-am schimbat pompa de benzina si incepuse sa faca figuri...sau asa credeam eu ca e de acolo. Aveam garantie un an jumatate. Dupa un an m-am dus sa mi-o schimbe, i-am aratat factura de montaj,chitanta, si dovada ca am presiunea scazuta si n-a comentat deloc ca domne nu ai montat-o la Mercedes sau, domne aia au acreditare sa repare masini Mercedes?

            Bine...n-am mai schimbat-o ca si-a revenit, dar eu nu halesc asta cu reprezentanta.
            Pe garantie scrie service acreditat RAR, nu altceva.

            Comment


            • #36
              Pai no, nu toti sunt la fel ca AUTODIAS CLUJ, altii nu se tiganesc in felul asta. Dar apropo de asta, fi atent ce am patit o data. Am luat un filtru de motorina de la UNIX AUTO, si acolo ii aparea 2 filtre, cu si fara senzor. Eu le-am dat talonul si ei mi-au dat filtru cu senzor cand de fapt mie imi trebuia fara senzor. Am mers cu el la mercedes la reprezentanta, aia s-au chinuit acolo o ora jumate sa il monteze si numa nu pornea masina, s-au strans tot mecanicii ii jur la masina mea, nu isi dadeau seama. Apoi a venit un altul si i-a zis vezi ca curge pe langa, tu incerci sa montezi un filtru de motorina cu senzor la o masina care are filtru fara senzor. Apoi mi l-au dat inapoi sa merg sa il schimb. Cei de la UNIX au zis ca il schimba cu tot dragul doar sa nu fie incercat ca apoi nu mai are ce face cu el.

              Asa ca m-am aflat intr-o postura ciudata, ca nimeni nu isi asuma vina. Ambele companii voiau sa se spele pe maini pt 100 de lei in dauna clientului (clientul nostru prostul nostru).

              Acum daca ma intrebi pe mine, as zice ca au gresit aia de la unix ca mi-au dat filtru gresit, dar parerea mea e ca vina finala e a celor de la reprezentanta ca orice profesionist nu ar fi montat un filtru diferit fata de cel pe care l-a dat jos. E ca si cum tu repari calculatoare si eu iti aduc o placa de ram mai mare care nu incape in slotul de la calculatorul meu si tu incerci sa o fortezi pana se rupe si apoi zici ca eu sunt de vina ca ti-am adus o placa prea mare. Nu ! Tu esti de vina ca tu esti meserias si tu ar trebui sa sti ca acea placa nu se potriveste si nu sa o fortezi pe masina. In final cei de la UNIX mi-au inlocuit filtrul si mi-au dat diferenta de pret, probabil au fost mai inteligenti pentru ca au deci sa piarda 100 de lei pastrandu-ma ca si client al lor in timp ce cei de la mercedes, dita mai compania, s-au ... pe ei la 100 de lei, nu si-au asumat nimic, au vrut sa ma taxeze 2 nu stiu cat ca nu au fost ei capabili sa isi dea seama ca ei incearca sa monteze un filtru de motorina cu senzor la o masina care nu are senzor....

              In fine, mersi la toata lumea pt ajutor. Am variante acum ca stiu ca astia de la AUTODIAS nu vor sa faca garantia, o sa iau proabbil unul second sau ceva..

              Originally posted by Nedved View Post
              Nu cred asa ceva.
              Mi-am schimbat pompa de benzina si incepuse sa faca figuri...sau asa credeam eu ca e de acolo. Aveam garantie un an jumatate. Dupa un an m-am dus sa mi-o schimbe, i-am aratat factura de montaj,chitanta, si dovada ca am presiunea scazuta si n-a comentat deloc ca domne nu ai montat-o la Mercedes sau, domne aia au acreditare sa repare masini Mercedes?

              Bine...n-am mai schimbat-o ca si-a revenit, dar eu nu halesc asta cu reprezentanta.
              Pe garantie scrie service acreditat RAR, nu altceva.

              Comment


              • #37
                Salut!
                Sincer, imi pare rau pentru patania ta!
                Alternatorul ala a avut vreo buba, cel mai probabil din asamblarea dezordonata. E nevoie de un scurtcircuit grosolan sa arzi statorul. Apa nu e de ajuns, poate sa crape vreo dioda, sau poate releul. Am luat si eu balti de l-am scufundat si e pe masina si acum, n-a mierlit-o.
                Ce solutii ai: altul sh pe care il refaci cap-coada. O sa te coste cu totul cam 500ron.
                In alta ordine de idei, pune mana pe certificatul de garantie si vezi unde este stipulat faptul ca garantia se pierde in cazul in care piesa nu e montata in reprezentanta Mercedes. Asemenea colegului Nedved, nici eu n-am vazut certificat de garantie pentru piese care sa ceara altceva decat service autorizat RAR pentru montajul pieselor.
                Ce dracu, e piesa de schimb nu masina noua, sa-i faci reviziile in Reprezentanta. Zic totusi, sa faci reclamatie ca sanse de castig sunt.
                Altfel, bafta multa si toate cele bune!
                Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                Comment


                • #38
                  Dupa ce i-am amenintat ca le fac reclamatie la protectia consumatorului, dintr-o data si-au dat seama ca reprezentanta la care am montat eu alternatorul are dreptul sa monteze piese de mercedes. Cu alte cuvinte cei de la AUTODIAS Cluj nu au recunoscut ca mi-au zis ca nu imi fac garantia ci ca "doar mi-au zis sa le aduc toate actele ca sa imi poata da garantia" apoi dupa ce i-am confruntat au zis ca "in acel moment nu am stiut ca serviceul cutare are licenta nu stiu de care sa puna alternatorul"..in fine, in final mi-au cerut sa imi vada km la bord, inspectia tehnica, talon si alte magarii si is curios ce se rezolva.

                  Inca ceva, aveti niste linkuri spre niste alternatoare reconditionate la un pret mai rezonabil in cazul in care nu reusesc nimic aici ?

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by paulalexandru View Post

                    Inca ceva, aveti niste linkuri spre niste alternatoare reconditionate la un pret mai rezonabil in cazul in care nu reusesc nimic aici ?
                    Probabil de asta te taxeaza ceilalti. Nu pari sa cauti nimic. Doar ceri si intrebi....

                    Nu vreau sa fiu rau, dar asa mi se pare.... Vrei sa cautam noi pe olx? Vrei sa stim noi cati W are alternatorul tau?

                    Comment


                    • #40
                      Cu singura observatie ca ce genereaza alternatorul se masoara in A/h(amperi pe ora). Bineinteles ca se pot deduce watt-ii cu formula P=U*I,respectiv Puterea= Curentul ori Intensitatea,dar... de amoru' artei.

                      Comment


                      • #41
                        @dethave
                        Offtopic
                        Care amor, care arta?? Mai bine o lasai asa, fara observatii...
                        P=UxI; Puterea=tensiunea x intensitatea(sau curentul, ca e acelasi lucru).
                        @ paulalexandru
                        Lipsesc ceva date: de cati amperi e capabil alternatorul de pe masina, e racit cu apa sau nu...
                        Last edited by LauLaur; 12-17-2017, 00:23 AM.
                        Ceea ce nu ma distruge ma face mai puternic!

                        Comment


                        • #42
                          Ai dreptate...exprimare eliptica,desi era formula corecta.Mea culpa.Multumesc pentru corectie!
                          Last edited by Dethave; 12-17-2017, 07:11 AM.

                          Comment


                          • #43
                            Salut,
                            La A class cureaua e in partea dreapta.
                            Dupa cum spui tu e cureaua rupta, am avut acelas simptom, nu are legatura cu lichidul curs.

                            Comment


                            • #44
                              Salut,

                              Dupa cum prezinti simptomele se pare ca e cureaua de accesorii.
                              Am avut acelas defect la A class.
                              Daca e alternatorul se vede la faruri scade intensitatea luminoasa.

                              Comment


                              • #45
                                Originally posted by Nedved View Post
                                Probabil de asta te taxeaza ceilalti. Nu pari sa cauti nimic. Doar ceri si intrebi....

                                Nu vreau sa fiu rau, dar asa mi se pare.... Vrei sa cautam noi pe olx? Vrei sa stim noi cati W are alternatorul tau?
                                DE cautat caut, doar ca s-a mai zis pe aici ca un alternator il iei si cu 400 de lei reconditionat si cum nu am gasit am zis sa intreb. Ideea e ca cei care mi-au estimat preturi presupun ca au estimat pretul cunoscand datele alternatorului. De unde vrei sa stiu eu ce model e alternatorul,cati amperi are sau cum e racit? Daca eram mecanic nu as mai fi intrat pe forum la pus intrebari. Dar daca imi zici unde sa caut pot sa intru in capota sa vad ce scrie sau sa gasesc indicii la intrebarile tale.

                                In fine, uita partea cu alternatorul. Mometan mi-am facut rost de altul si totul pare ca a revenit la normal. ..Mai putin viratul maxim de volan stand pe loc. Cand fac asta in continuare se blocheaza volanul, insa de data asta nu se mai aprinde baterie la bord. Pompa ?

                                Comment

                                Working...
                                Logan | Dacia Logan |Anulare DPF